Maanantaina menoksi...
+9
sörkänsalli
sinny
tigertytto
hylje
Elämä edessä
Tepa43
imppa
sannikki
Tirlittan
13 posters
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Maanantaina menoksi...
Maanantaina sitten mennään! Eli Pulssiin, jossa tehdään sleeve...
Olen kauhean rauhallisella mielellä, mutta ehkä paniikki vielä ehtii iskeä, ennen kuin leikkurissa ollaan. Järjestelen täällä asioita, jotta perhe pärjää sen muutaman päivän, jonka olen poissa. Muutenkin on vähän semmoinen olo, että yrittää tehdä kaikkea mahdollista valmiiksi, kun ei yhtään tiedä, miten toipuminen etenee.
Viestittelen kyllä kokemuksistani, jahka olen kotiutunut! Pitäkäähän peukkuja, että kaikki menisi ihan kohdilleen!!!
Olen kauhean rauhallisella mielellä, mutta ehkä paniikki vielä ehtii iskeä, ennen kuin leikkurissa ollaan. Järjestelen täällä asioita, jotta perhe pärjää sen muutaman päivän, jonka olen poissa. Muutenkin on vähän semmoinen olo, että yrittää tehdä kaikkea mahdollista valmiiksi, kun ei yhtään tiedä, miten toipuminen etenee.
Viestittelen kyllä kokemuksistani, jahka olen kotiutunut! Pitäkäähän peukkuja, että kaikki menisi ihan kohdilleen!!!
Tirlittan- Viestien lukumäärä : 117
Registration date : 13.09.2009
Vs: Maanantaina menoksi...
heippa vaan Tirlittan, kyllä kaikki menee hyvin ja olet huippu osaajien käsissä.Itsekkin tein juuri samalla lailla kuin sinäkin, järjestelin asioita ennen leikkausta ja se oli ihan hyvä juttu.Kun pääset kotiin niin olet vielä toipilas ja ei sitä saa eikä jaksakkaan mennä tukka putkella.Mutta todella hyvin siitä toipuu, itsllä tulee 3-viikkoa täyteen leikkauksesta ja täytyy sanoa, että elämä voittaa.Ruokailu on opeteltava ihan uusiksi ja se on tuonut omat vaikeutensa, keho elikkä vatsa kyllä sitten kertoo onko esim.syönyt liikaa tai liian nopeasti.
Onnea sinulle ja voimia!
Onnea sinulle ja voimia!
sannikki- Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009
Hyvin kaikki menee ja jälkeenpäin ihmettelet kuinka helposti ja lopulta vaivattomasti!
Imppa
Imppa
imppa- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 25.09.2009
TSEMPPIÄÄÄÄÄ!
T: Tepa 43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tirlittanille Onnea ja Tsemppiä leikkaukseen!
Olet jo näin lähellä toimenpidettä, minä vasta ihan alkumetreillä.
Olet jo näin lähellä toimenpidettä, minä vasta ihan alkumetreillä.
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
tervetuloa turkuun, ja onnea leikkaukseen ja ennen kaikkea toipumiseen ja uuden opetteluun,,
varmasti iahnaa olla jo noin pitkällä,
pulssi hyvä paikka hyvät hoitsut ja lekurit
tsemppiä!!
varmasti iahnaa olla jo noin pitkällä,
pulssi hyvä paikka hyvät hoitsut ja lekurit
tsemppiä!!
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Onnea leikkaukseen ja uuteen elämään...niin ja tietty tere tulemast turkusseen
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Kiitosta vaan, vähän kyllä pelottaa, kuinka siel Turuus tämmöistä manselaista kohdellaan???
Höpö höpö...."manselainen" hyvin sinnuu kohdellaan tääl tois puol jokkee
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Hei Tirlittan!Paljon onnea sinulle leikkaukseesi.Kyllä se hyvin menee.Tsemppiä!
sinny- Viestien lukumäärä : 70
Registration date : 14.04.2009
Mullakin on leikkaus maanantaina, gbp Helsingissä eirassa. Olen päätänyt olla yksin ja epäsosiaalinen koko viikonlopun ja mulla on hiljaista panikointia vähän väliä. Tarkoituksena on siivota ja laittaa paikat valmiiksi, mutta en saanut mitään aikaiseksi. Kävelyllä sain käytyä just ja just.
Voi kun saisi pikakelattua seuraavat pari päivää eteenpäin!
Onnea sinne ja katsotaan, kumpi tsekkaa itsensä palstalle leikkauksen jälkeen ensimmäisenä
Voi kun saisi pikakelattua seuraavat pari päivää eteenpäin!
Onnea sinne ja katsotaan, kumpi tsekkaa itsensä palstalle leikkauksen jälkeen ensimmäisenä
sörkänsalli- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 06.10.2009
Onnea sullekin reissuun Sörkänsalli! Vertaillaan sitten tuntojamme, kun ollaan hommasta selviydytty!
Onnea matkaan kummallekin! Ilmoitelkaa sitten itsestänne kun leikkaus on ohi. Itsellä alkaa kituviikko...
papis73- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 51
Registration date : 01.01.2009
onnea molemmille,,
nythän onkin kiva seurata kun toiselle by pass ja toiselle sleeve,,
miten eroaa, vaikka yksilöllisiä erojakin varmaan osa leikaus erojakin.
tsemppiä niin sallille kuin *manselaiselle*)))
nythän onkin kiva seurata kun toiselle by pass ja toiselle sleeve,,
miten eroaa, vaikka yksilöllisiä erojakin varmaan osa leikaus erojakin.
tsemppiä niin sallille kuin *manselaiselle*)))
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Onnea molemmille leikkaukseen. Omani siirtyi ja on vasta 10.12. joten perässä tullaan.
mammamuumi- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 59
Registration date : 16.09.2009
Onnea leikkaukseen Tirlittan ja sörkänsalli Perästä tullaan 7.12,tulkaahan kuulumisia kertomaan kun kynnelle kykenette.Ja onnea myös muille lähipäivinä leikkaukseen menijöille.
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
MOI MAMMAMUUMI!
Onko tietoo miksi aikasi siirtyi.............näitten lentsun takiako?
Koska sun aikasi piti olla?
Onko tietoo miksi aikasi siirtyi.............näitten lentsun takiako?
Koska sun aikasi piti olla?
Moi Tepa43,
Leikkauksenisiirtyi ihan aikatauluongelmien vuoksi.
Mut leikataan yksityisesti Terveystalossa täällä Helsingissä.
Alkueräinen aika olisi ollut 19.10.
-mammamuumi-
Leikkauksenisiirtyi ihan aikatauluongelmien vuoksi.
Mut leikataan yksityisesti Terveystalossa täällä Helsingissä.
Alkueräinen aika olisi ollut 19.10.
-mammamuumi-
Moi!
Mammamuumi oot sit viis päivää vanhempi ku määä!
Ollaan sit jouluna ilman kinkkuu!!!!
Mammamuumi oot sit viis päivää vanhempi ku määä!
Ollaan sit jouluna ilman kinkkuu!!!!
Tosi iso onnenhali Tirlittan ja Sörkänsalli
Pian alkaa uusi elämä ja kaikki menee satavarmasti niinkuin pitääkin...
Tulkaahan pian kertomaan kuulumisianne!!
Pian alkaa uusi elämä ja kaikki menee satavarmasti niinkuin pitääkin...
Tulkaahan pian kertomaan kuulumisianne!!
läskitär-69- Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 55
Registration date : 13.03.2009
Joo toi joulun läheisyys vähän harmittaa mutta täytyy vaan syödä silmillä sitten jouluna ja maistella vähän vaikka firman pikkujouluaterialla ennen leikkausta.
Täällä ollaan - kotona nimittäin! Pulssin keikka on tehty, ja olo on hyvä. Kaikki sujui suunnitelmien mukaan, ja ilokseni sain vielä kivan kämppäkaverin, jonka kanssa yhdessä on vietetty Hotell Pulssin lomaa...
Itse leikkauksesta en tietysti muista mitään, mutta herääminen ainakin oli miellyttävä. Kipua ei tuntunut, eikä olo ollut muutenkaan huono. Osastollakin kipulääkitystä tarjoiltiin auliisti, mutta yhden 6 millin opiaattitujauksen jälkeen päätin, että Panadol saa riittää! Toi suoneen tipauteltava tujumpi kipulääke teki mulle tosi kuvottavan olon (kuten aina ennenkin!), mutta kämppäkaverille se sen sijaan sopi tosi hyvin. Ihan oudolta silti tuntuu, että Panadolilla pärjäsi ihan hyvin, eikä silti tarvinnut kipuja kärsiä.
Nyt on sitten opeteltu syömään lasten velliä ja mehukeittoa, jota tuotiin seuraavana aamuna tarjolle (leikkauspäivän iltana saatiin ruhtinaallinen 20 milliä tislattua vettä kielen kostutukseen). Nieleminen ei sattunut, mutta ison tabletin kulun kyllä tunsi, kuinka se soljui pitkin mahalaukkuputkea, mutta en sitäkään kivuksi kuvailisi. Oikeastaan tällä hetkellä isoin pulma on mahalaukkuun ja suolistoon leikkauksessa pumpattu ilma, joka nipistelee. Röyhtäileminen auttaa, vaikka ei järin naisellista olekaan...
Eli kovin positiivisella ja tyytyväisellä mielellä olen! Leikkaus ja ensimmäiset päivät ovat olleet helpompia kuin kuvittelin, mutta yksillöllistä on varmaan tämäkin. Nyt tietysti vaan toivon, että jatkokin sujuisi hyvin, koska opettelemista on vielä niin paljon...
Itse leikkauksesta en tietysti muista mitään, mutta herääminen ainakin oli miellyttävä. Kipua ei tuntunut, eikä olo ollut muutenkaan huono. Osastollakin kipulääkitystä tarjoiltiin auliisti, mutta yhden 6 millin opiaattitujauksen jälkeen päätin, että Panadol saa riittää! Toi suoneen tipauteltava tujumpi kipulääke teki mulle tosi kuvottavan olon (kuten aina ennenkin!), mutta kämppäkaverille se sen sijaan sopi tosi hyvin. Ihan oudolta silti tuntuu, että Panadolilla pärjäsi ihan hyvin, eikä silti tarvinnut kipuja kärsiä.
Nyt on sitten opeteltu syömään lasten velliä ja mehukeittoa, jota tuotiin seuraavana aamuna tarjolle (leikkauspäivän iltana saatiin ruhtinaallinen 20 milliä tislattua vettä kielen kostutukseen). Nieleminen ei sattunut, mutta ison tabletin kulun kyllä tunsi, kuinka se soljui pitkin mahalaukkuputkea, mutta en sitäkään kivuksi kuvailisi. Oikeastaan tällä hetkellä isoin pulma on mahalaukkuun ja suolistoon leikkauksessa pumpattu ilma, joka nipistelee. Röyhtäileminen auttaa, vaikka ei järin naisellista olekaan...
Eli kovin positiivisella ja tyytyväisellä mielellä olen! Leikkaus ja ensimmäiset päivät ovat olleet helpompia kuin kuvittelin, mutta yksillöllistä on varmaan tämäkin. Nyt tietysti vaan toivon, että jatkokin sujuisi hyvin, koska opettelemista on vielä niin paljon...
Tervetulooooo takas!
Tsemppiä jatkoon ja ota iisisti!
Tsemppiä jatkoon ja ota iisisti!
Hienoa että kaikki meni hyvin. Eikö olekkin ihmeellistä miten helppoa on ollut leikkauksen jälkeen, vaikka kyseessä on iso operaatio?
Imppa
Imppa
imppa- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 25.09.2009
Onnea Tirlittan hyvin sujuneesta leikkauksesta ja tsemppiä jatkoon!
sinny- Viestien lukumäärä : 70
Registration date : 14.04.2009
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa