Teiskun kuulumisia
5 posters
Teiskun kuulumisia
Nyt on leikkauksesta hurahtanut jo 4 kuukautta ja painoa o pudonnut yhteensä 45 kg. BMI on "enää" 42 kun se pahimmillaan oli 57.
Kävin ensimmäisissä verikokeissa ja proteiineja en tarpeeksi ole saanut, sillä olen ihan aliravitsemuksen rajoilla. Rajapyykki on kuulemma 115 ja mulla tuo arvo oli 117.
Proteiinin saantiin on siis alettava kiinnittämään huomiota.
Ruoka ei kyllä pahemmin maistu vieläkään millekään. Mitään ei tee mieli. Kaikki makea ällöttää yhä. Tästä olen tietenkin erittäin onnellinen.
Muuten tunnen olevani elämäni kunnossa. Jaksan lenkkeillä ja puuhata lasten kanssa ihan eri tavalla kuin esim tasan vuosi sitten kun tämä projekti alkoi.
Paikallislehteen annoin haastattelun viime viikolla. Saa nähdä millainen juttu siitä tulee...
Tsemppiä kaikille ja huomenna pitäis mennä Keski-Suomen leikattujen tapaamiseen keskussairaalaan.
Kävin ensimmäisissä verikokeissa ja proteiineja en tarpeeksi ole saanut, sillä olen ihan aliravitsemuksen rajoilla. Rajapyykki on kuulemma 115 ja mulla tuo arvo oli 117.
Proteiinin saantiin on siis alettava kiinnittämään huomiota.
Ruoka ei kyllä pahemmin maistu vieläkään millekään. Mitään ei tee mieli. Kaikki makea ällöttää yhä. Tästä olen tietenkin erittäin onnellinen.
Muuten tunnen olevani elämäni kunnossa. Jaksan lenkkeillä ja puuhata lasten kanssa ihan eri tavalla kuin esim tasan vuosi sitten kun tämä projekti alkoi.
Paikallislehteen annoin haastattelun viime viikolla. Saa nähdä millainen juttu siitä tulee...
Tsemppiä kaikille ja huomenna pitäis mennä Keski-Suomen leikattujen tapaamiseen keskussairaalaan.
teisku- Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010
Vs: Teiskun kuulumisia
Pikaisesti kuulumisia.
Mulla tuntuu tuo paino putoavan sellaiset 5-10 kiloa ja sitten se jumittuu 4-5 viikon ajaksi. Nyt on taas lähtenyt laskuun ja kohta on 50 kiloa rikki!
Ihan mieletöntä! Ja aikaa on leikkauksesta mennyt vasta kuitenkin puoli vuotta. Olo on loistava, vaikka vaatteita ei kyllä enää vaatekaapista löydy. Sormuksiakaan en voi pitää enää kun tippuvat sormesta.
Mulla tuntuu tuo paino putoavan sellaiset 5-10 kiloa ja sitten se jumittuu 4-5 viikon ajaksi. Nyt on taas lähtenyt laskuun ja kohta on 50 kiloa rikki!
Ihan mieletöntä! Ja aikaa on leikkauksesta mennyt vasta kuitenkin puoli vuotta. Olo on loistava, vaikka vaatteita ei kyllä enää vaatekaapista löydy. Sormuksiakaan en voi pitää enää kun tippuvat sormesta.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
ihana lukee teidän mielettömiä tuloksia toivottavasti mäkin onnistun yhtä hyvin ja olisin ens kesänä jo normaali painoinen siis
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Hienoa Teisku, olen iloinen puolestasi, aivan mahtava painonpudotus! . Jatka vaan samaan malliin, pienet tauot painonpudotuksessa eivät varmastikaan haittaa lopputulosta ajatellen, etenkin kun olet itse sisäistänyt tämän ja tiedät, että kyllä se paino siitä taas menee alaspäin.
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
50 kiloa on rikki!!!
Nyt paino liikkuu siinä 51-52 kg miinusta. Kyllä on mieletön olo. En ole painanut näin "vähän" varmaan kahteenkymmeneen vuoteen, vaikka kyllä näitä läskejä vielä omiksi tarpeiksi riittää!
Nyt paino liikkuu siinä 51-52 kg miinusta. Kyllä on mieletön olo. En ole painanut näin "vähän" varmaan kahteenkymmeneen vuoteen, vaikka kyllä näitä läskejä vielä omiksi tarpeiksi riittää!
Onnea teisku upeasta pudotuksesta! Kyllä ne loputkin siitä karisee, kun ei anna vaan periksi.
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa