Pike esittäytyy
5 posters
Sivu 1 / 1
Pike esittäytyy
Hei kaikille!!
Olen muutaman viikon päästä 40v. ja aina ollut ison kokoinen. Nyt olen kuitenkin jo norsun kokoinen. Pituus 159,5cm ja paino 119kg eli BMI jotain 46-47. Verenpaine lääkkeet aloitettiin helmikuussa ja nyt on sokerit sitten ylhäällä. Lähete leikkaukseen on lähtenyt omalääkäriltä viimekuussa. Toisaalta minua pelottaa ihan hirveästi, mutta toisaalta taas haluan siihen tosi paljon. Kertokaa nyt, kannattaako se todella?? Tiedän, kyselen tyhmiä, mutta kun pelottaa. En tiedä edes mikä, mutta vaan pelottaa. Tulihan nyt selväksi, että minua pelottaa kyseinen operaatio??
Yhdelle ystävälleni on viime vuonna tehty leikkaus, mutta emme ole ehtineet kauheasti siitä jutella. Ehkä tämä tästä!!!!!
T: Pike
Olen muutaman viikon päästä 40v. ja aina ollut ison kokoinen. Nyt olen kuitenkin jo norsun kokoinen. Pituus 159,5cm ja paino 119kg eli BMI jotain 46-47. Verenpaine lääkkeet aloitettiin helmikuussa ja nyt on sokerit sitten ylhäällä. Lähete leikkaukseen on lähtenyt omalääkäriltä viimekuussa. Toisaalta minua pelottaa ihan hirveästi, mutta toisaalta taas haluan siihen tosi paljon. Kertokaa nyt, kannattaako se todella?? Tiedän, kyselen tyhmiä, mutta kun pelottaa. En tiedä edes mikä, mutta vaan pelottaa. Tulihan nyt selväksi, että minua pelottaa kyseinen operaatio??
Yhdelle ystävälleni on viime vuonna tehty leikkaus, mutta emme ole ehtineet kauheasti siitä jutella. Ehkä tämä tästä!!!!!
T: Pike
Pike- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 10.04.2011
Vs: Pike esittäytyy
Mulla oli n. vuosi sitten melko sama tilanne sairauksien osalta kuin sulla nyt. Mut leikattiin toukokuussa ja nyt on vaatekoko pienentynyt 10:llä ( 52->42). Verenpainelääkitystä ei tarvinnut aloittaa, verensokerin kohoamisesta kertoneet tummentumat taipeissa on kadonneet, polvikipu ei haittaa liikuntaa jne..
Mun tätä vuoden tarinaa voit seurata oheisesta linkistä
https://laihdutusleikkaus.palstani.com/t581-lyltsy-espoosta-esittaytyy
Tsemppiä taipaleellesi!
Mun tätä vuoden tarinaa voit seurata oheisesta linkistä
https://laihdutusleikkaus.palstani.com/t581-lyltsy-espoosta-esittaytyy
Tsemppiä taipaleellesi!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Tervetuloa palstalle!
Mut on leikattu Tayssissa 6.10.2010 eli puoli vuotta sitten. Mun matkaa voi seurata ketjusta MRA123 esittäytyy.
En löydä oikeastaan mitään negatiivista leikkauksen suhteen, olen varmasti ollut onnekas toipuja ja pää on pysynyt muutoksessa mukana.
Mut on leikattu Tayssissa 6.10.2010 eli puoli vuotta sitten. Mun matkaa voi seurata ketjusta MRA123 esittäytyy.
En löydä oikeastaan mitään negatiivista leikkauksen suhteen, olen varmasti ollut onnekas toipuja ja pää on pysynyt muutoksessa mukana.
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Tervetuloa Pike!
Tulit parhaaseen A-ryhmään! Minä en olisi tänne asti selvinnyt, jos en olisi löytänyt tänne! En olisi uskaltanut edetä omalla polullani ilman vertaistukea. Olisin ollut ypöyksin tietämättömänä, että Suomessa on jo paljon onnistuneesti leikattuja, joiden elämän on leikkaus täydellisesti muuttanut ihanaan suuntaan! Sinulla on kaikki mahdollisuudet samaan!! Onnea ja menestystä omalla polullasi, siitä muodostuu ihan omanlainen sinulle niinkuin meille kaikille!!!
Tulit parhaaseen A-ryhmään! Minä en olisi tänne asti selvinnyt, jos en olisi löytänyt tänne! En olisi uskaltanut edetä omalla polullani ilman vertaistukea. Olisin ollut ypöyksin tietämättömänä, että Suomessa on jo paljon onnistuneesti leikattuja, joiden elämän on leikkaus täydellisesti muuttanut ihanaan suuntaan! Sinulla on kaikki mahdollisuudet samaan!! Onnea ja menestystä omalla polullasi, siitä muodostuu ihan omanlainen sinulle niinkuin meille kaikille!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Hei Pike ja tervetuloa. Olen itse menossa Hatanpäälle leikkaukseen toukokuussa. En valitettavasti vielä pysty kertomaan leikkauksen vaikutuksesta, mutta koko prosessi on ollut hyvin positiivinen kokemus jo tähän asti. Hoitohenkilökunta on ollut hyvin mukavaa. Tsemppiä siis taipaleellesi!
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa