Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pieni esittely itsestäni

2 posters

Siirry alas

Pieni esittely itsestäni Empty Pieni esittely itsestäni

Viesti kirjoittaja satuliini Ma Elo 29, 2011 3:38 pm

Hei

Tässä pieni esittelyni itsestäni olen 44 vuotias mummeli Porista. Olen koko aikuisiän kamppaillut ylipainon kanssa ylipainoa on noin 40 kiloa lisäksi minulla on useita tuki ja liikunta elin sairauksia joiden takia olen ollut eläkkeellä jo seitsemän vuotta.Painoa olen kokeillut tiputtaa lukuisia kertoja on käyty painonvartioissa syöty xenikalia ym. mutta joka kerta paino on tullut takaisin ja vielä korkojen kanssa. Nyt tässä tosissani suunnittelen laihdutusleikkaukseen menoa ,en tosin tiedä miten tässä pitäisi toimia.Tällä hetkellä olen Eneillyt neljä viikkoa ravintoterapeutin valvonnassa.
Toivoisin että neuvoisitte minua miten toimia.

satuliini
satuliini
satuliini

Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pieni esittely itsestäni Empty Vs: Pieni esittely itsestäni

Viesti kirjoittaja Minni67 Ma Elo 29, 2011 3:57 pm

Tervetuloa palstalle.

Näytät olevan saman ikänen kuin minä, mutta ei tosiaan olla mitään mummeleita, mulla on alakouluikäset lapsukaiset ja parikyt vuotta nuorempi puolisko, joten tytönhupakoita tässä... lol!

Ootko ollut yhteydessä lääkäriin jo asian tiimoilta? Ravitsemusterapeutti osaa kyllä opastaa mihin kannattaa ensinnä ottaa yhteyttä, esim. minulla ainakin lähetteen laittoi omalääkäri. Ota vaan härkää sarvista ja ala selvittää miten siellä suunnalla toimitaan, kun käytänteitä on pikkuisen eri laisia eri puolilla maata. Siitä se sitten lähtee...

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa