-40kg....ennen ja jälkeen kuvia :):)
+11
Kelsius
tigertytto
anne.heide
Tepa43
lisbet
Elämä edessä
eräpena
Poutapilvi
Aurora
Lovely
Rovatar
15 posters
Sivu 1 / 1
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Vs: -40kg....ennen ja jälkeen kuvia :):)
Huh, kylläpä on ladyn olemus muuttunut ja hoikistunut
Kaikkee hyvää jatkossakin:)
Kaikkee hyvää jatkossakin:)
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Ihan mieletöntä
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
Upeaa!!! Mahtaa kesä tuntua mukavammalta tänä vuonna
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Oikein hienoa Rovatar!
Perässä tullaan, kunhan ehditään!!!
Perässä tullaan, kunhan ehditään!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Mahtava muodonmuutos, onnittelut Rovatar!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Elämä edessä..me ollaan niin samoissa lukemissa ja mennään rinta rinnan matkaa...ensi kesänä ollaan jo hoikkia tyttöjä
Upeaaaaa Mahtavaaaaa!
......ja jatkoa seuraaaa....
Tsemppiä jatkoon ja hyviä vointeja!!!!
......ja jatkoa seuraaaa....
Tsemppiä jatkoon ja hyviä vointeja!!!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
........Piti vielä sanoa,että jos painoo on pudonnu niin on vuosia pudonnu ulkonäössäkin.....kyls tiiätte mitä tarkootan!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
AIVAN MAHTAVA MUUTOS!!!NUORTUNU OOT 20 VUOTTA!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Wow mikä parikymppinen pimu
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Hienosti on pudonnut!
Kelsius- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 14.01.2011
Mahtavaa Rovatar! Mukava seurata sinunkin edistymistäsi.
Mulla pitäisi saada vielä pari kolme kiloa pois, vaan todella tiukassa on nämä viimeiset. Mutta jos ei lähde, ei haittaa! Normaalipainossa jo ollaan, eikä ihmiset ole tunnistaa mua! En uskaltanut viime syksynä leikkaukseen mennessäni toivoakaan, että ikipäivänä saisin KAIKKI liikakilot pois, muutamassa kuukaudessa. Vielä kun pysyisivät pois... Karkki ja pulla on edelleen hyvää ja itse pitää syömisiään kontrolloida. Onneksi maha ei vedä kaikkea mitä pää haluais.
Tissit ja maha kyllä roikkuu jonkin verran, mutta jospa liikunta ja aika auttaisivat niitäkin vähän tiivistymään, ikä kun vois vielä myöskin olla puolellani. Mahdolliset leikkaukset pelottaa ja arvet: ihollani on voimakas taipumus arpikudoksen kasvattamiseen. No syksyllä on vuosikontrolli, sittenpähän sitä on viisaampi tämänkin asian suhteen. Nytkin painon putoaminen on hidastunut huomattavasti ja lähes pysähtynyt, hiuksetkin ovat alkaneet pysyä paremmin päässä.
Mukavaa kesän jatkoa kaikille ja leppoisaa laihtumista!
Mulla pitäisi saada vielä pari kolme kiloa pois, vaan todella tiukassa on nämä viimeiset. Mutta jos ei lähde, ei haittaa! Normaalipainossa jo ollaan, eikä ihmiset ole tunnistaa mua! En uskaltanut viime syksynä leikkaukseen mennessäni toivoakaan, että ikipäivänä saisin KAIKKI liikakilot pois, muutamassa kuukaudessa. Vielä kun pysyisivät pois... Karkki ja pulla on edelleen hyvää ja itse pitää syömisiään kontrolloida. Onneksi maha ei vedä kaikkea mitä pää haluais.
Tissit ja maha kyllä roikkuu jonkin verran, mutta jospa liikunta ja aika auttaisivat niitäkin vähän tiivistymään, ikä kun vois vielä myöskin olla puolellani. Mahdolliset leikkaukset pelottaa ja arvet: ihollani on voimakas taipumus arpikudoksen kasvattamiseen. No syksyllä on vuosikontrolli, sittenpähän sitä on viisaampi tämänkin asian suhteen. Nytkin painon putoaminen on hidastunut huomattavasti ja lähes pysähtynyt, hiuksetkin ovat alkaneet pysyä paremmin päässä.
Mukavaa kesän jatkoa kaikille ja leppoisaa laihtumista!
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Toi kaikki on niin hyväää että välillä miettii voiko olla edes totta
Miten se sanontakin menee..liian hyvää ollakseen totta..pakko kai se on uskoa kun teitä on niin monia jo jotka olette muuttuneet aivan mahtavalla tavalla
Miten se sanontakin menee..liian hyvää ollakseen totta..pakko kai se on uskoa kun teitä on niin monia jo jotka olette muuttuneet aivan mahtavalla tavalla
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Onnitelkaa jokainen itseänne!
Toiset siksi, että olette saavuttaneet noin uskomattomat muutokset ja toiset siksi, että saavuttaisimme sen.
Itsellä laihtuminen on käynnissä, mutta edelleen epäluulo vaivaa. Voisiko se onnistua, voisiko se tapahtua minulle?
Itse en ole ollut normaalipainoinen oikein koskaan. Synnärilläkin paino ei ollut normaali vaan alakantissa: täysiaikaisen vauva 2800 g.
Toiset siksi, että olette saavuttaneet noin uskomattomat muutokset ja toiset siksi, että saavuttaisimme sen.
Itsellä laihtuminen on käynnissä, mutta edelleen epäluulo vaivaa. Voisiko se onnistua, voisiko se tapahtua minulle?
Itse en ole ollut normaalipainoinen oikein koskaan. Synnärilläkin paino ei ollut normaali vaan alakantissa: täysiaikaisen vauva 2800 g.
Keijuli- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 27.05.2011
Onnea sinullekin Mahtavat muutokset näkyy sinunkin kuvissa ja kiloissahan olet laihtunut enemmän kuin minä vaikka hiukka myöhemmin kävit massusi pienentämässä.. Minähän olen jäänyt sinusta jälkeen
Ei vainenkaan,eihän tämä kilpailu ole...vaan voimme vain olla jokainen onnellisia jokaisesta matkalle pudonneesta kilosta
Ei vainenkaan,eihän tämä kilpailu ole...vaan voimme vain olla jokainen onnellisia jokaisesta matkalle pudonneesta kilosta
Joku80...voi vitsi miten hienoa...olet missinmitoissa.Tissien ja mahan riippuminen ei haittaa enään kyllä.Ei minua ainakaan varmaan kun saan tuohon lähelle ihannepainoa joskus aikanaan.
Minulle maistuu samoin pullat ja karkit,kunhan ei kauhean imeliä valitse ja onneksi juuri masu laittaa vastaan ja niinkuin sanoit että pää haluaisi lisää.
On niin kivaa että ei tarvi rajoittaa mitään vaan masu tekee tehtävänsä ja ilmoittaa kyllä milloin on sopivaä määrä mitäkin.
Eli juuri kaikki ne lihottavimmat-rasvasimmat ja sokerisimmat...niistä ei pääse nauttimaan liikaa:D:D:D
Minulle maistuu samoin pullat ja karkit,kunhan ei kauhean imeliä valitse ja onneksi juuri masu laittaa vastaan ja niinkuin sanoit että pää haluaisi lisää.
On niin kivaa että ei tarvi rajoittaa mitään vaan masu tekee tehtävänsä ja ilmoittaa kyllä milloin on sopivaä määrä mitäkin.
Eli juuri kaikki ne lihottavimmat-rasvasimmat ja sokerisimmat...niistä ei pääse nauttimaan liikaa:D:D:D
Virvaliekki- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 27.02.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa