Menivät sitten siirtämään leikkausta viikolla eteenpäin!!!
5 posters
Menivät sitten siirtämään leikkausta viikolla eteenpäin!!!
Huonoja uutisia=
Käydessäni ravintoterapeutilla punnituksessa sain tietää, että leikkauspäiväni on muutettu olemaan vasta 18.5. Minulle ei ole Joensuusta tullut vielä ensimmäistäkään virallista kirjettä leikkauspäivästä, vaikka sitä on jo ehditty muuttaakin! Merkillistä saada tietää vähän kiertotietä?
Hyviä uutisia=
Paino on pudonnut 6 viikon aikana 8 kg. Hyvä miä!!!
Käydessäni ravintoterapeutilla punnituksessa sain tietää, että leikkauspäiväni on muutettu olemaan vasta 18.5. Minulle ei ole Joensuusta tullut vielä ensimmäistäkään virallista kirjettä leikkauspäivästä, vaikka sitä on jo ehditty muuttaakin! Merkillistä saada tietää vähän kiertotietä?
Hyviä uutisia=
Paino on pudonnut 6 viikon aikana 8 kg. Hyvä miä!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Vs: Menivät sitten siirtämään leikkausta viikolla eteenpäin!!!
Hieno tsemppi sulla päällä! Hieno pudotus!
Muistaakseni olit hieman kipeänä. Tuohan voi olla ihan positiivistä kun hieman siirtyy niin ehdit parantua varmasti. Ja onneksi vain viikko lisää eneilyä!
Ja sulla on näköjään mennyt se tosi hyvinkin!
Muistaakseni olit hieman kipeänä. Tuohan voi olla ihan positiivistä kun hieman siirtyy niin ehdit parantua varmasti. Ja onneksi vain viikko lisää eneilyä!
Ja sulla on näköjään mennyt se tosi hyvinkin!
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Hienosti mennee Siulla, hyvä Sie.
Millaiset B vitmiiniarvot Sinulla on? Ite kävin viimeviikolla labrassa, mutten ole vielä kysellyt perään. Sokerirasitus tehtiin myös, vaikka en tiedä miksi.
Millaiset B vitmiiniarvot Sinulla on? Ite kävin viimeviikolla labrassa, mutten ole vielä kysellyt perään. Sokerirasitus tehtiin myös, vaikka en tiedä miksi.
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Enpä muista B-vitamiiniarvoani, todennäköisesti se on ollut silloin syksyllä ihan ok, koska lääkäri ei siitä maininnut. Sehän rupee putoomaan ehkä sitten myöhemmin, kun voi olla imeytymishäiriöitä! Alan parantua pikkuhiljaa, mutta heti tulee hiki, jos vähänkin innostuu touhuilemaan! Töihin vasta tiistaina 26.4 klo 12.00. Minä nautin olostani nyt (taas vaihteeks)!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
no on toi kurjaa, kun siirtelevät noita aikoja.... mutta kadehdittavaa miten olet kuitenkin positiivisella mielellä. Mä varmaan repisin pelipöksyt jos mulle kävis niin.... vaikka eihän sitä tiedä vaikka kävis....hui, pelottaa pelkkä ajatuskin siitä !!
Mutta tsemppiä miljoonasti!!
Mutta tsemppiä miljoonasti!!
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Hienosti oot saanu painoa pois, Elämä edessä! Ja kuvasta näkee hoikistumisen! Harmi, et siirsivät leikkuriaikaa. Mut hei, viikko sinne tai tänne uus elämä koittaa sittenkin.
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Similar topics
» Matkan viimeinen rutistus ennen leikkausta, ensin 4 viikon ene-dieetti, sitten leikkaus 29.8.2011
» Leikkaus ensi viikolla
» Ensi viikolla vuosi leikkauksesta -52kg
» Leikkaus ensi viikolla
» Ensi viikolla vuosi leikkauksesta -52kg
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa