Onko joku katunut leikkausta?
+3
Leenukka
Kelsius
LauraL
7 posters
Sivu 1 / 1
Onko joku katunut leikkausta?
Täällä on niin paljon positiivistä juttua että oikein huimaa. Ihanaa lukea onnistuneita tarinoita.
Onko kellään päinvastaisia kokemuksia?
Onko jonkin asia mennyt leikkauksen vuoksi ihan persiilleen? Mikä?
Katuuko joku leikkaustaan ja minkä vuoksi?
Mä tällä vaan pähkäilen näitä negatiivisia puolia. Onko niitä? Mistä tässä sitten oikeesti joutuu luopumaan, onko se ainoastaan tuon ruuan määrästä?
Onko kellään päinvastaisia kokemuksia?
Onko jonkin asia mennyt leikkauksen vuoksi ihan persiilleen? Mikä?
Katuuko joku leikkaustaan ja minkä vuoksi?
Mä tällä vaan pähkäilen näitä negatiivisia puolia. Onko niitä? Mistä tässä sitten oikeesti joutuu luopumaan, onko se ainoastaan tuon ruuan määrästä?
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Vs: Onko joku katunut leikkausta?
Mulla on mennyt omasta mielestä leikkauksen jälkeen uskomattoman vaivattomasti. Eli kyllä kannatti.
Ruuan määrä pienenee huomattavasti, mutta kyllä hyvästä ruuasta nauttii ehkä jopa enemmän kuin ennen. Jotenkin tuntuu makuaisti terävöityneen, ja mielihalut muuttuneet terveelliseen suuntaan. Esim. savulohi maistuu vielä paremmalta kuin ennen. Eikä jotain hampurilaisateriaa tee edes mieli, puhumattakaan suklaasta tms. karkeista.
Ruuan määrä pienenee huomattavasti, mutta kyllä hyvästä ruuasta nauttii ehkä jopa enemmän kuin ennen. Jotenkin tuntuu makuaisti terävöityneen, ja mielihalut muuttuneet terveelliseen suuntaan. Esim. savulohi maistuu vielä paremmalta kuin ennen. Eikä jotain hampurilaisateriaa tee edes mieli, puhumattakaan suklaasta tms. karkeista.
Kelsius- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 14.01.2011
Mut on just leikattu, tämän viikon keskiviikkona nimittäin. Useaan otteeseen jo ehdin katua koko prosessia, kauhea olo on koko ajan. Verensokeri on alhaalla, kädet tärisee ja polvia heikottaa. Opettelen uudestaan syömään, pikkuhiljaa. Eiköhän se tästä selkene ajan mittaan...
Leenukka- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 16.03.2011
kaikilla on varmaan tommosta ekat päivät mut kuhan on 2 viikkoa menny et varmaan ees muista et oli tollasta se varmasti kuuluu asiaan. Mä en oo kyl katunnu päivääkään on tää niin hyvä juttu.
Jonsku- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011
Leenukalle parempaa vointia toivoen!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Mulle on tehty ohitus 29.6.09. Aina ollut ennen sitä hemoglobiini 150-165 ja nyt heti ilman rautatabletteja 117. Jatkuvasti väsyttää, vaikka vetelen päivästä toiseen monivitamiinin, D-vitamiinit, kalaöljyt yms. Olen ollut 13 vuotta kala-kasvissyöjä, joten ruokavaliossani ei vitamiinien puolesta ole ollut ongelmia, eli leikkaus on tuonut kaikki puutokset mukanaan ja aiheuttanut sen, etten jaksa nykyisin juuri mitään. Paino putosi ensin vaatimattomat 25 kiloa, joista vuosien varrella on tullut 5 kiloa takaisin. Nyt on entistä vaikeampaa laihduttaa, koska elimistö on tottunut pieniin annoksiin ja laihtuminen vaatisi käytännössä totaalisen syömättömyyden, ja sittenkin aineenvaihdunta menee välittömästi säästöliekille. Jos olisin ennen syönyt tämän määrän, olisin taatusti laihtunut, mutta nyt elimistöni on sopeutunut näihin namibia-annoksiin, joten se pitää kiinni jokaisesta kalorista, jonka saa.
wika- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 27.05.2009
Joku asia ei ole syömisessä kohdallaan. Ravitsemusterapeutti varmaan pystyy auttamaan. Tuossa juttua aiheeseen liittyen. Etenkin neljäs (PDF) juttu.
http://www.google.com/search?q=ruokavalio#hl=fi&pq=ruokavalio%20laihdutus&xhr=t&q=ruokavalio+laihdutusleikkauksen+j%C3%A4lkeen&cp=21&pf=p&sclient=psy&aq=0&aqi=&aql=&oq=ruokavalio+laihdutusl&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=f00aef89b28c7d32&biw=981&bih=651
http://www.google.com/search?q=ruokavalio#hl=fi&pq=ruokavalio%20laihdutus&xhr=t&q=ruokavalio+laihdutusleikkauksen+j%C3%A4lkeen&cp=21&pf=p&sclient=psy&aq=0&aqi=&aql=&oq=ruokavalio+laihdutusl&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=f00aef89b28c7d32&biw=981&bih=651
Kelsius- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 14.01.2011
Virtsan kortisoli oli viime testeissä koholla ja olen menossa uusiin testeihin kuun lopussa. Ruokavalio on katsottu moneen otteesen ravitsemusterapeutin kanssa. Myös leukosyytit yms olivat persiillään.
wika- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 27.05.2009
Wika: tehtiinkö sulle by pass? Siinähän puutoksia voi tulla enempi kuin sleevessä. Jospa syöt liian vähän, siinähän elimistö menee säästöliekillä. Liian vähällä syömisellä tulee nopeasti myös lihaskatoa, joten ois hyvä jaksaa vähän liikuntaakin harrastaa.
saimaannorppa- Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 06.01.2011
Similar topics
» Onko joku leikattu kokeillut esim. Cuplatonta ilmavaivoihin?
» Duodeniitti !!!!???? Osaako joku kertoa!!!!
» Voisko joku auttaa?
» voisko joku kertoa.
» Duodeniitti !!!!???? Osaako joku kertoa!!!!
» Voisko joku auttaa?
» voisko joku kertoa.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa