Ene ja jännitys alkaa hiipimään :O
2 posters
Ene ja jännitys alkaa hiipimään :O
Aamulla alkaa ene...ja alkaa pikkuhiljaa hiipimään se tosiasia, että leikkaukseen on enää 4 viikkoa, kääk Eilen ja tänään on tullut syötyä enemmän ku laki sallii...mutta ihan tietoisesti. Olen tyytyväinen, että on tullut ylensyötyä pari päivää....Nyt on niiiin varma fiilis siitä, että tahdon leikkaukseen ja tahdon alkaa lopullisesti elämään terveellistä ja kevyempää elämää Ylensyömisestä saan vain fyysisesti ja psyykkisesti epätoivoisen ja raskaan olon, en mitään muuta Haluan jättää sen kaiken lopullisesti taakseni. Olen valmis satsaamaan kaikkeni ja tehdä tosissani töitä sen eteen. On todella päättävinen olo Amen Ohhoh tulipa vuodatettua oikein kunnolla, toivottavasti joku jaksoi lukea loppuun saakka
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Vs: Ene ja jännitys alkaa hiipimään :O
Samoilla fiiliksillä mennään.
Nyt vaan eneillään täysipäiväisesti. Mä aloittelin jo viimeviikolla eneä ja oon saanut ihan hyvin jo tippumaan. Tällä viikolla jatkuu harjotukset. Nyt vaan kunnon tsempit päälle? Ootko jemmannut useampaakin eri makua itselles? Mulla on nyt kolmea, jota vaihtelen.
Nyt vaan eneillään täysipäiväisesti. Mä aloittelin jo viimeviikolla eneä ja oon saanut ihan hyvin jo tippumaan. Tällä viikolla jatkuu harjotukset. Nyt vaan kunnon tsempit päälle? Ootko jemmannut useampaakin eri makua itselles? Mulla on nyt kolmea, jota vaihtelen.
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Vs: Ene ja jännitys alkaa hiipimään :O
Kyllä nyt on kunnon tsempit Mulla on tällä hetkellä Nutriletin mansikka ja suklaa käytössä, mutta ajattelin jos kokeilis jonainpäivänä vaikka kanakeittoa...Vaakalla ajattelin käydä viikonloppuna...niin olen sitten toivon mukaan miinuksen puolella, ton viime viikonlopun mässytyksen jälkeen
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa