Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ens viikolla alkaa elämäni eka ENE!

5 posters

Siirry alas

Ens viikolla alkaa elämäni eka ENE! Empty Ens viikolla alkaa elämäni eka ENE!

Viesti kirjoittaja Sarppa Ke Heinä 27, 2011 11:20 pm

Kävin kesäkuussa RT:lla ja elokuussa olisi sisätautilääkärille aika. Nyt sitten pitäisi aloitta 4 viikon ENE, että näkevät minun pystyvän siihen.
Kävin hakemassa myös verensokerimittarin itselleni, kun 2.tyypin diabetes ilmoitti olostaan Sad
Hain muutaman laatikon pusseja Prismasta tänään ja maistelinkin jo tomaattikeittoa (ei ollut hyvää), toivotaan että muut keitot menevät paremmin alas.
Oletteko muut syöneet salaatteja ja niitä muita sallittuja ENEn aikana?
Sarppa
Sarppa

Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 16.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Ens viikolla alkaa elämäni eka ENE! Empty Vs: Ens viikolla alkaa elämäni eka ENE!

Viesti kirjoittaja Minni67 To Heinä 28, 2011 12:27 am

Siitä se lähtee...

Mun mielestä se tomaattikeitto tuoksui hyvälle, mut ei ollu paras noista pusseista. Mulle on parhaiten maistunut Nutriletin vihanneskeitto ja suklaa. Muitakin olen maistellut, mutta en niin "hyviksi" todennut.

Nyt taas leikkausta edeltävällä enellä samoja makuja, mutta ostin tossa alkukesästä noita Allevoja ja niitä menny siinä välissä.

Ja juu, olen pureskellut porkkanoita, kurkkua ja tomaatteja, ja tänään juuri aattelin itekseni, että toisaalta hyvään vuodenaikaan tää sattu, koska on noita kotimaisa rehuja tarjolla, ja esim. tomaatit on kyllä ihan parhaita nyt Wink

Tseppiä eneen Smile

Minni

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010

Ens viikolla alkaa elämäni eka ENE! Empty Vs: Ens viikolla alkaa elämäni eka ENE!

Viesti kirjoittaja Sarppa Ma Elo 01, 2011 3:00 am

Kiitti Minni! Smile Huomenna se pussirumba sitten alkaa, toivotaan että kaikki menee hyvin. Olen varautunut jo että nälkä on sitten hirveä ja saan taistella hampaat irvessä itseni kanssa etten retkahda. Onneksi perhe kannustaa!
Tosiaan, nyt on kyllä vihannekset hyviä, kotimaiset sellaiset.
Taitaa vaan mielliteot olla muissa kuin vihanneksissa Neutral
Sarppa
Sarppa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Elo 01, 2011 7:57 am

Hyvin se menee..mulla ekat pari kolme päivää oli vaikeimmat..nyt ei oo enää nälkä ja tuntuu kuin tulisi täyteen tosta laihdutus juomastakin Smile
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Sarppa To Elo 04, 2011 6:34 pm

Nythän on jo torstai ja tää eneily alkoi maanantaina. Hiphei, tämä on kyllä sujunut paljon paremmin mitä uskoinkaan Very Happy
Voisikohan johtua siitä kun olen täällä mökillä vielä viettämässä viimeisiä lompäiviä... Ensi viikolla sitten paluu arkeen ja töihin, hiukan saattaa muuttua vaikeammaksi.
Meidän lähiPrismassa on melkoisen vähän valinnanvaraa pusseissa, täytyypä käydä jossain muussa kaupassa josko löysyis vaihtelua makuihin.
Olen näköjään ostanut vahingossa Nutriletin 5pvn starttipaketin. Onkohan suuri moka jos niistä syön jotain?
Sarppa
Sarppa

Viesti kirjoittaja eräpena To Elo 04, 2011 7:06 pm

Tarkista paljonko hiilareita on, niin eiköhän.
Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo La Elo 06, 2011 1:37 pm

Ainakin täällä sanoi ravter silloin yhteis luennolla et kun kalorit pysyy siinä 800 per päivä niin homma toimii...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Viesti kirjoittaja Sarppa Ke Elo 10, 2011 3:13 am

Viikkohan humpasahti nopesti ja helposti Smile painoa oli pudonnut 4,9kg, olen tyytyväinen.
Sarppa
Sarppa

Viesti kirjoittaja Minni67 Ke Elo 10, 2011 3:38 am

Hyvä Sinä, kyllä on syytäkin olla tyytyväinen Wink

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa