Prosessin alussa, kai?
+14
Minni67
Seres
Kimby
Piitu
Elämä edessä
Mami
Tertsukka
kuunsisar
AnnukkaK
Aurora
Maiski
kamro
Möhköfantti
Katriikka
18 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Prosessin alussa, kai?
Tuo 4,1 kg:n pudotushan on ihan mieletön, ei siihen kannata pettynyt ainakaan olla! Minulla itselläni lähti erittäin tiukan pussi-ENEn ensimmäisen kolmen viikon aikana vain 3 kg pois, siis koko kolmen viikon aikana, ei per viikko. Muutenkin minulla paino putoaa tosi hitaasti teen mitä vain..
Bullero- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 02.05.2011
Korjaus viikon viralliseen tulokseen : -5,1kg tuli lukemaksi työterveydessä. Kuten bullero tuossa edellä sanoikin, kyllähän tähän saa tyytyväinen olla, vaikka kuinka olisi nestettä jne niin mitäpä sitten. Alaspäin kuitenkin... Samalla linjalla jatkuu
Katriikka- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 09.05.2011
Wow, mahtavaa!! Onnea hienosta suorituksesta!
Bullero- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 02.05.2011
Hieno pudotus
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
Kummallista kyllä tuo eilinen painon pudotus on motivoinut kovin... Tänään tuntui melkeimpä leikiten menevän päivä, nyt enää iltapalaa vaille valmista. Töissäkin olin ihmeellisen tehokas ja tomera. Kaksi päivää olen mennyt pyörällä töihin ja tänään ei tuntunut enää lainkaan niin vaikealle kuin eilen. Vaikka suhaamista ympäriinsä tulikin aikalailla, niin silti oli mukava pyöräillä vanhalla uskollisellani. Mieluilen kyllä uutta vaihdepyörää(minä joka ennen vastustin vaihteita...), jotta täällä mäkisessä maastossa olisi vähän helpompaa ajella. Ainoa asia joka autottomuudessa mietityttää on se, että kuntosalille on matkaa 7km suuntaansa ja vielä en uskalla lähteä sitä ajamaan. Kai sinnepäin menisi, mutta takaisin sitten olisikin toinen juttu... Talvella pääsee jäätietä pitkin onneksi!
Yllättävällä tavalla ystävien suhtautuminen ENE:ilyyn on vaihdellut kannustuksesta epäilyyn "No, vieläkös olet ollut kuurillasi..." Siitä kommentista kyllä jopa vähän loukkaannuin. OSa on kyllä hengessä mukana ihan kympillä ja jaksaa kuunnella, kun laitan viestäjä tai soitan.
Pusseista löytyi uusi suosikki: allevon parsakaalikeitto... aivan ihanaa! MAistuu oikealle ruualle ja pitää nälkää. Ja mikä parasta niitten tuotteissa valmistusainelistan aineet tunnistaa jopa oikeiksi elintarvikkeiksi. Sääli että joutuu tuon viimeisen laatikollisen Nutrilettiä vielä imemään!
Kolme päivää töitä ja sitten alkaa LOMA!
Yllättävällä tavalla ystävien suhtautuminen ENE:ilyyn on vaihdellut kannustuksesta epäilyyn "No, vieläkös olet ollut kuurillasi..." Siitä kommentista kyllä jopa vähän loukkaannuin. OSa on kyllä hengessä mukana ihan kympillä ja jaksaa kuunnella, kun laitan viestäjä tai soitan.
Pusseista löytyi uusi suosikki: allevon parsakaalikeitto... aivan ihanaa! MAistuu oikealle ruualle ja pitää nälkää. Ja mikä parasta niitten tuotteissa valmistusainelistan aineet tunnistaa jopa oikeiksi elintarvikkeiksi. Sääli että joutuu tuon viimeisen laatikollisen Nutrilettiä vielä imemään!
Kolme päivää töitä ja sitten alkaa LOMA!
Katriikka- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 09.05.2011
Tervetuloa mukaan Katriina ja Mami!!täällä on huippua porukkaa ja kannustavat kun omat voimat ei meinaa riittää..
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa