Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pieni minä

2 posters

Siirry alas

Pieni minä Empty Pieni minä

Viesti kirjoittaja zelda To Loka 20, 2011 5:12 pm

Haaveilen!

Olen avannut oven uudelle Minälle ja kutsunut hänet sisään! Kävin kampaajallakin ja uudistin tyylini täysin, vaikken ole laihtunut vielä grammaakaan Wink
Haaveilen 40 kilon pudotuksesta (30:kin riittäisi). Olen ollut yhden kesän Painonvartijoiden jälkeen 30 kiloa kevyempi kuin nyt. Mulla on muutama pieni vaate siltä ajalta tallessa, enkä voi uskoa että olen joskus mahtunut niihin vaatteisiin. Mulla on valitettavasti vain muutama kuva siltä kesältä, mutta viivähdän usein niissä ajatuksissa ja kuvissa. En silloin edes tajunnut kuinka paljon olin laihtunut (laihdutin "vain" 15 kiloa), mutta nyt kun siihen päälle on tullut toiset 15 kiloa tajuan kuinka olin pieni. Olen leikkauksen kanssa täysin rauhallinen. Olen saanut toisen mahdollisuuden ja aion käyttää sen aivan toisin kuin olen mahdollisuuteni nyt käyttänyt. sunny
Suhtaudun koko prosessiin hyvin odottavin mielin ja minusta tuntuu elämäni ensimmäistä kertaa että MINÄ ANSAITSEN TÄMÄN MAHDOLLISUUDEN queen
Ravitsemusterapeutin tapaan maanataina ja odotan sitäkin jo kovasti. Oletteko te vieneet ensimmäiseen tapaamiseen ruokapäiväkirjaa?
Olen käynyt ravitsemusterapeutilla aiemminkin ihan muissa asioissa ja hän halusi kahdelta viikolta ruokapäiväkirjan. Nyt olen ollut kaukaa viisas ja olen pitänyt maanantain tapaamista varten päiväkirjaa jo ennakkoon.
Elämä on ihanaa, eikö??
flower
Zelda kiitollisena tästä uudesta elämästä, joka pian alkaa!!!
zelda
zelda

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pieni minä Empty Vs: Pieni minä

Viesti kirjoittaja Soile To Loka 20, 2011 10:29 pm

Hienot fiilikset sinulla:) Hyvä niin...samoilla aalloilla mennään. Tuo ruokapäiväkirja on varmasti ihan hyvä juttu viedä ravitsemusterapeutille niin hänen on helpompi antaa palautetta:) Minulla taitaa olla muuten sama tuo BMI ja lisäksi liitännäissairaudet, joita riittää ja lisää kolkuttelee ovella. Itse olen lihonnut noin 10 vuoden aikana nämä ylimääräiset 40 kg...mulla on sama tavoite, mutta toki -30 kg helpottaisi myös elämää kovin. Odottelen kovasti leikkaavan kirurgin aikaa...onko sulle jo gastro tehty?
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011

Viesti kirjoittaja zelda To Loka 20, 2011 11:52 pm

Moi Soile!
Missäs vaiheessa sä menet nyt?
Mä olen vasta ollut kirurgin konsultaatiossa ja ravitsemusterapeutti on maanantaina. Ravitsemusterapeutin jälkeen pääsen tapaamaan sisätautilääkäriä, sitten gastro ja sitten toivottavasti olenkin jo leikkauspöydällä. Mullakin liitännäissairaudet on se joka mahdollistaa leikkauksen.
Z
zelda
zelda

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011

Viesti kirjoittaja Soile Pe Loka 21, 2011 3:45 am

Moi Zelda! No mulla on lähetteen laitosta noin 5kk vierähtänyt, olen ollut kirurgilla,rav.terapeutilla,labroissa,ylävatsan ultrassa ja nyt odottlen leikkaavan kirurgin ja gastroskopian aikaa...Lääkärit ovat puhuneet että voisi olla loppu- tai alkuvuodesta operaatio...kovasti odotan nyt noita aikoja! Mut itse veikkaan että menee kevääseen...Olen Kymenlaaksosta ja meidät leikataan Lahdessa, mikä tilanne siellä Hämeenlinnassa on? Millaset jonot ja leikataanko siellä vai Tampereella?
Lopullisen päätöksen mun leikkauskelpoisuudessta tekee sitten vielä kuulemma keuhkolääkäri kun on aika paljon noita keuhkosairauksia(:
Tsempataan toistemme odotusta!!!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics