Peijaksesta postiaaaa...=)
3 posters
Sivu 1 / 1
Peijaksesta postiaaaa...=)
Tänään sitten postista tipahti kirje Peijaksesta Aika ravintoterapeutille ja kirurgille. Aika hyvältä näyttää....siltikään en uskalla vielä huokaista. Ensi perjantaina siis nuo ajat..ehkä sitten helpottaa..
Viimeinen muokkaaja, jansku27 pvm Pe Marras 11, 2011 11:57 pm, muokattu 2 kertaa
jansku27- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 28.10.2011
Vs: Peijaksesta postiaaaa...=)
Heippa Jansku!
Kuulostaa siltä, että leikkaukseen olet menossa. Mä kävin noissa kokeissa jostain syystä myös ennen ene-ryhmää, mutta monet ryhmäläiset kävivät n. kk ryhmän päättymisestä (loppukeväästä) ja osa on jo leikattu.
Kokeiden ja sisätautilääkärin jälkeen sulle tulee todennäköisesti kirje Peijaksesta, jossa on aika kirurgille ja ravitsemusterapeutille. Siellä käydään läpi leikkaus sekä ruokavalio ennen ja jälkeen leikkauksen ja saat mahdollisesti jo silloin tietää leikkausajan.
Olen kuullut, että sisätautilääkäri vielä saattaa "kokeilla" kuinka tosissaan on leikkauksen suhteen, joten jos olet varma että siihen haluat niin pidä puolesi ja vaadi päästä leikkaukseen, ellei siihen sitten ole jotain terveydellistä syytä miksi sinua ei voisi leikata.
Nämä siis mun mietteitä, vertaan siihen miten mun matka eteni. Toivotaan että olen oikeassa.
Onnea odotukseen, nyt kunnon dieetti päälle niin toipuminen on helpompaa ja näytät siltä että olet tosissasi leikkauksen suhteen!
Kuulostaa siltä, että leikkaukseen olet menossa. Mä kävin noissa kokeissa jostain syystä myös ennen ene-ryhmää, mutta monet ryhmäläiset kävivät n. kk ryhmän päättymisestä (loppukeväästä) ja osa on jo leikattu.
Kokeiden ja sisätautilääkärin jälkeen sulle tulee todennäköisesti kirje Peijaksesta, jossa on aika kirurgille ja ravitsemusterapeutille. Siellä käydään läpi leikkaus sekä ruokavalio ennen ja jälkeen leikkauksen ja saat mahdollisesti jo silloin tietää leikkausajan.
Olen kuullut, että sisätautilääkäri vielä saattaa "kokeilla" kuinka tosissaan on leikkauksen suhteen, joten jos olet varma että siihen haluat niin pidä puolesi ja vaadi päästä leikkaukseen, ellei siihen sitten ole jotain terveydellistä syytä miksi sinua ei voisi leikata.
Nämä siis mun mietteitä, vertaan siihen miten mun matka eteni. Toivotaan että olen oikeassa.
Onnea odotukseen, nyt kunnon dieetti päälle niin toipuminen on helpompaa ja näytät siltä että olet tosissasi leikkauksen suhteen!
Elise- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 20.09.2011
Voi kiitos Elise vastauksestasi!!! Olen yrittänyt saada vastauksia eri taholta,mutta nyt onnisti.. Siis minulla oli kokeet 26.10..Tosiaan aion vaatia itseni leikkaukseen,mutta pari kiloa on kyllä tullut ryhmän jälkeen takaisin Laitetaanko siis lähete peijakseen vasta kaikkien kokeiden jälkeen..kun jorvi on tunnetusti melko hidas toimissaan..kiitos vielä kerran vastauksestasi. vielä yksi kysymys: antaako sisätautilääkäri tiedon pääsystä leikkaukseen..nimittäin jännitys saisi loppua jo!!!
Mä sain tietää että pääsen leikkaukseen, kun sisätautilääkäri soitti ryhmän jälkeen. Oltiin sovittu että hän tiedustelee mun tilannetta, haluanko vielä leikkaukseen ja olenko pystynyt pudottamaan pusseilla painoa. Mutta etköhän sä saa tietää sisätautilääkärin käynnillä, missä mennään. Ja jos et muuten saa, niin et lähde sieltä ilman vastausta. Ihmettelisin kyllä kovasti jos et olisi leikkaukseen menossa, kun noin tutkitaan ja juoksutetaan lääkärillä.
Onko sulle tehty vatsan ultra ja vatsalaukun tähystys jo?
Mulla koko prosessi kesti ryhmineen jne vuoden. Lokakuussa 2010 ensimmäinen käynti sisätautilääkärillä, joka ohjasi verikokeisiin jne. sekä ene-ryhmään. Tammikuussa 2011 alkoi ene-ryhmä, jonka aikana kävin tähystyksessä. Toukokuussa 2011 sain soiton st-lääkäriltä, että pääsen leikkaukseen, josta n. 2 viikon päästä sain kirjeen, että mulla on aika Peijakseen kirurgille ja rt:lle. Kesäkuussa sain siis tietää, että leikkaus on syyskuun puolivälissä. Loppuvaihe mun kohdalla eteni hurjan nopeasti.
Ja kiva jos mun vastauksesta oli jotain apua.
Onko sulle tehty vatsan ultra ja vatsalaukun tähystys jo?
Mulla koko prosessi kesti ryhmineen jne vuoden. Lokakuussa 2010 ensimmäinen käynti sisätautilääkärillä, joka ohjasi verikokeisiin jne. sekä ene-ryhmään. Tammikuussa 2011 alkoi ene-ryhmä, jonka aikana kävin tähystyksessä. Toukokuussa 2011 sain soiton st-lääkäriltä, että pääsen leikkaukseen, josta n. 2 viikon päästä sain kirjeen, että mulla on aika Peijakseen kirurgille ja rt:lle. Kesäkuussa sain siis tietää, että leikkaus on syyskuun puolivälissä. Loppuvaihe mun kohdalla eteni hurjan nopeasti.
Ja kiva jos mun vastauksesta oli jotain apua.
moikka,
Eli mitään muita kokeita ei ole vielä otettu,oltiinkohan samassa ryhmässä?
Kaikilla tää homma ei kai mee sitten samalla kaavalla. Toivottavasti munkin homma edistyy. Oli kiva saada vastauksia...kirjoittelen taas kun jotain saan tietää. keskiviikkoa odotellessa...
Eli mitään muita kokeita ei ole vielä otettu,oltiinkohan samassa ryhmässä?
Kaikilla tää homma ei kai mee sitten samalla kaavalla. Toivottavasti munkin homma edistyy. Oli kiva saada vastauksia...kirjoittelen taas kun jotain saan tietää. keskiviikkoa odotellessa...
Kannattaa olla tarkkana lähetteiden eteenpäin menemisestä. Mun lähete löytyi Jorvin arkistosta 4kk päästä. En kaipaillut sitä, koska mun piti olla siinä eneryhmässä ennen leikkausta. Eneryhmä alkoi lähenemään loppuaan ja aloin soittelemaan Peijakseen, että eikö lähetettä ole siellä. Mä sain siis lähetteen heti ekan sisätautilääkärin kautta. Sanoi, että ene-ryhmä piti vielä käydä ja sen jälkeen pääsen leikkuuseen.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
OK, mulle ei kyllä ole edes sanottu että lähete ois laitettu eteenpäin enkä usko että onkaan. Tämä keskiviikko aika sisätautilääkärille on siis ensinmäinen.Tätäkin aikaa odotin ene-ryhmän jälkeen melkein puoli vuotta!!!Eli mulla kai sitten nämä asiat on mennyt ihan erilailla kuin muilla,on vaan niin huonot fiilikset näinköhän mua edes leikataan...toi keskiviikkokin tuntuu niin kaukaselta,kun ajatukset pyörii ympyrää..
Heh, voi hyvinkin olla että samassa ryhmässä oltiin. Jorvissa oli silloin keväällä kaksi ryhmää, mikä vkonpäivä teillä oli tapaamiset?
keskiviikkona klo:17.00
No sit ei oltu samassa, mä olin maanantain ryhmässä.
HUH HUH..olipahan päivä Sisätautilääkärillä kävin tänään ja kyllä se mua tilitti kovasti..! Olin ihan varma että lähete ei lähe peijakseen koska lääkäri sanoi että oon niin hyvin saanu painoa pois,että pystyisin varmaan kyllä itse pudottamaan...ja eihän se niin olekkaan etteikö sitä saisi pois vaan että pysyykin pois. Joka tapauksessa lähete sitte sinne laitettiin... Kuitenkin pelko takaraivossa että eivät minua leikkaa kun bmi 35 nyt..Hymyäkään ei tuolta lääkäriltä saanut,lopuksi vielä sanoi että ymmärräthän että siihen voi kuolla,haluatko silti leikkaukseen..
onko kellään tietoa siitä hylkääkö peijas useasti potilaita???
Keuhkokuvat,tähystys ja ultra 7.12..
onko kellään tietoa siitä hylkääkö peijas useasti potilaita???
Keuhkokuvat,tähystys ja ultra 7.12..
Onnea lähetteestä!!!!
kiitos Elise
Sivu 1 / 1