heips!! olen uusi ja just liittynyt tänne
2 posters
Sivu 1 / 1
heips!! olen uusi ja just liittynyt tänne
hei olen itse käynyt leikkauksen yksityisellä sektorilla tilkassa helsingissä ja minulle tehtiin gastric bypass, eli ohitettiin vatsalaukku ja toistaseksi mennyt suht hyvin. leikkaus tehtii 21.9.20121, eli noin kuukausi sitten. paino indeksi oli 37, mutta sairastan niin paljon muita sairauksia että leikkaus päätettiin tehdä ja oli koko elämäni taistellut panoni kanssa, tossa 6 vuotta sitten sain pudotettua noin 40kg liikunnalla ja ruokavaliolla, olin himourheilija salilla tuli käytyä 3-5 kertaa viikossa, mutta 3 keisarinleikkauksen takia mulle jäin niin sanottu pussimaha, koska leikkaukset tehtii hätäsektiolla, eli vatsa keskeltä halki ja en saanut edes 6 vuoden treenaamisellä vatsaani kiinteäksi ja silloin minulle tehtii bulevardi 22 vatsanahan kiristys ja rintoje kohtous ja olin elämäni kunnossa, kunnes sairastuin niin pahaan fibromyalgiaan vuonna 2010 talvella, että liikunta harrastu oli pakko jättää kovien kipujen takia pois ja siitä alkoi uusi alamäki ja painoa vaan tuli lisää jatkuvasti, siksi nyt siis käynyt leikkauksessa ja odotan että paino alkaisi pudota mutta nyt mennyt vasta 8kg, tosin tuntuu että senteissä olisi mennyt paljon enenmmän ku osa vanhoista farkuista jo menee jalkaa, leikkauksen jälkee olen saanut useita dumping oireita, mutta ihan omaa vikaani kun olen sortunut syömää liian makeeta tai rasvasta ruokaa, oireena vasta kipuja ja armoton ripuli. tossa nyt jotain tietoja minusta ja olisi kiva kuulla muitten kertomuksia ja tunteita ennen tai jälkeen leikkauksen ja niin painomi oli pahimmillaan 88kg ja kun pituutta on vaan 158cm niin kyllä siina oli kantamista, nyt paino 72kg ja toivon että laskee viellä 20kg ja ikää mulla on 45v. t haidi66
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
Vs: heips!! olen uusi ja just liittynyt tänne
Heips,teretulemast messiin!Mä vielä oottelen leikkausta (21.11).Eneily käy välillä hermoon,mutta toivottavasti kaikki on sitten sen arvosta.
katka- Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa