Loppus jo tämä hiusten lähtö ...mrrr
+18
Pallokala
tigertytto
2Shy
bulleriina
turkutuulia
Inka
Twla
dunbar
Poutapilvi
Minttu33
Tyrannosaurus
laila
Riski_iita
Lyltsy
Virvaliekki
joku80
sateenkaarenpäässä
Rovatar
22 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Loppus jo tämä hiusten lähtö ...mrrr
Minulta alkoi tukka lähteä 10 viikon enekuurin aikana. Dieetin jälkeen söin suht normaalia ruokaa, paino laski ihan hissukseen, mutta hiustenlähtöä jatkui vielä kuukausikaupalla. Sitten se vaan loppui, yhtäkkiä harjassa oli enää muutama hius eikä paksua mattoa. Nyt uusi ene päällä ja leikkaus kohta, sitten varmaan alkaa taas kaljuuntuminen... Itse huomasin selvästi poninhännän ohentumisen, mutta tuskin sitä muut huomasivat.
Ravitsemushenkilö sanoi, että jos ravinnosta on kova puute, elimistö säästää turhuuksista eli karvoituksesta, ja että kyllä se karvankasvu palaa kunhan tilanne tasoittuu. Elän toivossa... Toisaalta mulla on aina ollut paksu tukka eli on, mistä lähteä, mutta toisaalta taas surettaa, kun hieno tukka ohenee...
Ravitsemushenkilö sanoi, että jos ravinnosta on kova puute, elimistö säästää turhuuksista eli karvoituksesta, ja että kyllä se karvankasvu palaa kunhan tilanne tasoittuu. Elän toivossa... Toisaalta mulla on aina ollut paksu tukka eli on, mistä lähteä, mutta toisaalta taas surettaa, kun hieno tukka ohenee...
AnnukkaK- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa