Voisko joku auttaa?
+2
Kimby
tigertytto
6 posters
Sivu 1 / 1
Voisko joku auttaa?
Täällä on varmasti jossain sellaine viesti ketju missä puhutaan syömisistä..mutta kun mulla on tämä huono pää niin en löydä sitä saatikka muista missä se on...
Joten kysyisinkin teiltä tietäviltä..Mitä syötävää/juotavaa kannattaa varata kaappiin siksi kun pääsee sairaalasta??
Joten kysyisinkin teiltä tietäviltä..Mitä syötävää/juotavaa kannattaa varata kaappiin siksi kun pääsee sairaalasta??
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: Voisko joku auttaa?
Omat ehdotukset: Tee (valmis jäätee tai sitten keitetään itse ja annetaan jäähtyä huoneenlämpöiseksi), jogurtti, maustettua rahkaa, Knorrin juustokeitto (suolan himoon) ja sitten tärkeä proteiinijauhe (esim. Hera 80 suklaanmakuisena tai maustamattoman jota voi sekoittaa mihin vaan ruokaan, saa isoista marketeista, vihreä säkki joka yleensä löytyy koiranruokaosastolta )
Noi nyt tuli heti mieleen. Maito ja piimä on varmaan myöskin hyvä jos sitä juo. Noi ainekset saa sitten olla ihan täyttä sokerilla höystettyä. Ekat viikot pitää kuitenkin saada vähän energiaakin sisään ja kaloreita ei varmasti tule liikaa kun määrät ovat niin mitättömät alussa. Sitten mulla oli myöskin muutama ENE-pussi siltä varalta etten muka saisi mitään muuta syötyä. Niissähän on kuitenkin myös hyvästi proteiinia.
Noilla eväillä pärjäät mainiosti (ravitsemuksen puolesta) sen 2-4 viikkoa kunnes saat syödä oikeata ruokaa.
Noi nyt tuli heti mieleen. Maito ja piimä on varmaan myöskin hyvä jos sitä juo. Noi ainekset saa sitten olla ihan täyttä sokerilla höystettyä. Ekat viikot pitää kuitenkin saada vähän energiaakin sisään ja kaloreita ei varmasti tule liikaa kun määrät ovat niin mitättömät alussa. Sitten mulla oli myöskin muutama ENE-pussi siltä varalta etten muka saisi mitään muuta syötyä. Niissähän on kuitenkin myös hyvästi proteiinia.
Noilla eväillä pärjäät mainiosti (ravitsemuksen puolesta) sen 2-4 viikkoa kunnes saat syödä oikeata ruokaa.
Viimeinen muokkaaja, Kimby pvm Ma Elo 22, 2011 2:44 am, muokattu 2 kertaa
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Raejuusto, viili, vihannes/hedelmämehut (ne kylmähyllyn pienet, jotka vastaa suurta annosta hedelmää/vihannesta), jäätelöä pakkaseen, Kuppikuuma-keittoja niin makeita kuin suolaisia.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Vauvojen marja/hedelmäsoseet kelpasivat mulle leikkauksen jälkeen. Vellitarpeet. Sosekeittoja, pinaattikeittoa (löytyy pakasteina niin ei trtte kokatakkaan), tomaattikeittoa.
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Suuret kiitokset taas teille avustanne
Kauppalappu on tehty teidän avustuksellanne
Kauppalappu on tehty teidän avustuksellanne
Kiitos minunkin puolestani, nämä on minullekin tarpeen parin viikon päästä. Ja tigertyttö, onnea leikkaukseen! Se menee hyvin!
Bullero- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 02.05.2011
Kiitos Bullero tsempeistä
Toden totta toivon ja rukoilen että kaikki menisi hyvin..
Toden totta toivon ja rukoilen että kaikki menisi hyvin..
Onnea leikkaukseen.
Minulla on leikkausaika lokakuun alussa tyksissä ja kyllä nyt jo jännittää kovasti.
Voimia!
Minulla on leikkausaika lokakuun alussa tyksissä ja kyllä nyt jo jännittää kovasti.
Voimia!
rantapallo- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 27.01.2011
Kiitos rantapallo tsempeistä niitä todella nyt tarvitaankin
Similar topics
» voisko joku kertoa.
» osaisko joku auttaa???
» Onko joku katunut leikkausta?
» Duodeniitti !!!!???? Osaako joku kertoa!!!!
» osaisko joku auttaa???
» Onko joku katunut leikkausta?
» Duodeniitti !!!!???? Osaako joku kertoa!!!!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa