Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Patti kielessä leikkauksen jälkeen????...apua....

3 posters

Siirry alas

Patti kielessä leikkauksen jälkeen????...apua.... Empty Patti kielessä leikkauksen jälkeen????...apua....

Viesti kirjoittaja Kukkis Ke Heinä 06, 2011 3:55 pm

Eli, leikkauksen jälkeen heti huomasin oikealla puolella kielessä pienen kipiän patin. Onkos teillä muilla ollut sellaista? Oisko tullut jostain toimenpiteestä nukutuksen aikana tmv? Hengitysputki? Se on edelleen minulla mutta ei niin kipeänä ja pienentynytkin on jonkin verran, leikkauksesta nyt siis 8pvä. Mutta alkaa jo huolettaa että mikä ihme se on, että jospa ei olekaan mitään mikä liittyy tuohon leikkaukseen vaan jotain muuta... Mutta se tosiaan ilmestyi leikkauksen aikaan.

-Kukkis-

Kukkis

Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 12.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Patti kielessä leikkauksen jälkeen????...apua.... Empty Vs: Patti kielessä leikkauksen jälkeen????...apua....

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Heinä 06, 2011 4:08 pm

Minulla ei ollut kielessä pattia, mutta alahuulessa oli. Alahuuliparka oli joutunut jotenkin "puristuksiin" anestesian aikana, ilmeisesti se hengitysputki oli painanut sitä. Huuleen tuli noin sentin mittainen sisäinen verenpurkauma, se oli lähes musta parin viikon ajan (hyytynyttä verta ihon alla), kunnes se häipyi omia aikojaan. Luultavasti tuo sinun kielessä oleva patti on vastaava kuten arvelitkin. Toki jos se ei jossakin vaiheessa ala häipyä, sitä kannattaa näyttää lääkärille.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Patti kielessä leikkauksen jälkeen????...apua.... Empty Vs: Patti kielessä leikkauksen jälkeen????...apua....

Viesti kirjoittaja Seres Ke Heinä 06, 2011 7:55 pm

Mulla oli joku ylimääräinen "killuke" kurkussa muutaman päivän ajan, mutta lähti itsestään pois. Varmaan ovat näitä hengitysputken aiheuttamia juttuja...

Seres

Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 04.01.2011

Viesti kirjoittaja Kukkis Ke Heinä 06, 2011 8:13 pm

Oih, helpottavaa kuulla että muillakin ollut "ylimääräisiä" ulokkeita leikkauksen jälkeen.

Tänään tuo patti on ollut jo kivuton ja pienentynyt päivän mittaan aika paljonkin kun olen malttanut olla rapläämättä sitä. Smile

-Kukkis-

Kukkis

Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 12.05.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa