Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Enen aikana lihassärkyä?!

3 posters

Siirry alas

Enen aikana lihassärkyä?! Empty Enen aikana lihassärkyä?!

Viesti kirjoittaja Aries Ke Loka 05, 2011 6:00 pm

Heippa taasen!

Onko kenelläkään muulla ollut eneilyn yhteydessä lihassärkyä? Mulla on viimeset kaksi päivää särkenyt varsinkin reisilihaksia sekä ollut parina viime yönä myös suonenvetoa. Ilmeisesti jonkin puute (magnesium?!) vaikka vitamiineja vedänkin. Muilla siis vastaavaa ja miten ootte asian saaneet parannettua?!
Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista Smile

Aries

Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 11.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Enen aikana lihassärkyä?! Empty Vs: Enen aikana lihassärkyä?!

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Loka 05, 2011 6:11 pm

Suonenveto on suora oire kuivumisesta. Mineraalit, suola ja magnesium auttaa elimistön sitomaan nestettä kudoksiin. ENE-pusseissa on kaikki tarvittavat suolat ja mineraalit jotta kuivumista ei tulisi jos juo sen 2L päivässä ohjeen mukaisesti. Jos taasen syöt tavallista ruokaa voi helpostikin tulla puutetta em. aineista jotka auttaa sitomaan nestettä.

Minä kun ENEilin pusseilla niin kuuman kesäpäivän jälökeen tuli mullekin suonenvetoja öisin vaikka mielestäni join paljon. Lekuri sanoi että suolaa pitää saada. Kivennäisvedet ovat hyviä ja sitten taisin syödä popcorneja vähäsen mutta niin vähän ettei kalorit mennyt yli 800 kcal.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009

Viesti kirjoittaja Aries To Loka 06, 2011 12:50 am

Syön tosiaan tavallista ruokaa sekä pussikeittoja, siksi en varmaan noita kaikkia hivenaineita saa. Ostin apteekista magnesiumia, sen pitäisi auttaa. Juomisen puutetta se ei ainakaan ole, vettä tulee vedettyä ihan tarpeeksi. Toisaalta, runsas vedenjuonti laimentaa kropan suolatasapainoa jos niitä ei saa samassa suhteessa lisättyä, joten taitaa olla reissu ostamaan kivennäisvettä, missä ois natriumiakin mukana.
Pääkipu vaivaa myös, varmaan samoista jutuista johtuvaa?

Halikiitos Kimbylle vastauksesta Smile

Aries

Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 11.05.2011

Viesti kirjoittaja Inkku To Loka 06, 2011 2:28 am

päällä olevaan suonenvetoon auttaa joko merisuola kiteiden imeksiminen tai.. (ja seuraava tarina on tosi)

oltiin juhlistamassa kaverin synttäreitä ja itte tietty tunnollisena ihmisenä olin ensin töissä aamupäivän ja tulin sitten sieltä suoraan bile paikalle.. samalla viikolla, olin rampannut töitten lisäksi lähestulkoon joka päivä sieniä keräilemässä.. 4h kerkesin olla perillä, kun nousin sohvalta ylös ja samantin oikean jalan reiteen iski tosi paha suonenveto.. aloin kysellä porukoilta, että löytyykö talosta merisuolaa, kun en itse pääse hakemaan, kun jalka oli kuin puupölkky, johon oli lyöty kirves Exclamation no tietenkään talosta ei löytynyt merisuolaa, mutta sitten löytyi ihan tavallista perus-suolaa ja huikkasin keittiön puolelle, että laittaa sitä juomalasin pohjalle ainakin lusikallisen verran ja lasi vettä puolilleen ja pikavauhtia mulle tai mun kävelyt on sen illan osalta siinä.. sain sitten nopeasti suolavesi juomani ja suonenveto laukesi reideltä nopeasti pois ja pystyin alle 15min jo liikkumaan ihan normaalisti..

sittemmin tuli kyllä pidettyä seuraavilla sienestys reissuillakin pientä merisuola nyssäkkää mukana ja nyt ei ole suonenvedot vaivanneet taas pitkään aikaan.. Very Happy

Inkku

Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 19.02.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa