Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Loppus jo tämä hiusten lähtö ...mrrr

+18
Pallokala
tigertytto
2Shy
bulleriina
turkutuulia
Inka
Twla
dunbar
Poutapilvi
Minttu33
Tyrannosaurus
laila
Riski_iita
Lyltsy
Virvaliekki
joku80
sateenkaarenpäässä
Rovatar
22 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Loppus jo tämä hiusten lähtö ...mrrr Empty Loppus jo tämä hiusten lähtö ...mrrr

Viesti kirjoittaja Rovatar Ti Toukokuu 03, 2011 4:36 pm

Kuukauden vähän päälle on sulkasato tehnyt tehtäväänsä....nneksi kaju ei aivan paista,mutta ohet nämä hiukset kyllä on.
Niitä lähtee kammattaessa,suikussa käsiin jne.
Vitamiinit ym.on (kokeissa juuri käyneenä) kohdallaan .Eli puutetta ei ole mistään,mutta niin se on että tämä
kuuluu asiaan.
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Loppus jo tämä hiusten lähtö ...mrrr Empty Vs: Loppus jo tämä hiusten lähtö ...mrrr

Viesti kirjoittaja sateenkaarenpäässä Ti Toukokuu 03, 2011 4:46 pm

Painon pudotus joka tapauksessa upeeta! Tukka kasvaa kyllä takaisin.
sateenkaarenpäässä
sateenkaarenpäässä

Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010

Loppus jo tämä hiusten lähtö ...mrrr Empty Vs: Loppus jo tämä hiusten lähtö ...mrrr

Viesti kirjoittaja joku80 Ti Toukokuu 03, 2011 4:49 pm

Mulla kanssa hiuksia lähtee hurjasti, ja vitamiinit pitäisi olla kohdallaan. Vaikka tästä sulkasadosta oli lukenut, silti tämä on hiukan pelottavaakin: mulla hiukset lähtee otsalta ja päälaelta. :/ Silti olen mieluummin sulkasatoinen kuin ottaisin pudottamani kilot takaisin.

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008

Viesti kirjoittaja Virvaliekki Su Toukokuu 08, 2011 3:59 am

Voih kuitenkin... Ja juup, myös täällä kampaan jää hiuksia kyllä nykyään huomattavasti aiempaa enemmän.
mm. tohtori.fi sanoo, että "Voimakas laihduttaminen, sinkin- ja raudanpuutos voivat olla syynä hiustenlähtöön"...
Minulla näkyy kynsissäkin, eli ennen aina niin pitkät ja vahvat kynnet nyt katkeilee ja näyttää olevan entistä ohuemmat, liekö sekin em. asioihin liittyvää...
Onko muilla vielä kynsiä?
Virvaliekki
Virvaliekki

Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 27.02.2011

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Toukokuu 08, 2011 4:50 am

Mulla ei ole lähtenyt hiukset, ja muistaakseni ravitsemusterapeutti sanoi että tasainen (0.5- 1 kg viikossa) pudotus ja riittävä proteiinin saanti on parhaat avut ettei lähdekkään. Toisaalta mä en myöskään eneillyt, jolla varmaan on vaikutusta myös asiaan.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ma Toukokuu 09, 2011 12:34 pm

Joskus hamassa menneisyydessäni kun laihdutin ison satsin kerrallaan painonvartijoissa, multa kans oheni ja liuskottu kynnet ihan kamalaks. Silloin joku viisas kertoi että en saanut riittävästi rasvaa jotta rasvaliukoiset vitamiinit pystyisi imeytymään. Eikös se K-viamiini ole hiuksia, kynsiä ja luita vahvistava.... vai muistanko ihan mettään.

Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010

Viesti kirjoittaja laila To Toukokuu 12, 2011 2:10 am

Minäkään en eneillyt ennen leikkausta ja hiukset lähtivät noin 4kk ajan. Nyt kun leikkauksesta on 9kk mulla on kiva tuuhea tukka kasvanut takaisin eli kyllä sen aika korjaa, eipähän hiosta kesäkuumalla päänahkaa jos on hisupohja ohuempana, siis positiivista ajattelua!

PS: kyllä muakin hirvitti välillä mut aikansa kutakin...

laila

Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 24.06.2010

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Ma Toukokuu 30, 2011 1:11 am

Mulla tuo hiusten runsas lähtö kesti noin 3kk ja puolet lähti. Takaisin ovat jo tulleet. Ettekä arvaa, että entisen piikkisuoran hiuslaadun omistajana mulla on nyt luonnonkikkara tukka Smile Ihanat ovat!

Tsemppiä sulle! Se on vaan uusiutuvaa luonnonvaraa Wink
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009

Viesti kirjoittaja Minttu33 Su Kesä 19, 2011 7:39 pm

Minulla on kanssa ollut hiusten lähtöä n. kk ajan. Leikkauksesta reilut 3 kk aikaa ja kiloja mennyt jotain -36 kg pois tai enemmänkin. Kai se vaikuttaa asiaan ja onneksi kasvaa takaisin ja entistä ehompina.
Vaikka se on hieman minua huoletuttanutkin tuo asia mutta ei kai voi mitään kun elimistössä tapahtunut suuri muutos aineenvaihdunnan osalta kun osa ruuansulatusjärjestelmästä pois käytöstä. Minulle tehtiin se ohitusleikkaus.
Minttu33
Minttu33

Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Kesä 19, 2011 9:17 pm

Mulla on aina lähtenyt pidemmän enen ( yli 3vk kuurin) jälkeen ja hiustenlähtö kestänyt vielä aikansa eneilyn jälkeen. Viime vuonna alkuvuoden eneilyn jälkeen hiuksia lähti kolmisen kuukautta, sitten tuli leikkaus ja melkein heti jatkui karvanlähtö ja kesti syksyyn. Takaisin on tulleet ja vaikka aina on reippaasti tukkaa ollut meinasi itku silti päästä, kun hiuksia pestessä kädet muistuttivat karvaisia käpäliä.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Kesä 20, 2011 1:18 am

Mulla lähtee kans hiuksia. Kun laitan hiuksia, saan siivota käsienpesualtaan sen jälkeen. Ärsyttää. On muuten lähtenyt jo pari kuukautta. Ravitsemusterapeutti ihmetteli, että hiusten lähtöhän tulee vasta sitten, kun paino on pudotettu. Minä säikähdin, et tähänkö tämä laihtuminen sit tyssäsi:) Onneksi ei...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Twla Pe Heinä 01, 2011 5:54 pm

Ihana - ei siis hiustenlähtö - lukea, että muutkin painivat tämän ongelman kanssa. Mulla päänahka ihan kihelmöi ja ihan kuin päässä olisivat toisen ihmisen hiukset. Ohuet ja lennokkaat. Masentaa, kun tukka aina ollut tähän asti hyvä ja kiiltävä värjäyksestä huolimatta. Leikkaus oli 21feb ja pudotus alusta noin 35kg ... olen aika vanha ja pelkään ettei pian ole tukkaa vaan kalju kiiltelee.
Twla
Twla

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 09.02.2011

Viesti kirjoittaja Inka Pe Heinä 01, 2011 9:17 pm

Kosmeettisena apuna hiustenlähtöön voi käyttää tuuhenteita. Itselläni on käytössä Toppik, Hair Building Fibres. Sen päälle kun vielä tökkäsee hiuspuuteria, miin ei päänahka vilku. Molemmat lähtevät pois sahmpoopesulla. : Rolling Eyes
Inka
Inka

Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011

Viesti kirjoittaja turkutuulia Su Heinä 31, 2011 4:58 pm

Noniin, mäkin liityn tähän karvanlähtöklubiin... Tosin en usko että mulla tekee varsinainen bypass leikkaus (leikattu jo 09/12) mutta keväällä jouduin kahteen muuhun operaatioon ja veriarvot on huonot eli siitä johtunee. Mutta onkin aika KARMEA tunne Sad Siis tää on alkanu nyt ihan viimeisen 3n pvän aikana... Tänään oikeen järkytyin kun kävin suihkussa ja katoin lattiakaivon rinkulaa. Mulla on muutenkin ihan "Homer"-tukka eli neljä karvaa ristissä joten aika kamalaa on. Ainoa lohtu onkin että kaipa se takas kasvaa?

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009

Viesti kirjoittaja bulleriina Su Heinä 31, 2011 8:39 pm

Moi kaikki!

Minulta lähti myös hiuksia hurjasti leikkauksen jälkeen. Nyt on aikaa mennyt jo 1v5kk ja hiustenlähtö on helpottanut. Minulla on tosin tuota tukkaa ollut tosi paljon, joten lähtö sinänsä ei niin hirveästi haitannut.

Nyt on vaan hassua huomata, että hiuslaatu on muuttunut: minulla on nykyisin lähes kihara tukka Laughing

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja Inka Ma Elo 01, 2011 3:18 am

Minä leikkautin hiukset lyhyiksi. Mulla on aina ollut paksun näköinen tukka ja nyt kampaan sitä päätä myöten poikatukkana. Erilaista, mutta hauskaa.

Loppus jo tämä hiusten lähtö ...mrrr Weight
Inka
Inka

Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011

Viesti kirjoittaja 2Shy Ke Elo 03, 2011 1:18 am

Mun tukka ei ole kasvanut takaisin... Tukkaa lähti puolet eikä ole takaisin tullut. Lyhyt tukka näyttää kuitenkin suht normaalilta, käyn kampaajalla kerran kuussa ja hoidan muuten kerran viikossa oliiviöljypohjaisella hiusnaamiolla. Tukka oli vahva ja paksu aikaisemmin, joten ei se hassummalta näytä. Hassua vaan, kun täytyy käyttää kaiken maailman metkut ettei päälaki paista :p

Yritin aikaisemmin syödä 10 pähkinää päivässä, mutta ne alkoivat yököttää.. Nyt syön tavanomaisen rasva-annokseni ja toivon että se, vitamiinit, sinkki ja magnesium auttavat jossain vaiheessa.
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010

Viesti kirjoittaja tigertytto To Maalis 15, 2012 5:55 am

Täällä myöskin lähtenyt varmaan puolet hiuksista...mulla on ollut paksu ja vahva tukka joten on täää vähän outoa kun nyt sen tilalla on vaan tälläinen hiiren häntä Sad
Olen miettinyt että mulla on kaksi vaihtoehtoa...joko leikkautan ihan lyhyeksi tai sitten laitan jatkeet joilla saan paksummaksi pääni Very Happy Very Happy
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Pallokala Pe Maalis 16, 2012 1:30 am

Mulla kun on aika pieneltä alueelta tukkaa pois (molemmat sivut, niiltä kohdin missä pidettäis hiuspantaa), ei edes ajatkeet taitais auttaa kun ei kai niitä siihen kaljuun juureen saa?

Mut nyt tosiaan sellasta vauvanöyhtää kasvaa tilalle, eli ehkä joskus muutaman vuoden päästä mulla on taas kunnon tukka.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja tigertytto Pe Maalis 16, 2012 2:56 am

Apuwa affraid Voiko se tukka lähteä paikottain jopa kokonaan??
Mulla on sillleen ohentunut kauttaaltaan.
tigertytto
tigertytto

Viesti kirjoittaja ihanainen Ma Maalis 19, 2012 4:42 pm

Heips
Minulla hiusten lähtö kesti n 10kk. Kyllä siitä aikamoisen ohut tukka jäi. Sitten vaan leikattiin reilusti ja pidin lyhyenä. Nyt viimeksin kun kävin kampaajalla, hän suorastaan ihmetteli kun niin paljon alkanut kasvamaan uutta hiusta tilalle. Nyt hiukset vahvuudeltaan jo lähes ennallaan. Mutta tosi kuivat ja kiillottomat. Syön kalanmaksaöljyä 2 kapselia päivässä ja lisään öljyä ruokiin. Sillä heloptti hiusten lähtö. Ja käytän hyviä hiustenhoito aineita ja öljyä hiuksiin. Tämä on pieni hinta leikkauksesta. Vain aika auttaa hiusten lähtöön ja ruokavalioon on kiinnitettävä paljon huomiota. Öljyä ulkoisesti ja sisäisesti, pitää kuitenkin muistaa katsoa niitä kaloreitakin. Öljyssä niitä on paljon.

ihanainen

Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja haidi66 Ti Maalis 20, 2012 2:29 am

heips hiukset lähti mullakin ja reilusti, mulla oli mustat hiukset ja siinä vasta näkykin melkeen kaljut kohdat Embarassed hyvä keino oli ku blondasin hiukset vaaleiks ja leikkautin ihan lyhkäseks Very Happy ei näyky kaljut kohdat ja nyt on kasvanu takas tuplaten Very Happy blondiin ihastuis ja uus tosi lyhyt malli hiuksissa teki ainakin mut paljon nuoremman näköseks ja voi kuinka helppohoitonen on, ei muuta kun nopee kuivatus ja vähän vahaa, niin oon lähtövalmis jopa juhliin jos tarve vaatii Very Happy muistakaa syödä kalkkia ja maitovalmisteita, myös hyvä t rasvat kunniaan, kyllä ne hiukset takas kasvaa ja suosittelen leikkaamaan lyhkäseks, on paremman näköset, kun koitta pitää pitkänä jotain hiirenhäntää. iloista kevättä kaikille flower
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Maalis 20, 2012 5:44 am

Pitäiskö...uskaltaa leikkauttaa lyhkäseksi Smile mulla kanssa musta pää ja näkyy ku kalju paistaa silleen tasasesti Sad
Kai tää tukka asia on naiselle jotenkin sellanen naisellisuus juttu..emt Surprised
tigertytto
tigertytto

Viesti kirjoittaja bulleriina Ti Maalis 20, 2012 3:20 pm

Mulla lähti tukkaa varmaan vuoden verran aivan hirveästi, mutta nyt tilanne on normalisoitunut (2v. leikkauksesta). Hullua on vaan, että tukka on huomattavasti kuivempi kuin aikaisemmin ja muuttunut suorastaan KIHARAKSI!!!!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja zelda Ti Maalis 20, 2012 3:57 pm

Onneksi olin lukenut kaikkien teidän kokemukset hiusten lähdöstä! affraid
Niinpä mä leikkasin tukan ihan lyhyeksi jo ennen leikkausta. Nyt vain odottelen koska ne alkaa kasvaa vahvana takaisin, että saan taas alkaa kasvattaa pitkää tukkaa! Onneksi on hiusten pidennykset keksitty!!
Z
zelda
zelda

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa