Huomenna aamulla leikkaus
+20
teisku
Sun
millaida
Lovely
Tertsukka
tiina73
2FatToFly
ritu
Onnekas13
tigertytto
Minni67
maija
*toukka*
katka
Bullero
ni72
Maiski
Lähestyy,lähestyy
bulleriina
Elämä edessä
24 posters
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Huomenna aamulla leikkaus
Hei kaikille ja tervehdys täältä Joensuun sairaalasta!
Aamulla läksin Mikkelistä klo 7.21 junalla kohti Joensuuta. Otin vauhtia Helsingistä asti, koska en ymmärtänyt, että minun olisi pitänyt vaihtaa junaa Kouvolassa. Perillä olin klo vasta 14.50. Kävelin sairaalaan muutaman kilometrin. Olen nyt päässyt omaan swiittiini (yksin toistaiseksi 4:n hengen huoneessa. Olen peseytynyt, syönyt ja vastailla hoitajan tekemiin kysymyksiin. Otettiin keuhkokuva ja verikokeet. Painoni oli tipahtanut vielä kilolla, joten BMI:ni on "vain" 49. Mitattiin pohje ja reisi, jotta saatiin sopivat "stay upiit" hleikkaukseen ja sen jälkeiseen oleiluun.Sain 2 napapiikkiä ja normaalin kolesterolilääkkeeni. Täällä on tosi rauhallista ja hoitajat ystävällisiä. Kirjuuttelen!!
Aamulla läksin Mikkelistä klo 7.21 junalla kohti Joensuuta. Otin vauhtia Helsingistä asti, koska en ymmärtänyt, että minun olisi pitänyt vaihtaa junaa Kouvolassa. Perillä olin klo vasta 14.50. Kävelin sairaalaan muutaman kilometrin. Olen nyt päässyt omaan swiittiini (yksin toistaiseksi 4:n hengen huoneessa. Olen peseytynyt, syönyt ja vastailla hoitajan tekemiin kysymyksiin. Otettiin keuhkokuva ja verikokeet. Painoni oli tipahtanut vielä kilolla, joten BMI:ni on "vain" 49. Mitattiin pohje ja reisi, jotta saatiin sopivat "stay upiit" hleikkaukseen ja sen jälkeiseen oleiluun.Sain 2 napapiikkiä ja normaalin kolesterolilääkkeeni. Täällä on tosi rauhallista ja hoitajat ystävällisiä. Kirjuuttelen!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Vs: Huomenna aamulla leikkaus
Tsemppiä ja kaikkea hyvää matkaan!
Nimimerkkisi muuttuu huomenna todeksi ja uusi elämä alkaa
Nimimerkkisi muuttuu huomenna todeksi ja uusi elämä alkaa
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Olen huomenna työssä mutta silti hengessä mukana,toivotaan parasta ja vielä kerran onnea ja enkeliä!!!!
Lähestyy,lähestyy- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 01.04.2011
Makoisia unia ja onnistunutta salireissua
Olemma hengessä mukana, . . . voimahali
Olemma hengessä mukana, . . . voimahali
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
No niin! Piti käydä iltapalalla, kun huomasin käytävällä kärrit. Eneilin ihan tänne sairaalaan tuloon asti. Sen jälkeen olen syönyt surutta kaiken, mikä eteeni on kannettu. Klo 17.15 sain iltaruuan, joka TODELLAKIN maistui. Lihakeittoa, ruisleipäpala tuoreen kurkun kera ja aivan ihana lettunen hillon kera. Söin kaikki, joka murua myöten. Iltakaakao täytetyn sämpylän kanssa. Mitähän maha yöllä sanoo, kun söin sellaisia ruokia, joiden makua en edes oikein enää muistanut (liioittelen, mutta on siitä aikaa!!) Huoneeseen pölähti kaksi tätiä lisää samaan syssyyn. Aion pyytää yöksi huovan, koska en varmaan tarkene nukkua sillä pierunkuoren ohuella pussilakanalla, jonka sisällä on froteepyyhe! Ja pyydän varuilta myös unilääkkeen, jota kyllä en ikinä ole käyttänyt! Otan sen sitten, jos silmät ei pysy kiinni itsestään... No niin, aamulla tulevat n. klo 7.00 valmistelemaan minua, olen ensimmäinen leikattava potilas. Saa nähdä, jututtaako kukaan lääkäreistä ennen leikkausta, toivon sitä kyllä.
Onnea leikkaukseen
ni72- Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 12.09.2010
Onnea leikkaukseen! Olen kovasti hengessä mukana!!
Bullero- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 02.05.2011
Onnea matkaan
katka- Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010
Onnea Matkaan !
Minulla sama edessä viikonpäästä kysillä.
Minulla sama edessä viikonpäästä kysillä.
*toukka*- Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 45
Registration date : 20.08.2010
Olet ajatuksissani Elämä edessä. Kohta olet pieni mahainen sinäkin!
maija- Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 09.06.2010
Kauniita unia, ja potku pyllylle Kuulumisia odotellaan ja perässä toivottavasti tullaan
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Onnea ja enkeleitä sinulle täältä turun puolesta
Täällä odotamme sinua kertomaan kuulumisiasi
Täällä odotamme sinua kertomaan kuulumisiasi
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Paljon onnea leikkaukseen ja toipumiseen !
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Onnea leikkaukseen.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Onnea leikkuuseen ja tulehan kertomaan miten meni.... Turunseutu pitää peukkuja täälläkin.
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
tsemppiä leikkaukseen.varmasti kaikki menee hyvin. dottelen kovasti jo omaani, joka on 2 viikon päästä.
tiina73- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 11.04.2011
Hei onnea roppakaupalla
Tertsukka- Viestien lukumäärä : 100
Registration date : 27.12.2010
Täällä kuumeisesti odotten kuulumisiasi
Kun en reissultani kerinnyt edes leikkuuonnea toivottaan!
Kun en reissultani kerinnyt edes leikkuuonnea toivottaan!
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Onnea leikkaukseen ja myös toipumiseen!
millaida- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 12.03.2011
Tänään juuri ajattelin, että mitähän sinulle kuuluu. Ilmeisesti oikein hyvää, sinulla on nyt jo se pikkumasu. Onneksi olkoon!
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Taidat olla tällä hetkellä vielä unten mailla tai ainakin vähän tokkurassa.
Toivottavasti leikkaus meni hyvin ja huomenna pääset jo aloittelemaan näiden liemien ja mössöjen syömistä!
Oikein paljon onnea ja tsemppiä harjoitteluun!
Toivottavasti leikkaus meni hyvin ja huomenna pääset jo aloittelemaan näiden liemien ja mössöjen syömistä!
Oikein paljon onnea ja tsemppiä harjoitteluun!
teisku- Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010
Tsemppiä!
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Onnentoivotukset matkallesi leikkaussaliin myös täältä Nokialta!
Saako leikkausta edeltävänä iltana syödä? Mitenkäs se ruoka siellä mahalaukussa tai suolessa sitten leikkauksen aikana etenee? Olin aivan ajatellut, että ei voi syödä ennen leikkausta...
Saako leikkausta edeltävänä iltana syödä? Mitenkäs se ruoka siellä mahalaukussa tai suolessa sitten leikkauksen aikana etenee? Olin aivan ajatellut, että ei voi syödä ennen leikkausta...
Sokerihiiri- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011
Terve Sokerihiiri!
Kerronpa oman kokemukseni= minulle Joensuun jonohoitaja sanoi, että Eneile tappin asti ja tuo sairaalaankin mukaan omat pussit! No, pääsin luistamaan siitä, koska saavuin tänne illalla ja pokkana söin kaikki mitä tarjottiin viimeistä murua myöten. Olin päivän mittaan syönyt viilin, 4 hapankorppua kinkulla ja juustolla, kanasalaatin, 2 banaania, 2 Nutriletpatukkaa. Verensokeri olikin sitten 6.4, enkä sanonut, mistä syystä... Olin jostain kuullut, että on hyvä tehdä edellisenä päivänä kunnon hiilaritankkaus, että jaksaa rankan leikkuun läpi. Oleiluhuoneessa oli tarjolla hedelmiä, joten söin illalla vielä banaanin ja omenan. Tuo omena illalla n. klo 20.00 jälkeen jäi viimeiseksi ruuakseni ennen leikkuria. Olin aamulla ensimmäisenä leikattavana n. klo 8.30. Kysyin sinne lähtiessä, että onko haittaa, koska ulostusta ei ole tullut eilen eikä tänään. Vähän äreä hoitaja tuumasi= no, sille ei enää tässä vaiheessa voi mitään! Saman kerroin leikkuusalissa ja he päättivät vaan leikata, koska asialle ei voi enää mitään! Kysyivät, miksi en ollut aiemmin kertonut, en siis ollut edes ajatellut sitä siinä kaiken muun keskellä. No, asia ei ole hoitunut vieläkään, mutta lupaavia hajunäytteitä on tuhahdellut!
Tämä toimi minulle, jokaiselle on oma hyvä tapa. Tsemppiä sinulle!!
Kerronpa oman kokemukseni= minulle Joensuun jonohoitaja sanoi, että Eneile tappin asti ja tuo sairaalaankin mukaan omat pussit! No, pääsin luistamaan siitä, koska saavuin tänne illalla ja pokkana söin kaikki mitä tarjottiin viimeistä murua myöten. Olin päivän mittaan syönyt viilin, 4 hapankorppua kinkulla ja juustolla, kanasalaatin, 2 banaania, 2 Nutriletpatukkaa. Verensokeri olikin sitten 6.4, enkä sanonut, mistä syystä... Olin jostain kuullut, että on hyvä tehdä edellisenä päivänä kunnon hiilaritankkaus, että jaksaa rankan leikkuun läpi. Oleiluhuoneessa oli tarjolla hedelmiä, joten söin illalla vielä banaanin ja omenan. Tuo omena illalla n. klo 20.00 jälkeen jäi viimeiseksi ruuakseni ennen leikkuria. Olin aamulla ensimmäisenä leikattavana n. klo 8.30. Kysyin sinne lähtiessä, että onko haittaa, koska ulostusta ei ole tullut eilen eikä tänään. Vähän äreä hoitaja tuumasi= no, sille ei enää tässä vaiheessa voi mitään! Saman kerroin leikkuusalissa ja he päättivät vaan leikata, koska asialle ei voi enää mitään! Kysyivät, miksi en ollut aiemmin kertonut, en siis ollut edes ajatellut sitä siinä kaiken muun keskellä. No, asia ei ole hoitunut vieläkään, mutta lupaavia hajunäytteitä on tuhahdellut!
Tämä toimi minulle, jokaiselle on oma hyvä tapa. Tsemppiä sinulle!!
Mä en kyllä pysytnyt syömään sen 8-viikon rääkin jälkeen kuin kevyesti enen leikkausta pakki pisti vastaan vaikka olisin saanut sairaalan mukaan syödä "normaalia" ruokaa viikonlopun ennen leikkausta. Eikä mullakaan suolta tyhjennetty leikattiin vaan... Hyvin se menee Tsemppiä!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Leikkaus huomenna aamulla ja viime hetken paniikki
» Huomenna aamulla leikkaukseen!!!!
» Heippa kaikille,aamulla leikkaus
» Huomenna 14.5 leikkaus!
» Huomenna aamulla leikkaukseen!!!!
» Heippa kaikille,aamulla leikkaus
» Huomenna 14.5 leikkaus!
Oikeudet tällä foorumilla: