-50kg!!!!!
+14
2FatToFly
Inkku
teisku
Poutapilvi
MRA123
Maiski
Lyltsy
malluska
Elämä edessä
toukka79
eräpena
Marjis
Aurora
dunbar
18 posters
-50kg!!!!!
Vihdoinkin paino jatkoi laskuaan ja -50,2kg puntarissa tänä aamuna! Aloin jo tulla epätoivoiseksi, kun paino on jumittanut totaalisesti paikoillaan kolme viikkoa. Laskin kiloklubissa syömisiäni ja aloin liikkumaan. Liikunta olikin sitten se avainkysymys. Paino tippui joka urheilusuorituksen jälkeen. Kalorit pysyy joka päivä 1300kcal kieppeillä. En ole niitä nyt enää merkannut, koska olen aika varma että siinä ne pyörii.
Mietin vasta, mitä tuo -50kg on antanut minulle... Vaatteet ovat pienentyneet ja nyt niitä jo löytääkin kaupasta. Pyörällä ajaminen sujuu hyvin. Kokeilin viime kesänä ja aika huipparalta se tuntui silloin. Takapuoli tuli heti kipeäksi. Nyt samalla penkillä takamus ei valita yhtään... Mahdun pienempiin rakosiin, vaikka olen edelleenkin iso. Pystyn istumaan eri asennoissa, reisien läskit eivät ota niin pahasti vastaan toisiaan. Kunto on parempi. Seksi on helpompaa ja siksi nautittavampaa. Töissä asiakkaat ovat lakanneet huomauttelemasta painostani. Tarhasta lapsia hakiessa ei tarvitse pelätä, et joku ipana tulee kysymään, et tuleeko teille vauva. Listaa vois jatkaa loputtomiin... Vasta nyt huomaan, kuinka paljon se paino on minua oikeasti rajoittanut. Ei se ole juurikaan estänyt tekemisiäni, mutta kaikki liikkuminen tuntuu helpommalta nyt.
Tuota listaa kokosin ihan itteäni varten ja tsempitykseksi teille perässä tulijoille. Jos minä olen tähän pystynyt, siihen pystyy kuka vain teistä! Mua huonompaa itsekurin pitäjää saa kaukaa hakea. Onneksi tämä pieni maha on mulle nyt mittarina ja apuna.
Mietin vasta, mitä tuo -50kg on antanut minulle... Vaatteet ovat pienentyneet ja nyt niitä jo löytääkin kaupasta. Pyörällä ajaminen sujuu hyvin. Kokeilin viime kesänä ja aika huipparalta se tuntui silloin. Takapuoli tuli heti kipeäksi. Nyt samalla penkillä takamus ei valita yhtään... Mahdun pienempiin rakosiin, vaikka olen edelleenkin iso. Pystyn istumaan eri asennoissa, reisien läskit eivät ota niin pahasti vastaan toisiaan. Kunto on parempi. Seksi on helpompaa ja siksi nautittavampaa. Töissä asiakkaat ovat lakanneet huomauttelemasta painostani. Tarhasta lapsia hakiessa ei tarvitse pelätä, et joku ipana tulee kysymään, et tuleeko teille vauva. Listaa vois jatkaa loputtomiin... Vasta nyt huomaan, kuinka paljon se paino on minua oikeasti rajoittanut. Ei se ole juurikaan estänyt tekemisiäni, mutta kaikki liikkuminen tuntuu helpommalta nyt.
Tuota listaa kokosin ihan itteäni varten ja tsempitykseksi teille perässä tulijoille. Jos minä olen tähän pystynyt, siihen pystyy kuka vain teistä! Mua huonompaa itsekurin pitäjää saa kaukaa hakea. Onneksi tämä pieni maha on mulle nyt mittarina ja apuna.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Vs: -50kg!!!!!
Huimaa Onnea
Marjis- Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 03.12.2010
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onnittelut huipputuloksesta!
Olispa hauska vaikka olla ketju mainitsemistasi seikoista, joita muuttuvat Kyseiset asiat ovat tavallaan koomisia, mutta samalla meille kaikille tuttuja myös siinä, miten paljon ne haittaavat arkea ja satuttavat syvältäkin.
Olispa hauska vaikka olla ketju mainitsemistasi seikoista, joita muuttuvat Kyseiset asiat ovat tavallaan koomisia, mutta samalla meille kaikille tuttuja myös siinä, miten paljon ne haittaavat arkea ja satuttavat syvältäkin.
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Hienoa Dunbar!
Kiitos tsemppauksesta, perässä todellakin tullaan= hitaasti mutta varmasti!!
Kiitos tsemppauksesta, perässä todellakin tullaan= hitaasti mutta varmasti!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
wautsi wau
malluska- Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 71
Registration date : 06.01.2011
Onnea Dunbar Se on uskomatonta kuinka paino vaikuttaa pienissäkin asioissa. Mä sain kauheat kiksit kun farkkukauppias arvioi mut kokoon 33 tuumaa, ja sit joutui hakemaan kaksi kokoa pienemmät farkut Ennen kokeilin isoimpia jotka ei sitten nekään mahtuneet .
Mulla paino on pyörinyt tuossa 78 kieppeillä jo kuukauden, mutta silti esim. farkkukoko jatkaa pienentymistä. Ja tämä paino siis kyllä riittää jo mulle, olo on tosi hyvä. Liikunnan vastenmielisyys on kadonnnut, vaikken paljoa liikukaan, mutta reissussa esim. tippukiviluolien miljoona porrasta ei hikoiluttaneet tai hengästyttäneet juurikaan, ainoastaan ylipainovaivoista jo aiemmin siipeensä ottanut polvi vähän keljuili.
Mulla paino on pyörinyt tuossa 78 kieppeillä jo kuukauden, mutta silti esim. farkkukoko jatkaa pienentymistä. Ja tämä paino siis kyllä riittää jo mulle, olo on tosi hyvä. Liikunnan vastenmielisyys on kadonnnut, vaikken paljoa liikukaan, mutta reissussa esim. tippukiviluolien miljoona porrasta ei hikoiluttaneet tai hengästyttäneet juurikaan, ainoastaan ylipainovaivoista jo aiemmin siipeensä ottanut polvi vähän keljuili.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Onnittelut dunbar ja Lyltsylle myös, iso käsi molemmille!
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Perässä tullaan!!!!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Onnittelut upeasta saavutuksesta! Itse huomasin tuossa -50kg kieppeillä, että paino putosi itse asiassa paremmin, kun rupesin syömään 1200-1300 kcal sijaan 1500 kcal. Lisäsin vielä proteiineja ja dippivihannekset ovat/olivat pop kuten myös jo mainostamani pähkinät.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Loistavaa!
Onnittelut huimasta saavutuksesta!
Toivottavasti itsekin on joskus noissa lukemissa...
Onnittelut huimasta saavutuksesta!
Toivottavasti itsekin on joskus noissa lukemissa...
teisku- Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010
loistavaa.. ja perästä tullaan hissunkissun..
Inkku- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 19.02.2011
Mahtavaa! Onnea KAIKILLE onnistujille!
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
50kg.... mieti miltä nyt tuntuisi ottaa se kilomäärä reppuun, ja elää sen kanssa. Toi on niin loistavaa, ja innostavaa. Tahtoo kans!!!!
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Onnea saavutuksestasi!
shrek- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 04.05.2011
Tosi mahtava suoritus sinulta!
Perässä tullaan ja hitaasti..
Minullakin on alunperin sama määrä pudotettavana vaikka alkupaino oli alempi. Nyt mennyt -32 kg. jonkin verran matkaa vielä.
Perässä tullaan ja hitaasti..
Minullakin on alunperin sama määrä pudotettavana vaikka alkupaino oli alempi. Nyt mennyt -32 kg. jonkin verran matkaa vielä.
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
Kiitos onnitteluista! Olen laittanut itselleni haasteen ensi kesäksi. Syksyllä jaksan juosta 5km. Nyt käyn lenkillä puolet kävellen ja puolet juosten. Ihanaa pystyä juoksemaan. Tosin hölkyskyvät läskit hieman haittaa takamuksessa (tekee ihan kipeää). Sain äitienpäivälahjaksi sykemittarin ja alan opettelemaan sen käyttöä. Pitäisi ostaa vielä tiukat juoksuhousut, jotta läskit pysyis kuosissa. Mutta aiemmin en olisi jaksanut edes juosta...
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
WautsiWau dunbar!!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa