Haloo Peijas
5 posters
Haloo Peijas
Huomenna se sitten on edessä...leikkaus! Tabletti otettu, pistos vatsakuosiin annettu. Aamulla pitää olla Peijaksessa klo 8.00. Mitä lähemmäksi ajankohta tulee sen enemmän alkaa jännittää. Itseasiassa olen jo aivan jäykkänä pelonsekaisesta jännityksestä. Toivottavasti saan nukutuksi edes vähäsen ensi yönä.
Loviisa- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 19.08.2010
Vs: Haloo Peijas
Onnea matkaan, Loviisa! Mulla on sama edessä torstaina!
Bullero- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 02.05.2011
Tsemppiä Loviisa! Olen itsekin huomenna Peijaksessa, en tosin leikkuulla vaan tulotarkastuksessa. Kahden viikon kuluttua minullakin H-hetki käsillä, on ollut niin kiirettä etten ole asiaa juuri kerennyt ajattelemaan, mutta kyllä se jännitys varmasti jossain vaiheessa alkaa.
Kirjoittelehan kuulumisia sitten heti kun pystyt!
Kirjoittelehan kuulumisia sitten heti kun pystyt!
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
Onnea matkaan Loviisa
Hyvin nukutun yön jälkeen leikkauksen jälkeinen olo on paljon parempi nimim. kokemusta on.
Hyvin nukutun yön jälkeen leikkauksen jälkeinen olo on paljon parempi nimim. kokemusta on.
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Huomenaamulla olen itsekin ensimmäisenä Vaasan leikkauspöydällä! Tsempit vaan meille molemmille tuleville pikkumasuisille, vaikka saattaahan nuo vielä täältä ulkopuolelta katsottuna isohkoilta näyttää Mutta pienenemään päin tästä eteenpäin, eikä enää koskaan paljoa ylöspäin!
Lyllertäjä- Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 01.11.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa