Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

+6
Wee2be
millaida
saimaannorppa
Tertsukka
Isotuija
Sokerihiiri
10 posters

Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Pe Kesä 10, 2011 6:07 pm

Moikka taas,
No niin. Eilen tuli virallinen kutsu leikkaukseen Terveystalo kamppiin laskun kera.(Hinta ilman labroja ja alennuksia norm.12000,-)
13.6. Klo 9.00 tulee olla Kampissa ja ilmoittautua tiskillä. Anestesialääkäri soitti eilen ja kyseli jotakin juttuja. Painoa ei kysellyt, eikä sitä ole kysellyt muutkaan...vaikka RT puhui ensitapaamisessa, että 3 kg olisi saatava pois ja kirurgi puhui 7-11 kgstä. Tarkistin asiaa myöhemmin ja sanoivat, että 5-6 kg on ihan ok. Huh! taitaa juuri ja juuri onnistua...
Minulla eneily on ottanut yhden askeleen eteen ja kaksi taakse. Eli paino on sahannut,kun ei polla kestä laihduttaa enää yhtään!!! Hurjia himoja mm. ruissipsit on uusin himo Laughing ...
No niin, leikkauksestahan minun piti puhua... eli klo 9.00 oltava Kampissa ja edeltävänä iltana klo 24 jälkeen ei saa laittaa enään mitään suuhun, ei edes VETTÄ! Toivottavasti viilenee ilma, sillä sitähän jo pyörtyy nestehukkaan... Anestesialääkäri arvioi minun vuoroni olevan leikkuusalissa noin klo 11 aikoihin ja leikkaus kestänee 1-2 h, tilanteesta riippuen. Kirurgeja on 2, toinen norjalainen GBP-spesialisti,joka tekee korjauksia pieleen menneisiin leikkauksiin, joten sen suhteen olen turvallisin mielin. Kuulemma jo leikkuupöydällä herätellään sitten ja pyydetään itse siirtymään sänkyyn..lienee ajattelevat,että eihän niitä pulleroita kukaan jaksa nostaa... Laughing Shocked
Pyydettiin varautumaan 1-2 vuorokauden oleskeluun sairaalassa, saikun pituutta en osaa sanoa, mutta oletan, että noin 3-4 vkoa yleensä annetaan.
So far,so good...
Laitan lisää kuulumisia sitten sairaalasta voinnin mukaan...
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Isotuija Pe Kesä 10, 2011 6:32 pm

Onnea, onnea ja onnea, Sokerihiiri! Pääsit pikavauhtia leikkaukseen Smile
Isotuija
Isotuija

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Pori
Registration date : 06.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Tertsukka Pe Kesä 10, 2011 6:59 pm

Onnea leikkaukseen, mulla kans se maanantai leikkauspäivä. Vähän jo alkaa jännittään Embarassed
Tertsukka
Tertsukka

Viestien lukumäärä : 100
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja saimaannorppa Pe Kesä 10, 2011 7:48 pm

Mulle sanottiin että 6 tuntia syömättä ja 4 juomatta, mutta aamulääkkeet saa ottaa normaalisti, eli on pakko juoda, että ne saa alas.

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Tertsukka La Kesä 11, 2011 12:15 pm

Tampereella ei saa edellisen illan klo 24 jälkeen syödä eikä juoda, lääkkeetkin vaan huudella pienellä tilkalla..
Tertsukka
Tertsukka

Viestien lukumäärä : 100
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja millaida La Kesä 11, 2011 2:16 pm

Onnea leikkaukseen, mulla sitte seuraavana päivänä mut ainakaa viä ei jännitä. Vaasasta soittavat maanantaina moneltako pitää tiistaina sielä.

millaida

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : kurikka
Registration date : 12.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Tertsukka La Kesä 11, 2011 2:57 pm

Onnee leikkauksesta millaida, tää munkin jännitys on kun pikku tytöllä joka odottaa joulupukkia.. Embarassed
Tertsukka
Tertsukka

Viestien lukumäärä : 100
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Wee2be La Kesä 11, 2011 3:20 pm

Onnea matkaan, olet hyvissä, osaavissa käsissä!

Minutkin leikattu samassa lafkassa ja painoa sain pois ennen leikkausta n.7-10 kiloa, en muista enää tarkkaa kilomäärää, mutta sinne suuntiin. Kukaan ei tosin käskenyt mitään pudottaa...

Leikkuupöydältä sänkyyn ja osastovalvontaan siirtyminen tulee jäämään sinulle(kin) todennäköisesti hyvin epämääräiseksi muistoksi : itse en edes tiennyt siirtyneeni ennenkuin kertoivat herättyäni.. aika taluttamalla kai siinä mennään, ja mitä pikemmin liikkeelle pääsee, sen parempi. Smile

Onnea matkaan!! cheers
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Kesä 12, 2011 1:36 pm

Sokerihiiri, onnea matkaan, odotellaan kuulumisia Very Happy
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja millaida Su Kesä 12, 2011 5:53 pm

Eikö teidän pidä juoda leikkauspäivänä nutrician preop juomaa? Täälä edellispäivänä ilmoitetaan mihin aikaan se juodaan.On 200ml ja niitä juodaan 2 purkkia, on sitruunanmakuista.

millaida

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : kurikka
Registration date : 12.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Kesä 12, 2011 6:21 pm

Hei vaan!
Tuo aine on minulle ihan mysteeri. Mitä se on? Question
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Tertsukka Su Kesä 12, 2011 6:49 pm

Jep, mysteeri on minullekkin..Kerro lisää.. Question
Tertsukka
Tertsukka

Viestien lukumäärä : 100
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Su Kesä 12, 2011 11:34 pm

Moikka vaan,
Junassa kohti pääkaupunkia...junien myöhästymisiä on tiedossa huomiseksikin,joten paras mennä jo tänään, ni ei stressaa matkasta.
Muuten en juurikaan vielä jännitä...nukutusta hieman kyllä...
Tuo ihmettelemänne sitruunanmakuinen juoma liene suolentyhjenys lääke..
Ei minuakan pyydetty tyhjentelemään.
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Maiski Ma Kesä 13, 2011 12:50 am

Tsemppiä ja reipasta mieltä, kaikki menee hienosti cheers

Semmoinen suolen tyhjennys olisi kyllä ainakin minulle tehnyt oikein hyvää, viimeksi kävin isolla tarpeella maanantaina, keskiviikkona leikkaus ja lauantaina vasta tahdosta riippumaton lihas ilmoitti olevansa toimintakykyinen. Ja voin vaan sanoa että helepotti suunnattomasti.
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Piuku Ma Kesä 13, 2011 1:31 am

Heissan!
Olen menossa keskiviikkona Vaasaan leikkaukseen. Perjantain ensikäynnillä sain 2x2dl nutrician preop juomaa mukaan nautittavaksi 2h ennen leikkausta. Se on hiilari juoma joka auttaa palautumaan leikkauksesta nopeasti. Näin sanoi saaíraanhoitaja.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja millaida Ma Kesä 13, 2011 2:22 am

Joo proteiinijuoma on mulle ku soitetaan huomenna se leikkuuaika niin samalla sanotaan mihin aikaan sen juoman otan. Sen kans on hyvä ottaa vatsansuojalääke. Oon kolmekuukautta sitte ottanu samaiset litkut ennen pannanpoistoa. Kummasti vei nälän ja janon.

millaida

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : kurikka
Registration date : 12.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)! Empty Vs: Maanantaina sitten leikkuupöydälle;)!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa