Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yksityiseen vai julkisen puolen leikkaukseen?

4 posters

Siirry alas

Yksityiseen vai julkisen puolen leikkaukseen? Empty Yksityiseen vai julkisen puolen leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Ma Maalis 28, 2011 1:51 am

Pohdin tässä, että menisinkö nopeampaan,mutta kalliimpaan yksityisen puolen leikkaukseen vai julkisen puolen jonon kautta.
Onko tosiaan niin, että vaikka leikkaustarve on todettu julkisella puolella, niin KELA ei korvaa mitään yksityisen puolen kuluista?
Onko jollakin kokemusta siitä, että olisi käynyt jonkun osan alkututkimuksista julkisella puolella ja leikkauksen yksityisellä?
Mitä neuvotte ? Question
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksityiseen vai julkisen puolen leikkaukseen? Empty Vs: Yksityiseen vai julkisen puolen leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Sun Ma Maalis 28, 2011 2:31 am

Jos minulla olisi varaa yksityiseen, jonottaisin silti julkiselle puolelle. Käyttäisin sitten ne leikkausrahat itseni palkitsemiseen, kun olisin saavuttanut jonkun merkittävän virstanpylvään. Menisin vaikka kuukaudeksi palmun alle katselemaan merta ja nauttimaan siinä uimisesta!

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011

Yksityiseen vai julkisen puolen leikkaukseen? Empty Vs: Yksityiseen vai julkisen puolen leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Minni67 Ma Maalis 28, 2011 3:48 am

Jos mulla olisi varaa tuohon privaattipuoleen, kääntyisin kanssa sinne. TS jos on varaa valita pääsee nopeammin eteenpäin asiansa kanssa.

Nyt ollaan kuitenkin hyvillä mielin jonottamassa julkisella puolella ja jos jää pikkusen taskunpohjalle toimenpiteen jälkeen uusitaan vaikka vaatekaappia ja kampausta Wink

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Maalis 28, 2011 4:19 am

Mä menisin julkiselle ja säästäisin maharoikko leikkaukseen ja tissien korjaukseen rahat. Mitä enemmän saat painoa alas ennen leikkausta, sitä laihemmaksi pääset leikkauksella. Noi roikkoleikkaukset ei välttämättä ole parhaat mahdolliset julkisella puolella. Ottavat vain roikon pois, mutta eivät tee rasvaimua ylämahaan eikä liitä vatsalihaksia edestä yhteen. Eli menisin mieluusti yksityiselle tekemään tuon leikkuun, mikäli saan rahaa kasaan sen verran.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Sun Ma Maalis 28, 2011 5:02 am

dunbar, olipa loistava tieto tuo! Ei tullut mieleenkään, että noissa roikkoleikkauksissa tuollaista eroa olisi julkisella ja yksityisellä puolella. Mitähän nuo masuroikkojen leikkaukset yksityisellä mahtaa yleensä kustantaa?

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Ma Maalis 28, 2011 12:05 pm

Hei kiitos kaverit hyvistä kommenteista !!! Very Happy
Kyyllä minäkin pikkuhiljaa alan kallistua tuolle julkiselle puolelle, koska sen saisin vielä täällä kotiseudulla teetettyä, eikä tarvitsisi mennä Helsinkiin.
Sekin on etu. Niin ja ne roikot on todellakin leikattava sitten julkisella puolella vielä Exclamation
Mä en kyllä ole vielä aloittanut laihduttamista, kune en tiedä koska pääsen...on niin monta kuuria jo takana ja pahemmaksi on mennyt joka kerta. Eneäkin tein Extravaganzassa ja siellä olen jopa life-time jäsen, jee ja kauhea ylpaino silti. Shocked
Eikö se ene riitä ennen leikkausta? oisko sitä ennenkin jo hyvä laihuttaa? Mul MBI=40 nyt...
flower
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Ma Maalis 28, 2011 12:07 pm

eikun BMI Razz Laughing
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Maalis 28, 2011 6:25 pm

Roikkojen maksu riippu paljolti siitä mitä leikataan. Mä haluaisin sen rasvaimun ylämahaan, roikon pois, vatsalihakset yhteen ja alapäästäkin vähän nahan kiristystä. Ja rinnat pitäis kiristää, roikkuvat raukat jo nyt.... Allit ja reidet näyttää sulavan hyvin, mutta saapa nähdä sitten myöhemmin miten niiden käy. Useamman tonnin noihin saa sijoittaa, jos yksityiselle menee. Varmaan saman verran kuin tuohon itse varsinaiseen leikkaukseen. Siksi olen suunnitellutkin meneväni Viroon...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa