Maija leikkurissa ti 12.4.
+12
Piitu
tiina73
Riski_iita
Lähestyy,lähestyy
lisbet
eräpena
Tallu
Minnie
MRA123
Elämä edessä
Rullukka
maija
16 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Maija leikkurissa ti 12.4.
Kiitti kaikille tsemppailuista! Lähestyy, lähestyy olen tosi pahoillani puolestasi! Ihmeellistä että vielä nyky tekniikalla asiaa ei aiemmin huomaa. Voimia sinulle! Minut leikattiin eilen iltapäivällä. Leikkaus kesti kaksi tuntia. Heräämössä ensimmäiset havainnot on noin tunti leikkauksen loppumisen jälkeen. Kunnolla heräsin siitä kolme tuntia myöhemmin. Sikäli siirrettiinkin jo osastolle takaisin. Kysyin että tehtiinkö minulle mitään kun ei tunnu siltä. Yö meni myös hyvin. Aamulla kävelin kirurgia vastaan käytävällä hänkin ihmetteli kuinka olen jo jalkeilla.Leikkaus oli mennyt hyvin, eneily oli vähentänyt rasvan määrän maksan ympäriltä pois. Kirurgi sanoi että hänellä oli reilusti tilaa tehdä toimenpidettä. Nyt päivällä kävelyä ja nesteen juomista on ollut ohjelmassa. Huomenna ravintoterapeutti tulee antamaan tarkempia ohjeita. Jos takapakkia ei tule niin kotiutus on huomenna tai perjantaina.Koko ajan vaan ihmettelen miten hyvä vointinen olen ollut.
maija- Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 09.06.2010
Paljon onnea Maija uudesta pikkumasusta!
Hienoa, että kaikki on mennyt hyvin.
Hienoa, että kaikki on mennyt hyvin.
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Onnea. Muista ottaa rauhallisesti.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Kiitti Rullukka ja Eräpena! Yritän ottaa rauhallisesti, mutta vaikeaa se on. Olen niin onnellinen olotilastani nyt! Nyt näyttää siltä että minäkin tulen joskus painamaan alle 100 kg,pikkumasuni ansiosta. HURJAA!!!!
Onnea kovasti Maija uudelle kevyemmälle huomiselle!
Voi sua "lähestyy", koetahan nuolla ne haavasi huolella ja sitten vaan uudestaan tuulta päin uudella varmistus-strategialla!
Voi sua "lähestyy", koetahan nuolla ne haavasi huolella ja sitten vaan uudestaan tuulta päin uudella varmistus-strategialla!
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Kiitos Piitu onnen toivotuksista!
Tänään minä sitten kotiuduin edelleen tosi hyvä vointisena.
Tänään minä sitten kotiuduin edelleen tosi hyvä vointisena.
Onnitelut mukavasta reissusta Maija
Muista ne riittävät protskut, pitää hiukset paremmin päässä.-,, kuulemma
Muista ne riittävät protskut, pitää hiukset paremmin päässä.-,, kuulemma
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Onneksi olkoon Maija!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Kiitti Piitu ym. lohdutuksesta / kannustuksesta, kyllä se siitä näyttää helpottavan.Haavat on "nuoltu", siistit ovat!!! Eilen tehtiin uusi suunnitelma ja otettiin ns.aikalisä.Kalorimäärä nostettiin aluksi ad.1000 ja sitten 1200 kcal elokuulle asti, sitten uusi UÄ ja mahdollinen leikkausaika (tosin voi käydä myös niin,ettei minulle ole koskaan mahdollista tehdä leikkausta) nyt mennään näin....tämän viikon olen syönyt jo isompia kalorimääriä ja viikon aikana paino pudonnut 2 kg eli olin mennyt jo "säästöliekille".
Lähestyy,lähestyy- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 01.04.2011
En ymmärrä mihin hävis ONNITTELUT Maijalle onnistuneen leikkauksen johdosta, no tässäpä uudestaan kaikkea hyvää tulevalle keväälle ja kesälle.....
Lähestyy,lähestyy- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 01.04.2011
Kiittti Maiski, Elämä edessä ja lähestyy,lähestyy! Tuo riittävä proteiinin saanti onkin ainakin näin aluksi se haastavin juttu. Nesteitä kyllä saan menemään sen pari litraa kun lasi kädessä olen lähes koko ajan. Hitaasti hyvä tulee varmaan tässä asiassa. Onneks on olemassa tämmöinen palsta josta voi käydä lukemassa toisten vinkkejä aina askarruttaviin juttuihin. Ootte korvaamattomia!
Sattui silmääni tämä keväinen kirjoittelu - leikkauksen aikoihin. Ajattelin vähän päivittää kuulumisiani, josko tästä olisi tsemppaukseksi jollekin toiselle.
Nyt on kulutunut puoli vuotta leikkauksesta. Olen ollut koko ajan uskomattoman hyvä vointinen. Muutama kunnon dumping on koettu ja niidenkin ohjailemana olen oppinut kuuntelemaan kehoani. Kaikkea voin syödä, mutta maku mieltymykset ovat muuttuneet itsestään. Makeat jogurtit ei maistu, samoin pastat tökkii. Leipää tulee syötyä tosi vähän, mut näkkäri ja hapankorppu on herkkua. Myös leipäjuusto on intohimoni nykyisin. Vettä pitää pakottaa edelleen itseni juomaan, veden juonti meinaa vaan unohtua. Ennen leikkausta ajattelin et nyt on juhlat juhlittu ja puffettiin on turha mennä enää koskaan syömään. Pelko osoittaui turhaksi, olen ollut juhlissa ja ravintoloissa syömässä ja aina on kaikki mennyt hienosti. Ihana on huomata kun ruoka ei ole enää elämäni, vaan pakollinen paha kestääkseen hengissä. On vapauttavaa kun ruoka ei pyöri ajatuksissa.
Unen laatu on parantunut, notkeus, ketteryys ja kaikin puolinen jaksaminen on lisääntynyt tttooooosiiiii paljon. Enää ei tarvitse miettiä mihin penkkiin voi istua ettei juutu kiinni, ei tarvitse jännittää lentokoneessa yltääkö turvavyö tai keksiä syitä miksi ei lentokoneessa syö ( en aiemmin syönyt siellä koska pöytä ei mahtunut laskeutumaan alas.) Suurimmillani tämän vuoden alussa painoin 145 kg, leikkaus aamuna 136 kg ja nyt puoli vuotta leikkauksesta 107 kg. Itsekkään en meinaa uskoa vaaan lukemaa todeksi. Tämän verran olen painanut viimeksi joskus -90 luvulla. olen vireystasooni ja ulkomuotooni jo nyt tosi tyytyväinen, mutta en laita pahakseni jos vuoden päästä painoni alkaisi numerolla 8. Se on siis tavoitteeni. Ihanaa syksyä kaikille!
Nyt on kulutunut puoli vuotta leikkauksesta. Olen ollut koko ajan uskomattoman hyvä vointinen. Muutama kunnon dumping on koettu ja niidenkin ohjailemana olen oppinut kuuntelemaan kehoani. Kaikkea voin syödä, mutta maku mieltymykset ovat muuttuneet itsestään. Makeat jogurtit ei maistu, samoin pastat tökkii. Leipää tulee syötyä tosi vähän, mut näkkäri ja hapankorppu on herkkua. Myös leipäjuusto on intohimoni nykyisin. Vettä pitää pakottaa edelleen itseni juomaan, veden juonti meinaa vaan unohtua. Ennen leikkausta ajattelin et nyt on juhlat juhlittu ja puffettiin on turha mennä enää koskaan syömään. Pelko osoittaui turhaksi, olen ollut juhlissa ja ravintoloissa syömässä ja aina on kaikki mennyt hienosti. Ihana on huomata kun ruoka ei ole enää elämäni, vaan pakollinen paha kestääkseen hengissä. On vapauttavaa kun ruoka ei pyöri ajatuksissa.
Unen laatu on parantunut, notkeus, ketteryys ja kaikin puolinen jaksaminen on lisääntynyt tttooooosiiiii paljon. Enää ei tarvitse miettiä mihin penkkiin voi istua ettei juutu kiinni, ei tarvitse jännittää lentokoneessa yltääkö turvavyö tai keksiä syitä miksi ei lentokoneessa syö ( en aiemmin syönyt siellä koska pöytä ei mahtunut laskeutumaan alas.) Suurimmillani tämän vuoden alussa painoin 145 kg, leikkaus aamuna 136 kg ja nyt puoli vuotta leikkauksesta 107 kg. Itsekkään en meinaa uskoa vaaan lukemaa todeksi. Tämän verran olen painanut viimeksi joskus -90 luvulla. olen vireystasooni ja ulkomuotooni jo nyt tosi tyytyväinen, mutta en laita pahakseni jos vuoden päästä painoni alkaisi numerolla 8. Se on siis tavoitteeni. Ihanaa syksyä kaikille!
Hyvää vointia Maijalle!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Onnittelut, hieno saavutus
Mili- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 21.09.2011
Hei Maija! Kiva kun kerroit kuulumisiasi . Onnittelut hienosta painonpudotuksesta! Ihanaa lukea, kun kaikki on mennyt kohdallasi noin hyvin. Ihan kun olisin lukenut omaa kirjoitustani, suunnilleen samalla tavalla mäkin olen kokenut tämän kaiken. Enää ei ole pitkä aika kun mun paino on kaksinumeroinen ja se tuntuu aivan uskomattoman hienolta . Nyt noita syksyn pihatöitä tehneenä on aivan upeaa huomata, miten jaksan touhuta sielläkin paljon paremmin. Ei ole tosiaan kankea olo, ei särje selkää, jaksaa vääristellä ja haravoida lehtiä ihan toisella tavalla. Elämä on ihanaa!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Sinulle myös Elämä edessä hyvää vointia! Olenhan muistanut ilmoittautua pikkujouluihin jo? Odotan tapaamistamme kovasti!
Mili kiitos kovasti! Tsemppiä leikkauksen odotukseen - usko pois aika tulee menemään nopeasti ja kohta jo ihmettelet uutta olomuotoasi!
Bulla65 onnittelut myös sulle mahtavasta painonpudotuksesta! Olemme kulkeneet tämän matkan nyky tilanteeseen melko samalla aikataululla.
Olen samaa mieltä kanssasi ELÄMÄ ON IHANAA!!!
Mili kiitos kovasti! Tsemppiä leikkauksen odotukseen - usko pois aika tulee menemään nopeasti ja kohta jo ihmettelet uutta olomuotoasi!
Bulla65 onnittelut myös sulle mahtavasta painonpudotuksesta! Olemme kulkeneet tämän matkan nyky tilanteeseen melko samalla aikataululla.
Olen samaa mieltä kanssasi ELÄMÄ ON IHANAA!!!
Onnea aivan mahtavasti on paino pudonnut ihana on lukea teidän upeita onnistumistarinoita
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Kiitti Anne.Heide. Sulle tsemppiä eneilyyn ja enkeleitä parin viikon päästä tulevaan leikkaukseen!
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa