Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Muhkun muutokset

+7
Inka
m30/157
Lyltsy
Krisse
tigertytto
Pallokala
Muhku
11 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Muhkun muutokset - Sivu 2 Empty Vs: Muhkun muutokset

Viesti kirjoittaja Muhku La Syys 24, 2011 10:12 pm

Heippistä

Pallokala, kyllä nukkua pitää kunnolla ja levätä. Hankaluus on pysyä erossa pojastani. Hän on semmonen pomppija, etten varmasti voi olla kovin lähellä.

Ja enhän minä kyllä malta olla liikkeestä pois, täytyy toivoa, että toipuminen todella olisi suhteellisen nopeaa.

Eilen kävimme ravintolassa syömässä ja elokuvissa, mukava oli vimppa kerta käydä ns. syömässä vanhaan tyyliin. Tänään vähän paastoilen ettei ala nesteitä heti kertymään.

Vieläkään en ole hermostunut leikkauksesta Shocked Elämä on niin hektistä ja kiireistä, että en kerkeä vieläkään.

Haluaisin tässä vähän omaa ajatusaikaa, että olen varmasti täysin valmis maanantai aamuna lähtemään leikkuulle.

Pussijuomat lähti tänään myyntiin, se oli kyllä suuuuuuuri nautinto cheers

Muhku

Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 30.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Muhku La Syys 24, 2011 10:15 pm

Niin muuten, jos joku Oulun seudulta haluaa ostaa pusseja edullisemmin kuin kaupasta niin vinkkaas täällä.

10 kermasta kanakeittoa
10 mansikkaa
10 suklaata
2 ananasta
4 kermaista tomaattikeittoa
1 marjaisa

Muhku

Viesti kirjoittaja Kotletti La Syys 24, 2011 10:40 pm

Noi sun ENE-diettiruuat on hyvää syötävää leikkauksen jälkeenkin. Laughing

Kotletti

Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 07.09.2011

Viesti kirjoittaja Muhku Su Syys 25, 2011 12:37 am

Sanoisin, että ei kiitos. Kiintiö täys Very Happy Kyllä tää nauttii pilteistä ja jogurteistakin enemmän Very Happy

Muhku

Viesti kirjoittaja Kotletti Su Syys 25, 2011 12:58 am

itsekkään en vapaaehtoisesti noita keittoja enää syö. lol!

Mulla oli juominen leikkauksen jälkeen tosi hankalaa. Vesi, mehu yms. tuntui jotenkin "raskaalta" ja epämielyttävältä mahassa. Laihaa Nutrilett-pirtelöä sain kuitenkin juotua (1 pussi jauhetta ja noin 7-8 dl vettä).

Kotletti

Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 07.09.2011

Viesti kirjoittaja Muhku Su Syys 25, 2011 1:42 am

Mä syön ihan mitä muuta kun noita jauhelitkuja. Jokaisella mieltymyksensä.

Helppoja syötäviähän ne ovat, siinä on niiden ainoa hyvä puoli =)

Muhku

Viesti kirjoittaja Muhku Ma Syys 26, 2011 4:38 am

Huomenna leikkaukseen.
Ainoa asia mikä pelottaa on komplikaatiot, pahoinvoinnit ja syömisen vaikeus, mitä täältä palstalta olen lukenut. Paha mieli tulee itsellekin kun lukee, muiden hankalia kokemuksia ja sitä, että jos saisi kääntää kelloa niin ei menisi enää leikkaukseen uudelleen.
Kovasti olen miettinyt näitä asioita. Rolling Eyes
Foodjunkiena tiedän, että ainoa keino minulle on leikkaus, joka kontroilloi syömistäni. Vaikka nyt onkin ollut erityisen hyvä vaihe syömisessä ja liikkumisessa, niin repsahtaisin pian ja taas sama meno jatkuisi.

Eniten tässä nyt on viime aikoina ehkä jo vähän ärsyttänyt jatkuvat kyselyt, että miltä nyt tuntuu, elä jännitä, hermostuttaako?
Tiedän, että ihmiset tarkoittaa hyvää, mutta en tiedä, minulla ei ole jännittänyt yhtään, hieman tosiaan nuo komplikaatiot on pelottaneet.

Siskolla kun mennyt todella ihanasti koko leikkauksen jälkeinen aika, olisikohan onni itsellekin yhtä suotuisa Rolling Eyes

Tänään kävin vesijuoksemassa, salilla ja venytystunnilla, pieni hyvästely liikunnalle vähäksi aikaa. Kova ikävä tulee treenejä.

Noh, nyt pakkaamaan huomisen kassi valmiiksi ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

Muhku

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Syys 26, 2011 12:18 pm

Onnea ja enkeleitä sinulle leikkuuseen I love you
Ei se että joillakin on mennyt hiukan huonommin tarkoita että sinulla menisi huonosti,kuitenkin käsittääkseni suurimmalla osalla toipuminen ym on mennyt hyvin..kai me huonommin toipuvat ollaan vissiin kuitenkin sitä vähemmistöä Embarassed
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Muhku Ma Syys 26, 2011 12:44 pm

Kiitos <3

Toivottavasti sinullakin helpottaisi ja piakoin Like a Star @ heaven

Muhku

Viesti kirjoittaja Muhku Su Loka 02, 2011 3:16 am

Leikkauksessa käyty, mutta en tiedä olenko vielä valmis täällä prosessoimaan ihan koko tapausta.

Asiat ei todellakaan menneet niinkuin piti ja ihan mahdoton määrä puutteita hoidossa, tiedotuksessa, kotiutuksessa ja kaikessa muussakin. Näistä myöhemmin lisää.

Nyt kuitenkin kotona, onnellisesti kun saapi lasten kanssa olla ja omalla ihanan pehmoselle soffalla köllitellä. Toivottavasti palautuu olotilat hyvin ja ei tulisi enempää komplikaatioita.

Kuusi sievää pientä haavaa on massussa, massu on laskeutunut todella paljon turvotuksista, luulin seuraavana päivänä leikkauksesta, että olen taas viimeisilläni raskaana..kääk. Very Happy

Puntarilla en ole käynyt, enkä edes käy. Kyllä se kerta viikkoon riittää. Minuthan pidettiin ma-la tipassa koko ajan, joten tuhdit kamat on sieltäkin kroppa saanut, joten painon pudotuksia tuskin on tullut, eikä se nyt ole tämän hetken ajatuskaan. Paraneminen on enemmän mielessä.

Hankalaa on yskiminen, se kyllä sattuu niin vietävästi. Eikä kipua oikeen helpota edes tyynyllä mahaa painaminen. Syömisen ns. himot ei kyllä ole kadonneet mihinkään. Shocked Vaatinee aikaa vai?? Sisko kun on kehassut monta kertaa että ei enää ole himoja. Eli se hormonaalinenkin vaikutus hänellä toimii.
Minulla ei. Vesi kielellä heti kun näkeekin telkkarissa tai jossain jotain herkkuja. scratch
Nälkä ei ole, vatsa kyllä osaa jo vähän huudella ruoan perään. JA IHANAA kun ei tarvitse juoda niitä pussilitkuja. Tänään töin ihan perunaa ja jauhenlihakastiketta joka oli ihan muussiksi laitettua ja maidolla ohennettua. Olipa ihanaa kun oli mausteitakin.
Oysin ns. sosekeitot oli kamalia. No

Eli Muhkulla on ollut muutoksia kovasti ja varmaan niitä on lisää tulossa.

ps. facebookin yhteisöön jo tullut ihan kivasti porukkata, tervetuloa vaan lisää.
Jos näitä yhteisöjä on enemmänkin, kiva ois itsekin liittyä niihin

Edit.

Ai niin, sairaalaan jäi sitten verenpainelääkitys ja sokerilääkitys. Molemmat arvot oli koko viikon erittäin hyvät.
Ja jätinhän minä sen tupakoinninkin sitten kokonaan pois Very Happy

Pitäisköhän sitä osata olla itselleen armollinen ja vähän taputtaa olkapäälle, hyvä min

Muhku

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa