Kuinka pian uskaltaa testata alkoholia?
+14
Tuikku68
Kimby
anne.heide
MRA123
tigertytto
Minttu33
dunbar
Inkku
ritu
Elämä edessä
Poks
kissus nytkö jo
Lyltsy
Minnie
18 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Kuinka pian uskaltaa testata alkoholia?
Mut on leikattu 1.11.-10. Taisi olla noin 3 viikkoa leikkauksesta kun testasin alkoa ensi kerran leikkurin jälkeen.
Pois ovat jääneet hapolliset juomat, niistä tulee helposti huono ja ähky olo. Teräviä harvemmin kun humaltuu nopeammin. Eli silloin kun otan se on lähinnä valkkaria jonka senkin laimennan puolet vedellä, ja silloinkin jokatoinen lasillinen pelkkää vettä.
Pois ovat jääneet hapolliset juomat, niistä tulee helposti huono ja ähky olo. Teräviä harvemmin kun humaltuu nopeammin. Eli silloin kun otan se on lähinnä valkkaria jonka senkin laimennan puolet vedellä, ja silloinkin jokatoinen lasillinen pelkkää vettä.
Anette- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Registration date : 12.12.2009
Kiitos MRA123 ja Anette kun kerroitte teiän kokemuksista
Aurinko83, hahaaa tarkoitus ei oo kuitenkaan aiheuttaa mitään rähinöitä, mutta vaihtelu tietysti virkistää. Ihan ehdottomasti treffataan vielä!! Voisin laittaa sulle yksityisviestiä tai tekstaria tässä joku päivä. Kiva kuulla, että kaikki sullakin kaikki menee kivasti
Aurinko83, hahaaa tarkoitus ei oo kuitenkaan aiheuttaa mitään rähinöitä, mutta vaihtelu tietysti virkistää. Ihan ehdottomasti treffataan vielä!! Voisin laittaa sulle yksityisviestiä tai tekstaria tässä joku päivä. Kiva kuulla, että kaikki sullakin kaikki menee kivasti
Minnie- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 15.03.2011
Ihan "pelkään" kesää kun meillä ollut mökillä aina työn lomassa tapana "rentoutua" ja ottaa oluet. Nyt ei mene enään alas millään - koitin ostaa Alkosta sellasta "hiilihapotonta" olutta että jos se menis mutta ei niin ei - pahaa on! Täytyis kokeilla viinejä mutta ne ei ikinä oo ollu mun suosikkeja eikä väkevätkään. Tuntuu että muut kärsii enempi porukassa kun yksi ei juo alkohopitoisia juomia. Joten vettä Vappuna!
Niinuli- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.10.2010
Elämä edessä... Kiitos onhan se upeaa olla näin hoikka, mutta pää parka ei ole oikeen mukana menossa!!! Ja parasta on kuitenkin mielestäni se että voin paremmin syön terveemmin ja jaksan liikkuua ja nautin myös siitä liikkumisesta. Entisessä elämässäni liikunta oli minulle kirosana muiden joukossa. Kadotettuja kiloja on siitä kun itse aloitin oman urakkani -78kg ja silloin en vielä edes harkinnut leikkausta!!! Kiitos positiivisesta huomiostasi!!!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Odotin ihan reilusti 6kk ennen kuin uskalsin kokeilla alkoa. Ihan hyvin se meni.
Nyt, melkein vuosi leikkauksen jälkeen, voin juoda 1-2 drinkkiä illan aikana. Enemmästä menee muisti..
Nyt, melkein vuosi leikkauksen jälkeen, voin juoda 1-2 drinkkiä illan aikana. Enemmästä menee muisti..
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
Mä otin sunnuntaina ja eilen kumpanakin päivänä puolikkaan siiderin. Oisin voinut ottaa enemmänkin, mutta ei maistunut. Sunnuntaina tuntui, että jo tuo puolikas meinas kihahtaa päähän, tai siis. Sanotaan, että tuli sellainen olo kun normaalisti ehkä kahden siiderin jälkeen. Ei nyt vielä voi nousuhumalaksi sanoa, mutta sellainen.. Nyt vaan turhauttaa: leikkauksesta 3vk ja viimeisen viikon aikana mulle on tullut 500g LISÄÄ painoa? Phuuuuhh.. Leikkuusta lähtenyt n. 3,5kg nyt kun tuo tuli takaisin.
Samassa veneessä ollaan Minnie
Mun leikkauksesta viisi viikkoa, paino ollut samassa nyt neljä viikkoa. Tai no, toisina päivinä kilo enemmän ja toisina kilo vähemmän mutta samoissa lukemissa seilaa koko ajan... Ravitsemusterapeutti sanoi että joku elimistön sokkitila tai jotain... Tiedä häntä sit.
Mun leikkauksesta viisi viikkoa, paino ollut samassa nyt neljä viikkoa. Tai no, toisina päivinä kilo enemmän ja toisina kilo vähemmän mutta samoissa lukemissa seilaa koko ajan... Ravitsemusterapeutti sanoi että joku elimistön sokkitila tai jotain... Tiedä häntä sit.
Poks- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 24.03.2011
Oho Poks. Ompa jännää! Eiköhän se siitä ala pian tippumaan. Mulla nyt viidessä päivässä lähti toi mitä viikossa tuli, eli nyt oon taas siinä mitä alimillaan olin. Tulin siihen lopputulokseen, että vaikka mulla kalorit täyttyi varmasti niin söin liian harvoin. En oo varma, mutta heti lähti tippumaan kun oon pyrkiny mussuttamaan about kokoajan. Esim. mustikoita jne. Pitävät ruuansulatuksen tms kokoajan aktiivisena?
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa