Helunan päivitys melkein vuosi leikkauksesta=D
4 posters
Helunan päivitys melkein vuosi leikkauksesta=D
Huh huh,,, anteeksi rakkaat kanssa siskoni ja veljeni etten ole känyt ilmoittelemassa itsestäni mutta niin on aika ja läskit lähteneet vauhdilla etten itsekkään huomannut ajan menoa;) Eli paino tällä hetkellä 87,7kg joten hyvin on lähtenyt. Wau vuositarkastus viimeinen päivä Hyvinkäällä ja kävin verikokeissa tänä aamuna joten saa nähdä mitä sanoo tarkastuksessa.Syömisestä sen verran ettei tuore sämpylä oikein tahdo hyvää tehdä eikä muutenkaan mikään vaalea höttö mutta muuten kaikkea olen syönyt ihan ok. Vaatteet vaan pienenee mikä on hyvin outoa näin vanhalle isokokoiselle kun tottunut ostamaan säkkejä, niin nyt menee normivaatteet päälle ihan hulahtaen. Vaatekaappi käynyt mylläyksen läpi noin joka kolmas kuukausi mutta nyt taitaa olla se vakaa paino päällä=) Huomasin muuten että kengän numero on pudonnut yhdellä numerolla pienemmäksi eli jouduin "pakosta" ostamaan uudet kengät(lue 3 kengät) hehheh.On tää niin kauheeta wirn. jups mutta hyvin voin ja en ole päivääkään katunut leikkaustani, olen onnellisempi kuin koskaan ja terveempi=) tsemppi kaikille vasta leikkausta odottaville ja halit jo käynneille;)
terv.Heluna
terv.Heluna
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Vs: Helunan päivitys melkein vuosi leikkauksesta=D
Moikka Heluna vcähäkö oot laiha!!!Onnea
Mä edelleen ootan leikkuuseen menoo,sanovat et syksyn aikana,tod.näk.lokakuussa innolla ootan!15kg on miinusta,nyt oon elelly ihan normi elämää eli syöny mitä huvittaa,sanovat kysillä et kunhan ei nouse 105yli voin syödä kunnes tipahtaa luukusta leikkuuaika.sit alkaa ene
Hyvä kun sulla kaikki hyvin ja olet laiha ja onnellinen!!
Mukavaa syksyä
Mä edelleen ootan leikkuuseen menoo,sanovat et syksyn aikana,tod.näk.lokakuussa innolla ootan!15kg on miinusta,nyt oon elelly ihan normi elämää eli syöny mitä huvittaa,sanovat kysillä et kunhan ei nouse 105yli voin syödä kunnes tipahtaa luukusta leikkuuaika.sit alkaa ene
Hyvä kun sulla kaikki hyvin ja olet laiha ja onnellinen!!
Mukavaa syksyä
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Mahtavaa kuulla että Helunalla menee hienosti! Muistan kun lueskelin sun leikkaukseen menoa täällä kun itselläni oli projekti vielä ihan alussa. Ja nyt ollaan siinä pisteessä että leikkaus on ensi viikolla, tasan viikon kuluttua.
Tuntuu, että moni tässä vuoden aikana täällä ollut jo leikattu on vähän kadonnut kuvioista, onkohan kyse yksinkertaisesti siitä, että hommat on alkaneet mennä niin omalla painollaan ettei vertaistukea enää oikeastaan tarvitse? Vai onko joku muu syynä? Itselleni nyt kun leikkaus lähenee tämä palsta on ihan elintärkeä, mistään muualta ei saa kuulla/lukea samassa tilanteessa olevien kokemuksia kun ei livenäkään tunne ketään kelle leikkaus olisi tehty.
Tuntuu, että moni tässä vuoden aikana täällä ollut jo leikattu on vähän kadonnut kuvioista, onkohan kyse yksinkertaisesti siitä, että hommat on alkaneet mennä niin omalla painollaan ettei vertaistukea enää oikeastaan tarvitse? Vai onko joku muu syynä? Itselleni nyt kun leikkaus lähenee tämä palsta on ihan elintärkeä, mistään muualta ei saa kuulla/lukea samassa tilanteessa olevien kokemuksia kun ei livenäkään tunne ketään kelle leikkaus olisi tehty.
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
Samaa mieltä Helka..tää palsta on ollut todella suuressa asemassa mun matkallani leikkaukseen ja nyt sen jälkeenkin kiitos siitä teille kaikille
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Juu taitaa olla että kun asiat alkaa rullaa arjessa leikkuun jälkeen niin sitä keskittyy vaan nauttii elämästä Vaikka onhan se kiva kuulla välillä miten sujuu ja niin eespäin niiltä joilta on tukea saanut=) Yritän itsekkin käydä moikkaamassa teitä taas jossain vaiheessa ja seurailen Anne sun tilannetta=) tsemppii vaan Helkallekkin.
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa