Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kotona ollaan leikkauksen jälkeen!!!!!!!!!

3 posters

Siirry alas

Kotona ollaan leikkauksen jälkeen!!!!!!!!! Empty Kotona ollaan leikkauksen jälkeen!!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja Hanna Pe Kesä 17, 2011 11:22 pm

Moikka vaan kaikki!
Selvisin sittenkin hengissä leikkauksesta!!! cheers Kotiuttivat vain yhden sairaalassa olo päivän jälkeen kovien ohjeistuksien ja jumalattoman pillerimäärän kera!!!! kuvittelin pääseväni eroon kaikista pillereistäni mutta niitähän lyötiin kourallinen lisää! on b-vitamiinia, kalkkia, multivitaa, vatsansuojalääkettä, kipulääkettä (tarpeeseen tulikin) omien verenpainelääkkeiden lisäksi.. ja vettä ei mee kun desi niin ota siinä sitten kourallinen pillereitä aamusella.. yök..
haavoja särkee vieläkin vähän, ja suoli myllertää kun pesukone. Pistävä hartiasärky on onneksi antanut periksi kun ensin säikähdin sitäkin että sydänhalvausko tässä nyt vielä tulee kaupanpäälle.. affraid
Mut leikattiin tiistaina 14.6 ja nyt olen jo ajellut autolla, tehnyt pikku lenkkejä yms. Olo on ihan hyvä mutta.. mulla ei ole nälkä. ei huvita syödä ja pitää vaan pakottaa itsensä syömään.. juomistakaan en haluaisi.. ruoka ei tee pahaa mutta mikään ei maistu hyvälle.. kaippa tästä vielä tasaantuu olo ja elo mutta nyt syöminen kompastelee.. millään en saa päivääni sopimaan kuutta syöntikertaa ja vettä en saa menemään edes pikkuista limsapullollista päivän aikana.. Sad tosin vetiset keitonlitkut ei koskaan ole olleet mun herkkuani muutenkaan että kunhan tässä saapi aloitella sosemaista mössöä syömään niin jos sitten makukin paranisi.. mun on ikävä lohipullia, jauhelihapihvejä ja kanaa jota mä vedin ennen leikkausta.. nyt syödään vetistä kanakeittoo... pläääh...
viimeyönä olin niin kipeä että ajattelin, oliko tässä mitään järkeä. vatsaan sattui aivan tolkuttomasti ja mies jo heräsi hätääntymään ja toi särkylääkettä yms.. onneksi kipu meni ohi..
pikkuhiljaa vauvanaskelin.. vauvanruokaa jo syödenkin.. Smile
hanna

Hanna

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Lapua
Registration date : 17.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kotona ollaan leikkauksen jälkeen!!!!!!!!! Empty Vs: Kotona ollaan leikkauksen jälkeen!!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja eräpena Pe Kesä 17, 2011 11:52 pm

Onnea uudelleen syntymään.
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 64
Paikkakunta : laukaa
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kotona ollaan leikkauksen jälkeen!!!!!!!!! Empty Vs: Kotona ollaan leikkauksen jälkeen!!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri La Kesä 18, 2011 12:56 am

Onnea kotiutumisen johdosta ja pikkuhiljaa tässä mennään täälläkin.
Kannattaa ottaa niitä särkylääkkeitä jonkin aikaa ikään kuin varmuuden vuoksi,jos eivät ole ivan morffiinijohdannaisia...siten ei pääse pahaksi kipukohtaukset.
Mulla hartiakipua tuntuu yhä, vaikka leikkaus oli 13.6. , mutta pikkuhiljaa sano! Very Happy
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kotona ollaan leikkauksen jälkeen!!!!!!!!! Empty Vs: Kotona ollaan leikkauksen jälkeen!!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa