"Kavereita onko heitä?"
3 posters
"Kavereita onko heitä?"
Löytyskö halukkaita tutustumaan toisiimme?
Asun Helsingissä.
Voitas järjestää jotain kivaa...vaikka ruokapöydän ääressä - mitenkäs muutenkaan...
Minulla ei ole ketään "samanmielistä" kaveria ja olis kiva tutustua, että saisi rinnalla
kulkijoita. Olen 50v. naimisissa ja neljän lapsen äiti. Nykyään asustelen aviomieheni, 11v tyttäremme ja koiran kanssa.
Hyvällä onnella voitaisiin mennä vaikka yhdessä uimaan
Asun Helsingissä.
Voitas järjestää jotain kivaa...vaikka ruokapöydän ääressä - mitenkäs muutenkaan...
Minulla ei ole ketään "samanmielistä" kaveria ja olis kiva tutustua, että saisi rinnalla
kulkijoita. Olen 50v. naimisissa ja neljän lapsen äiti. Nykyään asustelen aviomieheni, 11v tyttäremme ja koiran kanssa.
Hyvällä onnella voitaisiin mennä vaikka yhdessä uimaan
mamuska- Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.04.2009
Vs: "Kavereita onko heitä?"
Hei!
Oletko jo käynyt läpi leikkauksen? Itse olen menossa 26.5 mahalaukun ohitusleikkaukseen Peijakseen.
Asun Keravalla ja olen työssäkäyvä 43 vuotias- 174 cm ja 117 kg.
t.Kikka
Oletko jo käynyt läpi leikkauksen? Itse olen menossa 26.5 mahalaukun ohitusleikkaukseen Peijakseen.
Asun Keravalla ja olen työssäkäyvä 43 vuotias- 174 cm ja 117 kg.
t.Kikka
plehti- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 11.05.2009
Mulla on meikkuun aika vasta syyskuussa, siis ekaan haastatteluun.
Ootko jo nutraamassa?
Ootko jo nutraamassa?
mamuska- Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.04.2009
Hei!
Voisin vaik innosuakin jos saat porukkaa kasaan. Nyt ajatukset kovin paljon tuossa 14.5. jolloin leikkaus tehdään Peijaksessa. Meikeläinen siis jonkun aikaa toipilaana, mutta kun liikkeelle pääsee, niin mikäettei. 40v kolmen lapsen äiti.
"ihanasti"lihava
Voisin vaik innosuakin jos saat porukkaa kasaan. Nyt ajatukset kovin paljon tuossa 14.5. jolloin leikkaus tehdään Peijaksessa. Meikeläinen siis jonkun aikaa toipilaana, mutta kun liikkeelle pääsee, niin mikäettei. 40v kolmen lapsen äiti.
"ihanasti"lihava
ihanasti lihava- Viestien lukumäärä : 54
Registration date : 19.04.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa