Puolen vuoden päivitys
2 posters
Puolen vuoden päivitys
Terve teille kaikille. Nyt on kulunut puoli vuotta sleevestä ja päätin kertoilla teille kuulumiset.
Elämä sujuu hienosti, painoa on pudonnut reippaasti (37 kiloa) uusia vaatteita saa/täytyy ostaa ja vointi on mitä mainioin. Joskus kauan sitten olen ollut nykyisessä painossa ja tuntuu tosi kivalta olla siinä jälleen. Kuin olisi palannut kotiin.
Diabeteslääkkeet on historiaa ja polvet jaksaa kantaa minua. Tosin toinen keinonivel asennetaan ensi viikolla, mutta kai sekin on helpompaa, kuin ei ole tuota hirmu painoa kannettavana.
Ainut harmi mikä on tullut, mulla on yöllistä oksentelua ja sitten unissani vedän tuon moskan väärään kurkkuun ja meinaan tukehtua. Uuh...Ensi viikolla odottaa mahantähystys, josko selviää, mistä on kysymys.
Hyvää vointia teille kaikille ja aurinkoista kevättä.
t. Tintti
Elämä sujuu hienosti, painoa on pudonnut reippaasti (37 kiloa) uusia vaatteita saa/täytyy ostaa ja vointi on mitä mainioin. Joskus kauan sitten olen ollut nykyisessä painossa ja tuntuu tosi kivalta olla siinä jälleen. Kuin olisi palannut kotiin.
Diabeteslääkkeet on historiaa ja polvet jaksaa kantaa minua. Tosin toinen keinonivel asennetaan ensi viikolla, mutta kai sekin on helpompaa, kuin ei ole tuota hirmu painoa kannettavana.
Ainut harmi mikä on tullut, mulla on yöllistä oksentelua ja sitten unissani vedän tuon moskan väärään kurkkuun ja meinaan tukehtua. Uuh...Ensi viikolla odottaa mahantähystys, josko selviää, mistä on kysymys.
Hyvää vointia teille kaikille ja aurinkoista kevättä.
t. Tintti
tiikos- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 09.06.2010
Vs: Puolen vuoden päivitys
Sinulla on mennyt hyvin pudotus kilojen suhteen. En tiedä sitten onko painon putoamisella eri leikkausmenetelmissä eroa. Mulle tehtiin mahalaukun ohtitusleikkaus maaliskuussa 2011. Mulla tippunut painoa mukavasti kanssa. Jos lasketan myös ennen leikkausta pois saadut kilot mukaan niin pudotusta jotain 31-32 kg.
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa