Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Peijaksesta postiaaaa...=)

3 posters

Siirry alas

Peijaksesta postiaaaa...=) Empty Peijaksesta postiaaaa...=)

Viesti kirjoittaja jansku27 La Loka 29, 2011 5:49 pm

Tänään sitten postista tipahti kirje Peijaksesta Very Happy Aika ravintoterapeutille ja kirurgille. Aika hyvältä näyttää....siltikään en uskalla vielä huokaista. Ensi perjantaina siis nuo ajat..ehkä sitten helpottaa..

Viimeinen muokkaaja, jansku27 pvm Pe Marras 11, 2011 11:57 pm, muokattu 2 kertaa

jansku27

Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 28.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijaksesta postiaaaa...=) Empty Vs: Peijaksesta postiaaaa...=)

Viesti kirjoittaja Elise La Loka 29, 2011 6:04 pm

Heippa Jansku!

Kuulostaa siltä, että leikkaukseen olet menossa. Very Happy Mä kävin noissa kokeissa jostain syystä myös ennen ene-ryhmää, mutta monet ryhmäläiset kävivät n. kk ryhmän päättymisestä (loppukeväästä) ja osa on jo leikattu.

Kokeiden ja sisätautilääkärin jälkeen sulle tulee todennäköisesti kirje Peijaksesta, jossa on aika kirurgille ja ravitsemusterapeutille. Siellä käydään läpi leikkaus sekä ruokavalio ennen ja jälkeen leikkauksen ja saat mahdollisesti jo silloin tietää leikkausajan.

Olen kuullut, että sisätautilääkäri vielä saattaa "kokeilla" kuinka tosissaan on leikkauksen suhteen, joten jos olet varma että siihen haluat niin pidä puolesi ja vaadi päästä leikkaukseen, ellei siihen sitten ole jotain terveydellistä syytä miksi sinua ei voisi leikata.

Nämä siis mun mietteitä, vertaan siihen miten mun matka eteni. Toivotaan että olen oikeassa. Very Happy

Onnea odotukseen, nyt kunnon dieetti päälle niin toipuminen on helpompaa ja näytät siltä että olet tosissasi leikkauksen suhteen!

Elise

Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 20.09.2011

Viesti kirjoittaja jansku27 La Loka 29, 2011 6:13 pm

Voi kiitos Elise vastauksestasi!!! Olen yrittänyt saada vastauksia eri taholta,mutta nyt onnisti.. Very Happy Siis minulla oli kokeet 26.10..Tosiaan aion vaatia itseni leikkaukseen,mutta pari kiloa on kyllä tullut ryhmän jälkeen takaisin Neutral Laitetaanko siis lähete peijakseen vasta kaikkien kokeiden jälkeen..kun jorvi on tunnetusti melko hidas toimissaan..kiitos vielä kerran vastauksestasi. vielä yksi kysymys: antaako sisätautilääkäri tiedon pääsystä leikkaukseen..nimittäin jännitys saisi loppua jo!!!

jansku27

Viesti kirjoittaja Elise La Loka 29, 2011 6:24 pm

Mä sain tietää että pääsen leikkaukseen, kun sisätautilääkäri soitti ryhmän jälkeen. Oltiin sovittu että hän tiedustelee mun tilannetta, haluanko vielä leikkaukseen ja olenko pystynyt pudottamaan pusseilla painoa. Mutta etköhän sä saa tietää sisätautilääkärin käynnillä, missä mennään. Ja jos et muuten saa, niin et lähde sieltä ilman vastausta. Wink Ihmettelisin kyllä kovasti jos et olisi leikkaukseen menossa, kun noin tutkitaan ja juoksutetaan lääkärillä.

Onko sulle tehty vatsan ultra ja vatsalaukun tähystys jo?

Mulla koko prosessi kesti ryhmineen jne vuoden. Lokakuussa 2010 ensimmäinen käynti sisätautilääkärillä, joka ohjasi verikokeisiin jne. sekä ene-ryhmään. Tammikuussa 2011 alkoi ene-ryhmä, jonka aikana kävin tähystyksessä. Toukokuussa 2011 sain soiton st-lääkäriltä, että pääsen leikkaukseen, josta n. 2 viikon päästä sain kirjeen, että mulla on aika Peijakseen kirurgille ja rt:lle. Kesäkuussa sain siis tietää, että leikkaus on syyskuun puolivälissä. Loppuvaihe mun kohdalla eteni hurjan nopeasti.

Ja kiva jos mun vastauksesta oli jotain apua. Smile

Elise

Viesti kirjoittaja jansku27 La Loka 29, 2011 6:38 pm

moikka,

Eli mitään muita kokeita ei ole vielä otettu,oltiinkohan samassa ryhmässä?
Kaikilla tää homma ei kai mee sitten samalla kaavalla. Toivottavasti munkin homma edistyy. Oli kiva saada vastauksia...kirjoittelen taas kun jotain saan tietää. keskiviikkoa odotellessa... Very Happy

jansku27

Viesti kirjoittaja dunbar Su Loka 30, 2011 6:01 pm

Kannattaa olla tarkkana lähetteiden eteenpäin menemisestä. Mun lähete löytyi Jorvin arkistosta 4kk päästä. En kaipaillut sitä, koska mun piti olla siinä eneryhmässä ennen leikkausta. Eneryhmä alkoi lähenemään loppuaan ja aloin soittelemaan Peijakseen, että eikö lähetettä ole siellä. Mä sain siis lähetteen heti ekan sisätautilääkärin kautta. Sanoi, että ene-ryhmä piti vielä käydä ja sen jälkeen pääsen leikkuuseen.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja jansku27 Su Loka 30, 2011 6:28 pm

OK, mulle ei kyllä ole edes sanottu että lähete ois laitettu eteenpäin enkä usko että onkaan. Tämä keskiviikko aika sisätautilääkärille on siis ensinmäinen.Tätäkin aikaa odotin ene-ryhmän jälkeen melkein puoli vuotta!!!Eli mulla kai sitten nämä asiat on mennyt ihan erilailla kuin muilla,on vaan niin huonot fiilikset Crying or Very sad näinköhän mua edes leikataan...toi keskiviikkokin tuntuu niin kaukaselta,kun ajatukset pyörii ympyrää..

jansku27

Viesti kirjoittaja Elise Ma Loka 31, 2011 4:47 am

Heh, voi hyvinkin olla että samassa ryhmässä oltiin. Smile Jorvissa oli silloin keväällä kaksi ryhmää, mikä vkonpäivä teillä oli tapaamiset?

Elise

Viesti kirjoittaja jansku27 Ma Loka 31, 2011 4:50 pm

keskiviikkona klo:17.00 Very Happy

jansku27

Viesti kirjoittaja Elise Ma Loka 31, 2011 9:33 pm

No sit ei oltu samassa, mä olin maanantain ryhmässä. Wink

Elise

Viesti kirjoittaja jansku27 Ke Marras 02, 2011 8:54 pm

HUH HUH..olipahan päivä Shocked Sisätautilääkärillä kävin tänään ja kyllä se mua tilitti kovasti..! Olin ihan varma että lähete ei lähe peijakseen koska lääkäri sanoi että oon niin hyvin saanu painoa pois,että pystyisin varmaan kyllä itse pudottamaan...ja eihän se niin olekkaan etteikö sitä saisi pois vaan että pysyykin pois. Joka tapauksessa lähete sitte sinne laitettiin... sunny Kuitenkin pelko takaraivossa että eivät minua leikkaa kun bmi 35 nyt..Hymyäkään ei tuolta lääkäriltä saanut,lopuksi vielä sanoi että ymmärräthän että siihen voi kuolla,haluatko silti leikkaukseen.. Rolling Eyes
onko kellään tietoa siitä hylkääkö peijas useasti potilaita???
Keuhkokuvat,tähystys ja ultra 7.12..

jansku27

Viesti kirjoittaja Elise To Marras 10, 2011 2:12 pm

Onnea lähetteestä!!!! Smile

Elise

Viesti kirjoittaja jansku27 Pe Marras 11, 2011 11:58 pm

kiitos Elise Smile

jansku27

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa