GPB leikatut
5 posters
Sivu 1 / 1
GPB leikatut
Onko kenelläkään ollut ilmavaivoja?Siis niin paljon että mahaan sattuu?Mä luulen nyt että mun vatsa kivut johtuu ilmavaivoista
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: GPB leikatut
Hei sellaista muistan että suositellaan laktoosittomia/vähälaktoosisia tuotteita, vaikkei aiemmin olisi mitään ongelmia ollutkaan. Siis ainakin alussa, lienee juuri tuon takia.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Mulla oli maha aluksi ihan jumissa ja tietäähän se, että maha oli lopulta kipeä ja kuin rumpu. Säännöllinen mahan toimiminen on siis ensiarvoisen tärkeää...
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Maha toimii kyllä joka päivä tai yksi päivä voi olla väliä,mut vähintään joka toinen päivä siis toimii...Heräsin viime yönä taas maha kipuun ja aamulla tuli töräyteltyä kolme karseeta paukkua ja sen jälkeen maha kipu meni ohi..siitä vaan päättelin että josko mun suolessa olis ilmaa enempi ku laki sallii ja siksi sattuu
Niin ja kiitos vinkistä lytsy..nyt vaan sit opettelemaan kauppaan mitkä on näitä laktoosittomia ruokia
Onneksi niissä aina lukee se "Laktoositon" niin helpottaa jännästi. : D
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
"kuka pierua pidättää, sillä on muutakin ketkuilua mielessä" sanoo piimänjuoja ja omenansyöjä (tosin nyt ENE:llä)
- eli tämän meidän hyvän asian puolesta fanfaarit vaan soimaan - odottelen mielenkiinnolla oman "kaasutalouteni" suhtautumista ensi viikon leikkaukseen ja sen jälkeiseen elämään
====
tällaisia hengentuotteita, kun...tässä ei tahdo uni tulla, kun odottelen, että kello tulis 11 ja pääsis verikokeisiin, jotta saisi taas juoda ja "syödä" 12 h tauon jälkeen...
- eli tämän meidän hyvän asian puolesta fanfaarit vaan soimaan - odottelen mielenkiinnolla oman "kaasutalouteni" suhtautumista ensi viikon leikkaukseen ja sen jälkeiseen elämään
====
tällaisia hengentuotteita, kun...tässä ei tahdo uni tulla, kun odottelen, että kello tulis 11 ja pääsis verikokeisiin, jotta saisi taas juoda ja "syödä" 12 h tauon jälkeen...
BLOCCO- Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa