The Health Clinic Tallinnassa. Kenelläkään kokemuksia?
3 posters
Sivu 1 / 1
The Health Clinic Tallinnassa. Kenelläkään kokemuksia?
Pahasti julkisen puolen hitauteen ja epämääräisiin kriteereihin pettyneenä olen ajatellut mennä mahalaukun ohitusleikkaukseen Viroon. Leikkausaika järjestyi hyvinkin nopeasti, hinta on kotimaan klinikoihin verrattuna edullinen ja lääkärin cv:kin ihan vakuuttava. Olisi kuitenkin mukava kuulla, onko kukaan käynyt kyseisen yrityksen kautta leikattavana? Tai jonkin muun yrityksen kautta Rein Adamsonin operoitavana? Leikkaus suoritetaan Pohjois-Tallinnan aluesairaalassa, joka ilmeisesti on ihan huippusairaala...
Hiplakka
Hiplakka
Hiplakka- Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 48
Registration date : 18.01.2011
Vs: The Health Clinic Tallinnassa. Kenelläkään kokemuksia?
Hei !
Minutkin leikattiin Tallinnassa mutta olin Taastava Kliinikillä... Olen lukenut täältä jotain ketjua jossa joku oli leikkauttanut itsensä Adams Kirurgiassa; eli juuri tuon Rain Adamsonin operoitavana. En muista missä ketju on mutta eiköhän se oikeilla hakusanoilla löydy. Katsoin noita Health clinicin sivuja plastiikkakirurgia mielessä ja mielestäni hinnat vaikuttivat hyvinkin kilpailukykyisiltä.
Onnea sinulle matkaan!
Minutkin leikattiin Tallinnassa mutta olin Taastava Kliinikillä... Olen lukenut täältä jotain ketjua jossa joku oli leikkauttanut itsensä Adams Kirurgiassa; eli juuri tuon Rain Adamsonin operoitavana. En muista missä ketju on mutta eiköhän se oikeilla hakusanoilla löydy. Katsoin noita Health clinicin sivuja plastiikkakirurgia mielessä ja mielestäni hinnat vaikuttivat hyvinkin kilpailukykyisiltä.
Onnea sinulle matkaan!
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Vs: The Health Clinic Tallinnassa. Kenelläkään kokemuksia?
Juttelin juuri pari päivää sitten Rein Adamsonin kanssa ja hän tekee näitä leikkauksia joka ikinen viikko, ei ihan joka päivä mutta melkein... Mies on tulossa Vaasaan syyskuussa vaihtamaan kokemuksia Vaasan laihdutusleikkauksia tekevän kirurgin kanssa.
Rein on erikoistunut bariatriseen kirurgiaan ja luotan häneen ehdottomasti. Hän tekee ohitusleikkaukset Mustamäen sairaalassa (Regionaal-Haigla) joka on ison remontin alla. Uusi puoli on todella moderni ja viihtyisä, mutta jotkut vuodeosastot kaipaavat vielä kipeästi remontointia. Leikkaukset tehdään siellä, koska heillä on toimiva teho-osasto. Itse olin todella tyyyväinen päätökseeni, nyt vuotta myöhemmin tuntuu siltä kuin elämä olisi alkanut uudestaan. Näytän paremmalta kuin 15 vuotta sitten! On ollutkin vaikeaa tottua miesten huomioon, se hämmentää vieläkin..
Rein on erikoistunut bariatriseen kirurgiaan ja luotan häneen ehdottomasti. Hän tekee ohitusleikkaukset Mustamäen sairaalassa (Regionaal-Haigla) joka on ison remontin alla. Uusi puoli on todella moderni ja viihtyisä, mutta jotkut vuodeosastot kaipaavat vielä kipeästi remontointia. Leikkaukset tehdään siellä, koska heillä on toimiva teho-osasto. Itse olin todella tyyyväinen päätökseeni, nyt vuotta myöhemmin tuntuu siltä kuin elämä olisi alkanut uudestaan. Näytän paremmalta kuin 15 vuotta sitten! On ollutkin vaikeaa tottua miesten huomioon, se hämmentää vieläkin..
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
Similar topics
» Laihdutusleikkaus Tallinnassa, Viron parhassa sairaalassa
» GBP Tallinnassa.
» Leikkaus Tallinnassa !
» GBP Tallinnassa.
» Leikkaus Tallinnassa !
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa