Patti kielessä leikkauksen jälkeen????...apua....
3 posters
Patti kielessä leikkauksen jälkeen????...apua....
Eli, leikkauksen jälkeen heti huomasin oikealla puolella kielessä pienen kipiän patin. Onkos teillä muilla ollut sellaista? Oisko tullut jostain toimenpiteestä nukutuksen aikana tmv? Hengitysputki? Se on edelleen minulla mutta ei niin kipeänä ja pienentynytkin on jonkin verran, leikkauksesta nyt siis 8pvä. Mutta alkaa jo huolettaa että mikä ihme se on, että jospa ei olekaan mitään mikä liittyy tuohon leikkaukseen vaan jotain muuta... Mutta se tosiaan ilmestyi leikkauksen aikaan.
-Kukkis-
-Kukkis-
Kukkis- Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 12.05.2011
Vs: Patti kielessä leikkauksen jälkeen????...apua....
Minulla ei ollut kielessä pattia, mutta alahuulessa oli. Alahuuliparka oli joutunut jotenkin "puristuksiin" anestesian aikana, ilmeisesti se hengitysputki oli painanut sitä. Huuleen tuli noin sentin mittainen sisäinen verenpurkauma, se oli lähes musta parin viikon ajan (hyytynyttä verta ihon alla), kunnes se häipyi omia aikojaan. Luultavasti tuo sinun kielessä oleva patti on vastaava kuten arvelitkin. Toki jos se ei jossakin vaiheessa ala häipyä, sitä kannattaa näyttää lääkärille.
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Mulla oli joku ylimääräinen "killuke" kurkussa muutaman päivän ajan, mutta lähti itsestään pois. Varmaan ovat näitä hengitysputken aiheuttamia juttuja...
Seres- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 04.01.2011
Oih, helpottavaa kuulla että muillakin ollut "ylimääräisiä" ulokkeita leikkauksen jälkeen.
Tänään tuo patti on ollut jo kivuton ja pienentynyt päivän mittaan aika paljonkin kun olen malttanut olla rapläämättä sitä.
-Kukkis-
Tänään tuo patti on ollut jo kivuton ja pienentynyt päivän mittaan aika paljonkin kun olen malttanut olla rapläämättä sitä.
-Kukkis-
Kukkis- Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 12.05.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa