Haisuli Satakunnasta, hei! ;)
+6
LauraL
mm57
pingu70
eräpena
Elämä edessä
Haisuli
10 posters
Sivu 1 / 1
Haisuli Satakunnasta, hei! ;)
Ensinnäkin, aivan ihana foorumi! Kiitokset tietotulvasta teille kaikille, rohkenin rekisteröitymään, sillä olen menossa ensi perjantaina Terveystalolle aikeinani leikkausprosessiin pääseminen.
Olen itseäni niin täynnä, kuin vain ihminen voi olla.. Kriteerit leikkauspotilaaksi täytän heittämällä..
Onko täällä Satakunnan ympäristöstä ihmisiä, jotka tietäisivät tilanteen Porissa? Millaisia jonotusaikoja ja kohtelua olette kokeneet?
Olen itseäni niin täynnä, kuin vain ihminen voi olla.. Kriteerit leikkauspotilaaksi täytän heittämällä..
Onko täällä Satakunnan ympäristöstä ihmisiä, jotka tietäisivät tilanteen Porissa? Millaisia jonotusaikoja ja kohtelua olette kokeneet?
Haisuli- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 47
Registration date : 24.04.2011
Vs: Haisuli Satakunnasta, hei! ;)
Tervetuloa Haisuli ja onnea leikkuupolkusi kulkemisessa!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Tuo sinun nimimerkkisikin antaa jo potkua!
Odotan todella, että elämä tulee muuttumaan!
Odotan todella, että elämä tulee muuttumaan!
Tervetuloa.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Tervetuloa pienenevään joukkoomme.
Kiva kun liityit meihin.
Täältä saa tosi paljon tukea ja tsemppiä.
Eikä mikään kysymys ole tyhmä.
Kiva kun liityit meihin.
Täältä saa tosi paljon tukea ja tsemppiä.
Eikä mikään kysymys ole tyhmä.
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
moi haisuli.mä kävin porin terveys talolla 2/10 ja mut leikattiin 7.2/11 eli prosessi kesti vuoden.nyt kulunut vähän reilu 2kk ja painoa tippunut vuoden alusta -30kg,leikkauksen jälkeen 16kg.olo mitä mahtavin ei minkäänlaisia ongelmia ja olen alkanut tykkäämään taas itsestäni eli ihan mukava käydä taas vaate ostoksilla
mm57- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 15.08.2010
Kiitos tervetulotoivotuksista!
Nyt, kun olen henkisesti valmistautunut prosessin käynnistämiseen, ja menossa lääkärille tekemään aloitetta, niin tuntuu, että sormissa syhyäisi saada asiaa eteenpäin! Mutta tiedän, että prosessi on pitkä. Malttamattomana odotan silti...
Nyt, kun olen henkisesti valmistautunut prosessin käynnistämiseen, ja menossa lääkärille tekemään aloitetta, niin tuntuu, että sormissa syhyäisi saada asiaa eteenpäin! Mutta tiedän, että prosessi on pitkä. Malttamattomana odotan silti...
Hei Haisuli1
Tiedän tuon tunteen. Tunteet ehtii mennä ylös-alas ja laidasta laitaan, mutta se tunteiden vuoristorata ainakin minulle on ollut erittäin tärkeä ja kasvattava.
Tiedän tuon tunteen. Tunteet ehtii mennä ylös-alas ja laidasta laitaan, mutta se tunteiden vuoristorata ainakin minulle on ollut erittäin tärkeä ja kasvattava.
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Moikka Haisuli ja tervetuloa joukkoon.
Mä pyrin pääsemään julkisella tasolla laikkaukseen Porissa ja tästä alta voit katsoa minun "aikatauluani".
Minusta Porissa ollaan nopeita, sisätautilääkäri sanoi, että syksyllä leikattaisiin eli n. 10-11 kk siitä kun puhuin ekaa kerran asiasta terveyskeskuslääkärille. Joten, jonotan kiltisti julkiselle puolelle kun ajat ovat kohtuulliset.
Ja säästäähän siinä sellaiset 10 000 euroa ja risat.
Oon käynyt Raumalla nyt nuo "alkujutut" ja siellä ravintoterapeutti ja sisätautilääkäri olivat molemmat ihania
Toki, mulla on entuudestaan Satks "papereilla" painonpudotushistoriaa mm. 10 vkon ene, joten sen olen jo valmiiksi käynyt läpi aikoinaan. Nyt odotan malttamattomana ensikuun loppua, jolloin on gastrokirurgi.
Kovasti tsemppiä, täällä ollaan hengessä mukana.
Mä pyrin pääsemään julkisella tasolla laikkaukseen Porissa ja tästä alta voit katsoa minun "aikatauluani".
Minusta Porissa ollaan nopeita, sisätautilääkäri sanoi, että syksyllä leikattaisiin eli n. 10-11 kk siitä kun puhuin ekaa kerran asiasta terveyskeskuslääkärille. Joten, jonotan kiltisti julkiselle puolelle kun ajat ovat kohtuulliset.
Ja säästäähän siinä sellaiset 10 000 euroa ja risat.
Oon käynyt Raumalla nyt nuo "alkujutut" ja siellä ravintoterapeutti ja sisätautilääkäri olivat molemmat ihania
Toki, mulla on entuudestaan Satks "papereilla" painonpudotushistoriaa mm. 10 vkon ene, joten sen olen jo valmiiksi käynyt läpi aikoinaan. Nyt odotan malttamattomana ensikuun loppua, jolloin on gastrokirurgi.
Kovasti tsemppiä, täällä ollaan hengessä mukana.
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Voi kuinka valaisevaa kuulla!
Lasken jo päiviä, kun pääsen lääkärille, eli enää kolme yötä! Kauhullakin vähän sitä odottelen, mutta toivon, että saan hyvän vastaanoton. Luulisi ainakin niin, että sitä pidetään hyvänä asiana, että tuo asian itse julki, eikä lääkärin ehdotuksesta. Nyt harmittaa lähinnä vain se, että en ole asiaa ennen laittanut käyntiin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
Miten muuten liitetään tuo viivan alla oleva juttu tälle foorumille?!
Lasken jo päiviä, kun pääsen lääkärille, eli enää kolme yötä! Kauhullakin vähän sitä odottelen, mutta toivon, että saan hyvän vastaanoton. Luulisi ainakin niin, että sitä pidetään hyvänä asiana, että tuo asian itse julki, eikä lääkärin ehdotuksesta. Nyt harmittaa lähinnä vain se, että en ole asiaa ennen laittanut käyntiin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
Miten muuten liitetään tuo viivan alla oleva juttu tälle foorumille?!
Klikkaa yläreunasta Käyttäjätiedot ja sieltä välilehti Allekirjoitus. Siitä lähtee.
AnnukkaK- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011
Kiitos!
Pakko heti kokeilla, noista teidän allekirjoituksista saa valtavasti infoa edistysaskelista!
Pakko heti kokeilla, noista teidän allekirjoituksista saa valtavasti infoa edistysaskelista!
Onnea matkaan Haisuli
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Hei, Minulla on porissa leikkaus 2viikon kuluttua ja prosessi on kestänyt alle vuoden. Laihdutus prosessi on kestänyt vuosia niin kyllä sen alle vuoden odottelee että pääsee uuden elämän alkuun.
Tervetuloa joukkoomme
Tervetuloa joukkoomme
ni72- Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 12.09.2010
Ihana kuulla! Niin vain kovasti tahtois jo tapahtuvan, kun päätös on tehty!
Tsemppiä!
Tsemppiä!
Moikkelis!
Hei sinä toine Satakuntalainen! Tsemppiiiiii matkaan pidä itelläs positiivinen ja iloinen mieli mukana niin hyvin menee! Meillä Porissa pidetään hyvä huoli ja jälkeen korjataan tisut ja maha joten älä huoli sitäkään ..... itseltäni leikattiin kuukaus sitten tisut ja maharoikot ja hyvin on mennyt!!! On ollut yllättävän kivutonta!!
TSEMPPIIIIIIII
Hei sinä toine Satakuntalainen! Tsemppiiiiii matkaan pidä itelläs positiivinen ja iloinen mieli mukana niin hyvin menee! Meillä Porissa pidetään hyvä huoli ja jälkeen korjataan tisut ja maha joten älä huoli sitäkään ..... itseltäni leikattiin kuukaus sitten tisut ja maharoikot ja hyvin on mennyt!!! On ollut yllättävän kivutonta!!
TSEMPPIIIIIIII
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tepa43 Onko porissa annettu sellanen kortti mis esim kielletään vatsa huuhtelu kun se on kuullemma hengen vaarallista meille leikatuille!!??? Kun kuulin et helsingis sellanen annetaan! Muuten kyl poris oli kaikki ok mulla on nyt leikkauksesta reilu kuukausi:)
ni72- Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 12.09.2010
Päivittelen omahyväisesti itse aloittamaani keskustelua.
Tänään tapasin Satakunnan keskussairaalassa ehkä ihanimman lääkärin, kehen olen koskaan törmännyt.
Ehkä nyt oli pelastavana asiana se, että olin itse omasta halusta paikalla, eikä lääkärin asenne ollut syyttävä. Hän sanoi, että pääsen leikkaukseen, mikäli itse haluan. Kertoi myös ne kamalat tarinat ja esimerkit epäonnistumisista, kuolemista ja tyypeistä, jotka eivät ole laihtuneet yhtään kiloa leikkauksen jälkeen.
Sain vajaat kaksi kuukautta aikaa pudottaa painoa ja miettiä leikkausasiaa...
Jäin miettimään, että miksi hän ei kertonut niistä onnistuneista tapauksista lainkaan?!
Tänään tapasin Satakunnan keskussairaalassa ehkä ihanimman lääkärin, kehen olen koskaan törmännyt.
Ehkä nyt oli pelastavana asiana se, että olin itse omasta halusta paikalla, eikä lääkärin asenne ollut syyttävä. Hän sanoi, että pääsen leikkaukseen, mikäli itse haluan. Kertoi myös ne kamalat tarinat ja esimerkit epäonnistumisista, kuolemista ja tyypeistä, jotka eivät ole laihtuneet yhtään kiloa leikkauksen jälkeen.
Sain vajaat kaksi kuukautta aikaa pudottaa painoa ja miettiä leikkausasiaa...
Jäin miettimään, että miksi hän ei kertonut niistä onnistuneista tapauksista lainkaan?!
Täällä itseeni tuohtuneena aloitin eneilyn, tai ainakin osaeneilyn...
Muiden satakuntalaisten prosessia seuranneena olettaisin löytäväni itseni leikkauspöydältä maalis-huhtikuussa...
Muiden satakuntalaisten prosessia seuranneena olettaisin löytäväni itseni leikkauspöydältä maalis-huhtikuussa...
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa