VUOSI SITTEN LEIKATUT
+7
Maria
2Shy
Lyltsy
eräpena
hansu
Laihduttava
tipo57
11 posters
VUOSI SITTEN LEIKATUT
paljoko on painoa tippunu ?
itellä menossa nyt 45 kiloo kohti.jos vaikka jouluksi 50 rikkoontuisi.
terv.make
itellä menossa nyt 45 kiloo kohti.jos vaikka jouluksi 50 rikkoontuisi.
terv.make
tipo57- Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 10.12.2009
Vs: VUOSI SITTEN LEIKATUT
tänne saapi kirjotella ja kysyä ihan mitä mieleen juolahtaa ennen dieettiä ja leikkauksesta ja kaikesta muusta aiheeseen littyvästä
tipo57- Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 10.12.2009
Täällä alkaa olla pian vuosi leikkauksesta, 21.10. leikattiin. 48,5kg on tän hetken tulos. Tavoitteena tuo 50 vuosipäivään mennessä.
Ja tänne voisin sen verran kehuskella, että mulla ei ole ollut mitään ongelmia koko aikana. Kaks kertaa on tainnut dumping iskeä ja alkuun ei vesi meinannut mennä alas. Mutta siinä kaikki.
Eli täällä ollaan enemmän kuin tyytyväisiä, kohti tavoitetta mennään. Joka alkaa olla jo melkoisen lähellä!
Ja tänne voisin sen verran kehuskella, että mulla ei ole ollut mitään ongelmia koko aikana. Kaks kertaa on tainnut dumping iskeä ja alkuun ei vesi meinannut mennä alas. Mutta siinä kaikki.
Eli täällä ollaan enemmän kuin tyytyväisiä, kohti tavoitetta mennään. Joka alkaa olla jo melkoisen lähellä!
Minullakin tulee ensi viikolla vuosi leikkauksesta. Painon pudotus siinä 50kg:n luokkaa. Luoja tuo määrä tuntuu suurelta nyt kun sitä oikein ajattelee. Normipaino vilkuttelee noin 6kg:n päässä. Sitä odotellessa...
Minullakaan ei ole ollut suurempia ongelmia syömisten/ juomisten kanssa. Hävettää välillä lukea viestejä, kun kaikilla ei ole ollut yhtä hyvä onni näiden asioiden kanssa.
Minullakaan ei ole ollut suurempia ongelmia syömisten/ juomisten kanssa. Hävettää välillä lukea viestejä, kun kaikilla ei ole ollut yhtä hyvä onni näiden asioiden kanssa.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Oli kiva nähdä eilen Hansu, Hienosti olet kutistunut.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Mut on leikattu vuosi 1 v 4.5 kk sitten. 45 kiloa on lähtenyt ja painonpudotus pysähtynyt mutta senttejä tosiaan vielä tuntuu katoavan vaikka paino ei juuri enää laskekaan, pyörii tuossa 73-74 kilossa, BMI 24, tavoite oli mulla 75 kg, eli olen tosi tyytyväinen. Vaatekoko n. 40, alaosa hieman pienempi, yläosa saattaa vaatia kokoa 42 mallista riippuen.
Paino on lähtenyt usein(6-8 kertaa päivässä) syömällä, kaloreita en ole laskenut mutta joka aterialla jotain proteiinia-periaatetta pyrin noudattamaan ja vettä se 1.5 litraa päivässä. Toisaalta pulla päivässäkin on usein ohjelmassa, perso kun olen leivonnaisille, mutta onhan siinäkin proteiinia.
Helposti on mennyt, ei ole ollut suuria ongelmia, dumping tosin vieläkin joskus yllättää, mutta siitähän saa syyttää vain itseään.
Paino on lähtenyt usein(6-8 kertaa päivässä) syömällä, kaloreita en ole laskenut mutta joka aterialla jotain proteiinia-periaatetta pyrin noudattamaan ja vettä se 1.5 litraa päivässä. Toisaalta pulla päivässäkin on usein ohjelmassa, perso kun olen leivonnaisille, mutta onhan siinäkin proteiinia.
Helposti on mennyt, ei ole ollut suuria ongelmia, dumping tosin vieläkin joskus yllättää, mutta siitähän saa syyttää vain itseään.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Kiitoksia eräpena. Tekemäsi kukka on aiheuttanut ihastusta perheessämme.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Tule hakemaan lisää enskerralla.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Mut leikattiin vuosi ja 4 kuukautta sitten. Olen laihtunut reilut 50 kiloa leikkauksen avulla ja 10 viimeistä vatsanmuotoiluleikkauksen ja sen toipilasajan aikana. Nyt on laihtuminen todella hidasta.
Painoa on vielä jonkin verran liikaa - silti halusin jo aloittaa korjausleikkaukset. Ajattelin, että jaksan ehkä paarustaa eteenpäin ja laihdutella loputkin pois jos ylimääräiset nahkat ja riippurinnat ja allit eivät menoa haittaa.
Painoa on vielä jonkin verran liikaa - silti halusin jo aloittaa korjausleikkaukset. Ajattelin, että jaksan ehkä paarustaa eteenpäin ja laihdutella loputkin pois jos ylimääräiset nahkat ja riippurinnat ja allit eivät menoa haittaa.
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
Täällä takana reilu vuos ja kaks kk, 50 kiloa miinusta alkaa oleen ihan hilkulla jo, ihan varma en ole kun alkoi taas heikkopäiset treenit niin ei pudotus ole nopeaa.
Maria- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 15.08.2010
Täällä takana tasan vuosi. Miinusta 40 kiloa. Aika tasaisesti tippuu. Edelleen syön 5-6 kertaa päivässä, juon 1,5-2 litraa päivässä vettä + kahvit päälle.
Liikuntaa harrastan 4-5 kertaa viikossa ja lihaksiakin alkaa hieman näkymään. (Lapsille pullistelen pieniä hauiksiani ) Olo on mitä mainioin enkä todellakaan ole katunut leikkaustani kertaakaan. Vaatekoko on tippunut 54-52 ---> 44-42! Aloittaessani vyötärönympärysmitta oli 114cm ja nykyään 81cm. Verenpaine laskenut huippulukemiin ja pulssikin on kuin urheilijalla. ELÄMÄ ON NYKYÄÄN NIIN ERILAISTA KUIN ENNEN!
Ennen leikkaustani "hyvän olon painoni" eli tavoitteeni oli 90 kiloa, mutta nyt toivon että vaaka pysähtyisi jonakin päivänä 80-85 välille. Siihen olisin supertyytyväinen.
Hyvää syksyn jatkoa kaikille, leikatuille ja sitä odottaville!
Liikuntaa harrastan 4-5 kertaa viikossa ja lihaksiakin alkaa hieman näkymään. (Lapsille pullistelen pieniä hauiksiani ) Olo on mitä mainioin enkä todellakaan ole katunut leikkaustani kertaakaan. Vaatekoko on tippunut 54-52 ---> 44-42! Aloittaessani vyötärönympärysmitta oli 114cm ja nykyään 81cm. Verenpaine laskenut huippulukemiin ja pulssikin on kuin urheilijalla. ELÄMÄ ON NYKYÄÄN NIIN ERILAISTA KUIN ENNEN!
Ennen leikkaustani "hyvän olon painoni" eli tavoitteeni oli 90 kiloa, mutta nyt toivon että vaaka pysähtyisi jonakin päivänä 80-85 välille. Siihen olisin supertyytyväinen.
Hyvää syksyn jatkoa kaikille, leikatuille ja sitä odottaville!
Pampula- Viestien lukumäärä : 28
Jees 15.11.10 leikattu -26kg ekan puolenvuoden aikana ja sitte on tasapainoiteltu koska olin jo normi painossa. Tämä vaikeamapaa kuin laihtuminen leikkauksen jälkeen koska on pakko saada riittävästi murua rinnan alle...
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Minulla on leikkauksesta 1v4kk. Leikkauksen jälkeen olen laihtunut lähes 60 kg (tarkkaan ottaen 57,5 kg). Ennen leikkausta sain eneilemällä 30 kg pois. Yhteensä olen siis laihtunut pian 90 kg. Olo on huomattavasti kevyempi. Valitettavasti urakkaa on vielä jäljellä ja onneksi laihtumista tapahtuu vieläkin. Tahti on tosin hiipunut, mutta koko ajan suunta on alaspäin.
anemo- Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 24.09.2010
Ajattelin tähän pikaisesti päivittää tätä eloa reilu vuosi leikkauksesta. Painon lasku on alkanut hiipua, mutta olo tuntuu tosi hyvältä ja en niin kauhean harmissani ole vaikka jäisikin näihin lukemiin. Pituutta 175 cm ja paino 89 kg, pudostusta on noin 53 kg Allit leikkautin toukokuussa yksityisesti ja nyt ollaan kunnallisessa jonossa vatsanahan korjaukseen. Puku jäi aika suureksi, joten nuo leikkaukset olivat aika perusteltuja. Loput korjaukset jääkin sitten omakustanteisiksi (rinnat ja reidet), jos niitä kaipaa. Näillä nyt mennään, eikä voi valittaa
Kovasti tsemppiä kaikille matkalaisille
Kovasti tsemppiä kaikille matkalaisille
Ann- Viestien lukumäärä : 94
Registration date : 02.08.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa