Esittelempä itseni koko poppoolle :)
+3
anne.heide
hansu
tättähäärä mami :)
7 posters
Sivu 1 / 1
Esittelempä itseni koko poppoolle :)
Olen 24v. nuori nainen turusta. Olen koko nuoruuteni ollut urheilullinen ja harrastanut tanssia jne. aina siihen asti kunnes exäni tapasin 7 vuotta sitten. Hän oli sairaalloisen mustasukkainen minusta ja joka kerta kun harrastin tuli hirveät riidat ja koska häntä rakastin lopetin harrastukset ja jumitin sohvalle hänen viereensä. Exäni on aina taas ollut ylipainoinen,.. Noh tottakai painoa alkoi kertyä ja exäni oli asiaan vain tyytyväinen . no muutamaan kertaan aloin jo itseäni laittamaan kuntoon ja joka kerta tätä seurasi hirveät riidat ja minun syödessäni kurkkua hän kävi hesepullaa hakemassa ja sipsejä,.. sellaista tukea väkivalta tuli mukaan alkuvuodesta kun minulle alkoi riittämään,..
suhteemme alkaessa olin 168 pitkä ja painoin 54kg. menin lääkärilleni puhumaan ja hän laittoi lihavuusleikkauslähetteen matkaan arviota varten.
5.5.2011 kävin sitten ravitsemusterapeutilla jossa painoin 148,8kg. ja sen jälkeen elämäni muuttui,..
30.6.2011 kävin uudelleen ravitsemusterapeutilla ja painoin 135,6kg
pienellä liikunnan lisäämisellä ja ruokavaliolla tämän tehnyt
nyt olen käynyt jo kaikki pet-tutkimukset läpi, lääkärin tutkimukset ja nyt enää anestesialääkärin tapaaminen 1.12 ja 12.12 itse leikkaus ja paino tällä hetkellä 118,7kg
exäni jätin elokuun alussa ja nyt olen onnellisesti uudessa suhteessa mieheen joka tukee ja arvostaa minua <3
elixialla käyn nykyään 4 kertaa viikossa ja varmaankin juuri siksi minulla ei tuo nahkakaan ainakaan vielä roiku kun juuri salilla käyn ja muutenkin liikun nykyisin aika paljon
on ollut ihanaa ostaa uusia vaatteita tosin harmittaa hiukan kun jäävät pian aina taas suuriksi,.. mutta eipä se mitään
kovia olen kokenut mutta olen sitkeä sissi
suhteemme alkaessa olin 168 pitkä ja painoin 54kg. menin lääkärilleni puhumaan ja hän laittoi lihavuusleikkauslähetteen matkaan arviota varten.
5.5.2011 kävin sitten ravitsemusterapeutilla jossa painoin 148,8kg. ja sen jälkeen elämäni muuttui,..
30.6.2011 kävin uudelleen ravitsemusterapeutilla ja painoin 135,6kg
pienellä liikunnan lisäämisellä ja ruokavaliolla tämän tehnyt
nyt olen käynyt jo kaikki pet-tutkimukset läpi, lääkärin tutkimukset ja nyt enää anestesialääkärin tapaaminen 1.12 ja 12.12 itse leikkaus ja paino tällä hetkellä 118,7kg
exäni jätin elokuun alussa ja nyt olen onnellisesti uudessa suhteessa mieheen joka tukee ja arvostaa minua <3
elixialla käyn nykyään 4 kertaa viikossa ja varmaankin juuri siksi minulla ei tuo nahkakaan ainakaan vielä roiku kun juuri salilla käyn ja muutenkin liikun nykyisin aika paljon
on ollut ihanaa ostaa uusia vaatteita tosin harmittaa hiukan kun jäävät pian aina taas suuriksi,.. mutta eipä se mitään
kovia olen kokenut mutta olen sitkeä sissi
tättähäärä mami :)- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 17.10.2011
Vs: Esittelempä itseni koko poppoolle :)
Tervetuloa palstalle. Omasta hyvinvoinnista kannataa pitää kiinni ja tehdä töitä sen eteen. Nostan hattua sinulle siitä, että et jäänyt "nyrkkeilysäkiksi". Valitettavan moni nainen alistuu huonoon kohteluun.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
kiitos juu näin aion tehdäkkin ja siitä aion kiinni pitää tämä nainen ei enää alistu huonoon kohteluun ikinä,...
tättähäärä mami :)- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 17.10.2011
Tervetuloa mukaan ja aivan mahtavaa kun olet tehnyt rohkean päätöksen ja osannut ottaa jalat allesi tilanteessa toivon sulle tsemppiä ja jaksuja laihdutus prosessissa hienosti olet saanut jo painoa pois
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Tervetuloa mukaan jutustelmaan . Hienoa, että olet tehnyt suunnanmuutoksen elämällesi ja kuljet nyt kohti aurinkoa. Yhdenkään naisen ei tulisi alistua huonoon kohteluun, voit olla todella ylpeä itsestäsi, että olet laittanut stopin sellaiselle ja olet onnistunut vielä pudottamaan painoakin noin paljon. Onnea tulevalle, kaikkea hyvää toivoen!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Tervetuloa palstailemaan ja rohkean päätöksen olet tehnyt,ei kenenkään pidä alistua moiseen.
Tsemppiä tulevaan leikkuuseen ja muutenkin
Tsemppiä tulevaan leikkuuseen ja muutenkin
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
tervetuloa mukaan!
zelda- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011
Mahtavuutta Itsekin olen vasta menossa leikkaukseen.. Sun tarinassa on jotain niin tuttua: Olen tosi onnellinen jokaisesta joka pelastaa/pelastuu tuollaiselta suhteelta joka tuhoaa... Onnea!!!!! Ja WAU oot saanut upeasti painoa tippumaan jo ennen leikkausta
heippana_1974- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 24.10.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa