Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuinka pian uskaltaa testata alkoholia?

+14
Tuikku68
Kimby
anne.heide
MRA123
tigertytto
Minttu33
dunbar
Inkku
ritu
Elämä edessä
Poks
kissus nytkö jo
Lyltsy
Minnie
18 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Kuinka pian uskaltaa testata alkoholia? - Sivu 2 Empty Vs: Kuinka pian uskaltaa testata alkoholia?

Viesti kirjoittaja Anette Ke Huhti 20, 2011 11:44 am

Mut on leikattu 1.11.-10. Taisi olla noin 3 viikkoa leikkauksesta kun testasin alkoa ensi kerran leikkurin jälkeen.

Pois ovat jääneet hapolliset juomat, niistä tulee helposti huono ja ähky olo. Teräviä harvemmin kun humaltuu nopeammin. Eli silloin kun otan se on lähinnä valkkaria jonka senkin laimennan puolet vedellä, ja silloinkin jokatoinen lasillinen pelkkää vettä.

Anette

Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Registration date : 12.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka pian uskaltaa testata alkoholia? - Sivu 2 Empty Vs: Kuinka pian uskaltaa testata alkoholia?

Viesti kirjoittaja Minnie Ke Huhti 20, 2011 3:12 pm

Kiitos MRA123 ja Anette kun kerroitte teiän kokemuksista Smile

Aurinko83, hahaaa tarkoitus ei oo kuitenkaan aiheuttaa mitään rähinöitä, mutta vaihtelu tietysti virkistää. Ihan ehdottomasti treffataan vielä!! Voisin laittaa sulle yksityisviestiä tai tekstaria tässä joku päivä. Kiva kuulla, että kaikki sullakin kaikki menee kivasti Smile
Minnie
Minnie

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 15.03.2011

Viesti kirjoittaja Niinuli To Huhti 21, 2011 1:45 pm

Ihan "pelkään" kesää kun meillä ollut mökillä aina työn lomassa tapana "rentoutua" ja ottaa oluet. Nyt ei mene enään alas millään - koitin ostaa Alkosta sellasta "hiilihapotonta" olutta että jos se menis mutta ei niin ei - pahaa on! Täytyis kokeilla viinejä mutta ne ei ikinä oo ollu mun suosikkeja eikä väkevätkään. Tuntuu että muut kärsii enempi porukassa kun yksi ei juo alkohopitoisia juomia. Joten vettä Vappuna!
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.10.2010

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Huhti 25, 2011 4:01 pm

Elämä edessä... Kiitos onhan se upeaa olla näin hoikka, mutta pää parka ei ole oikeen mukana menossa!!! Ja parasta on kuitenkin mielestäni se että voin paremmin syön terveemmin ja jaksan liikkuua ja nautin myös siitä liikkumisesta. Entisessä elämässäni liikunta oli minulle kirosana muiden joukossa. Kadotettuja kiloja on siitä kun itse aloitin oman urakkani -78kg ja silloin en vielä edes harkinnut leikkausta!!! Kiitos positiivisesta huomiostasi!!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Viesti kirjoittaja 2Shy Ma Huhti 25, 2011 9:41 pm

Odotin ihan reilusti 6kk ennen kuin uskalsin kokeilla alkoa. Ihan hyvin se meni.

Nyt, melkein vuosi leikkauksen jälkeen, voin juoda 1-2 drinkkiä illan aikana. Enemmästä menee muisti..
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010

Viesti kirjoittaja Minnie Ti Huhti 26, 2011 3:21 pm

Mä otin sunnuntaina ja eilen kumpanakin päivänä puolikkaan siiderin. Oisin voinut ottaa enemmänkin, mutta ei maistunut. Sunnuntaina tuntui, että jo tuo puolikas meinas kihahtaa päähän, tai siis. Sanotaan, että tuli sellainen olo kun normaalisti ehkä kahden siiderin jälkeen. Ei nyt vielä voi nousuhumalaksi sanoa, mutta sellainen.. Smile Nyt vaan turhauttaa: leikkauksesta 3vk ja viimeisen viikon aikana mulle on tullut 500g LISÄÄ painoa? Phuuuuhh.. Leikkuusta lähtenyt n. 3,5kg nyt kun tuo tuli takaisin.
Minnie
Minnie

Viesti kirjoittaja Poks Pe Huhti 29, 2011 12:29 am

Samassa veneessä ollaan Minnie Smile

Mun leikkauksesta viisi viikkoa, paino ollut samassa nyt neljä viikkoa. Tai no, toisina päivinä kilo enemmän ja toisina kilo vähemmän mutta samoissa lukemissa seilaa koko ajan... Ravitsemusterapeutti sanoi että joku elimistön sokkitila tai jotain... Tiedä häntä sit.

Poks

Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 24.03.2011

Viesti kirjoittaja Minnie Pe Huhti 29, 2011 2:39 pm

Oho Poks. Ompa jännää! Eiköhän se siitä ala pian tippumaan. Mulla nyt viidessä päivässä lähti toi mitä viikossa tuli, eli nyt oon taas siinä mitä alimillaan olin. Tulin siihen lopputulokseen, että vaikka mulla kalorit täyttyi varmasti niin söin liian harvoin. En oo varma, mutta heti lähti tippumaan kun oon pyrkiny mussuttamaan about kokoajan. Esim. mustikoita jne. Pitävät ruuansulatuksen tms kokoajan aktiivisena?
Minnie
Minnie

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa