Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mikä maku ENE-tuotteista paras?

+3
Norsu
Tepa43
Tepsukkainen
7 posters

Siirry alas

Mikä maku ENE-tuotteista paras? Empty Mikä maku ENE-tuotteista paras?

Viesti kirjoittaja Tepsukkainen La Toukokuu 16, 2009 3:35 am

Moikka!

Täällä odotellaan leikkauspäätöstä ja sen mukana ENEilyn alkamista. Jee..

Mikä vähäenerginen tuote mielestänne on sen makuinen, että sitä pystyy sen kaksi viikkoa syömään?

Vinkkejä, kiitos, vastaanotetaan.

Ihanaa kesää teille murusille, ja tuhat kiitosta avusta!

Tepsukkainen

Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 08.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä maku ENE-tuotteista paras? Empty Nutriletin intensive pirtelöt!

Viesti kirjoittaja Tepa43 La Toukokuu 16, 2009 8:06 am

Moi Tepsukkainen!
Tää on mun mielipiteeni...itse saan alas metsämarjan-, mansikan-ja SUKLAAN makuisen juoman. Lämpimät ei iske, mut onneksi on kesä ja lämmin tulossa niin menee hyvin nuo kylmät alas! PS. anna juomat sekoituksen jälkeen turvota vaikka pakkasessa n.10min niin niistä tulee raikkaat ja pehmeän pirtelömäiset....lähtee se jauhoisuus pois! Razz
Mä aloitin jo aprillipäivänä nutrauksen vaikka en ollut vielä varma pääsenkö edes leikaukseen....nyt kuun oon jo jonossa niin aion jatkaa tätä nutrausta leikkauspäivään asti (syksyyn mennessä luvattiin homman olevan ohi!) sillä kaikki etukäteen pudotetut kilot ovat hyvästä!
PS: On meinaan tullu meikäläiseen virtaa....ei meinää isäntä pysyä perässä! bounce
T: YLPEÄ UUDEN YLIOPPILAAN ÄITI! TEPA43 lol!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Mikä maku ENE-tuotteista paras? Empty Täällä taas keitot etusijalla

Viesti kirjoittaja Norsu La Toukokuu 16, 2009 3:32 pm

Taitaa olla makuasia, sillä itse lipitän mieluummin nöttiksen kana- ja vihanneskeittoja. Niitä voi vielä maustaa itse lisää esim currylla, paprikalla ja valkosipulilla. Lisäksi olen tykästynyt tuohon crispy chocolate patukkaan.

Sitten sain yhdeltä työkaveriltani vinkin suklaashaken uudeksi käyttötavaksi, jolla sekin menee. Eli ensin sekoitetaan pussukan sisältö ensin pieneen määrään kylmää vettä, että saadaan paksu tasainen tahna. Sitten lisätään oikean nestemäärän saavuttamiseksi kahvia ja sekoitetaan tahnaa ihan vaan lusikalla niin pitkään (menee pari kolme minuuttia) että kökkänöitä ei enää ole ja Voila... maittava suklaakahvijuoma on valmis. Kannattaa kokeilla jos on makukahvin ystävä! Niin ja sitten vielä HUOM!!! Jos shakejauheen koittaa sekoittaa suoraan kuumaan kahviin, rakenne juoksettuu ja peli on menetetty. Eli se tahnavälivaihe on ehdottoman tärkeä!
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008

Mikä maku ENE-tuotteista paras? Empty Vs: Mikä maku ENE-tuotteista paras?

Viesti kirjoittaja Admin Su Toukokuu 17, 2009 12:46 am

Suolaisista pussikeitoista tuo Nutrilettin Creamy Chicken soup on sillain ihan syötävää, vaikka ainoana makuna, että siihen lisää Vihreää Tabascoa tai toisena vaihtoehtona LEA&Perrinsin Chili& Carlic saucea.

Itse olen aikoinaan ollut 10 viikkoa ENE-diietillä sairaalan seurannassa ja silloin oli käytössäni Mini Diettan kanakeitto ja siihen juuri lisäsin tuon vihreän tabascon, jonka jälkeen maku muuttui huomattavasti, sitä menikin sitten kokonaiset 7 viikkoa ihan pelkästään samaa lajia 3-4 kertaa päivässä, vieläkään en kuitenkaan ole kanaan kyllästynyt ja voin jopa noita pussikeittoja syödä, jos olis tarvis. Very Happy
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Viesti kirjoittaja Tepsukkainen Su Toukokuu 17, 2009 5:49 pm

Wau, mulla tuntuu tekevän tuo pari viikkoakin jo tiukkaa.. Ne kaikki tuntuu maistuvan niin jauholle, mutta en koskaan ole tajunnut itse lisätä mausteita sekaan. Blondi mikä blondi.. Täytynee testata, kiitos. Ja lisää vinkkejä totta mooses vastaanotetaan, kiitos! Laughing

Tepsukkainen

Viesti kirjoittaja Admin Ma Toukokuu 18, 2009 3:16 am

Tepsukkainen, lisään tähän vielä muutamia vinkkejä noiden suolaisten mpussien lisämausteeksi, joilla ei kuitenkaan hiilihydraattien määrä nouse yhtään ja voi huoletta käyttää.
Lea&Perrins Chili& Carlic sauce
tuoretta kurkkua raastettuna, antaa hyvää raikasta lisää keitolle.
Kapriksen marjoja viinietikassa, tosin se etikka kannattaa jättää pois , vain marjat lisätä.

Jos syöt päivässä 4 pussia, niin yhden niistä voi korvata vaihtoehtoisesti seuraavilla, siis joko tai:
90 g Maustamatonta broileria kypsänä
1 dl raejuustoa

Itse käytin noita, jolloin söin vain 3 ateriaa päivässä ja jaoin toisena päivänä tuon raejuuston niiden 3 aterian kesken ja toisena päivänä tein saman tuon broilerin kanssa. Hyvin pärjäsi ja maku aivan eri, kuin pelkkä pussi veden kera.
Kannattaa kokeilla.
Tuossahan voi periaatteessa käyttää kaikkia vihreitä vihanneksia ihan vapaasti, mutta ei vesimelonia, joka on hiilihydraattipitoinen. Kukkakaali ja parsa hyviä vaihtoehtoja, mutta vain peiniä määriä, sillä samalla pitää muistaa, että siinä opetellaan samalla se pienen annoskoon käyttö.
Tsemppiä.
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Mikä maku ENE-tuotteista paras? Empty ene tuotteista

Viesti kirjoittaja isomummi Ma Toukokuu 18, 2009 8:13 pm

moi kun kyselit mikä tuotteista parhaimman makuista, niin itse totesin että en tykännyt mistään mausta vaan söin blå band kuppikeittoja. kcl arvot kupillista kohden ovat vähemmät kuin dietti keitoissa. samoin söin vokkivihanneksia ja kasviksia broilerin kera.tietysti oli syötävä vitamiinit ja kalkit lisäksi. tällä dietillä sain pois 10 kg ennen leikkausta ja nyt leikkauksen jälkeen on tippunut 8kg. eli 18 kg pois 7 viikossa.

isomummi

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 21.03.2009

Viesti kirjoittaja Norsu Ti Toukokuu 19, 2009 7:06 pm

isomummi kirjoitti:moi kun kyselit mikä tuotteista parhaimman makuista, niin itse totesin että en tykännyt mistään mausta vaan söin blå band kuppikeittoja. kcl arvot kupillista kohden ovat vähemmät kuin dietti keitoissa. samoin söin vokkivihanneksia ja kasviksia broilerin kera.tietysti oli syötävä vitamiinit ja kalkit lisäksi. tällä dietillä sain pois 10 kg ennen leikkausta ja nyt leikkauksen jälkeen on tippunut 8kg. eli 18 kg pois 7 viikossa.

Noiden BlåBandien kanssa on syytä mielestäni olla hiukan varuillaan, sillä Nöttiksissä on mukana aivan kaikki, mitä keho ENEn aikana tarvitsee. Jos esim proteiinimäärät ovat liian alhaisia, niin keho alkaa rasvan sijasta polttaa lihasmassa ja silloin tekee omalle keholleen itseasiassa karhunpalveluksen. Se on tietty tärkeää, että nauttii myös nuo mainitsemasi lisävitamiini!

Eli kyllä minä ainakin suosittelisin maallikkona, että pitäydyt ENE-tuotteissa. Ja jos Nutriletista ei satu löytymään sopivia makuja, niin kannattaa testata myös muiden valmistajien vastaavat tuotokset. Varmista kuitenkin, että valitset ENE/VLCD diettituotteita, ettet epähuomiossa ole proteiinipaasolla Shocked Ovat meinaan yllättävän samannäköisiä paketteja...

elephant
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008

Viesti kirjoittaja Tepsukkainen Ke Toukokuu 20, 2009 2:07 am

Kiitos ihanaiset, tuo raejuusto seassa kuulosti jo joltain!
Ei kun kauppaan ja testaamaan.

Ihan vaan ruokavaliolla on lähteny jo 7 kg kirurgin tapaamisen jälkeen (1/09), mutta kuulin, että joka ainoa leikkaukseenmenevä joutuu myös ENEilemään. Saatan olla väärässäkin tämän tietoni kanssa.

Tepsukkainen

Viesti kirjoittaja Apotar Ke Toukokuu 20, 2009 2:22 am

Jos yhtään tulisemmasta tykkäät niin Allevon Thai keitto saattaisi maistua. Sitä höystin itse valkosipulilla, inkiväärillä, chilillä, kiinankaalilla, keittojuureksilla...
Samoin suklaamaut putosi minuun, siinäkin Allevo oli paras; se sekoittui hyvin, eikä jäänyt paakkuja

Apotar

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 06.09.2008

Viesti kirjoittaja Ainako pullukka? Ke Toukokuu 20, 2009 2:57 am

Nyt kahden ja puolen viikon jälkeen alkaa pahasti tökkimään lähes kaikki maut. Suklaa on ainut, mitä oikeestaan pystyn enää nieleksimään, mutta onneks ei oo enää kauaa! Painoa mennyt -6 kg! Very Happy
Ainako pullukka?
Ainako pullukka?

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 25.03.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa