Maija leikkurissa ti 12.4.
+12
Piitu
tiina73
Riski_iita
Lähestyy,lähestyy
lisbet
eräpena
Tallu
Minnie
MRA123
Elämä edessä
Rullukka
maija
16 posters
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Maija leikkurissa ti 12.4.
Tunnelmat on ristiriitaiset näin pari päivää ennen sairaalaan menoa. Innokkaasta - pelokkaaseen, kuten asiaan varmaan kuuluu. Ma aamuna on lähtö Kyssiin ja tiistaina on kirurgilla toivottavasti veitset terävänä. Uskomatonta, että tämä aika kului leikauspäätöksestä näin nopeasti. Vastahan tuskailin että ei leikkuu päiväni tule ikinä. Kiitos kaikille teille kirjoituksistanne tälle palstalle - kokemuksenne ja tarinanne ovat auttaneet minua tällä tiellä suunnattomasti. :lol!:
maija- Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 09.06.2010
Vs: Maija leikkurissa ti 12.4.
Voimia ja enkeleitä sinulle Maija mukaan leikkaukseen ja toipumisia!
Minä olin marraskuun lopussa KYSissä leikkauksessa ja kaikki on mennyt hyvin.
Minä olin marraskuun lopussa KYSissä leikkauksessa ja kaikki on mennyt hyvin.
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Hei Maija!
Toivon sinulle oikein sujuvaa leikkausta ja siitä toipumista!! Niin sitä itsekukin leikkuriin pääsee ajan kanssa, minäkin!!!
Toivon sinulle oikein sujuvaa leikkausta ja siitä toipumista!! Niin sitä itsekukin leikkuriin pääsee ajan kanssa, minäkin!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Onnea Matkaan ja uuteen elämään!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Oi kiitos Rullukka! Toivottavasti kaikki sujuisi minulla yhtä kivasti kuin sinulla on mennyt. Elämä edessä, kiitos! Enää kuukauden päivät ja sinulla on samat tunnelmat. Tuo aika tulee menemään nopeammin kuin arvaatkaan. Kiitos MRA 123. Onnea satasen alituksesta! Sitä päivää voin alkaa minäkin haaveilemaan tämän tulevan leikkauksen ansiosta.
Pelonsekaisilla tunteilla itsekkin menin sairaalaan, jopa matkalla sinne mietin, että meenköenkömeemeenkö Pyydä heti kun pääset sinne rauhoittavaa niin auttaa kummasti.. Hyvin se menee, tsemppiä!
Minnie- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 15.03.2011
Kyllä se hyvin menee, tsemppiä vain. Mulla pian 2kk leikkauksesta, enkä ole katunut hetkeäkään, vaikka välillä paino jumittaa, mutta sitten humpsahtaa kilon pari. Mukavaa unta ja onnistunutta leikkausmatkaa.
Tallu- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 25.02.2011
Kiitos Minnie ja Tallu! Teidän rohkaisevat sanat helpottaa oloani paljon! Viikon päästä olen toivottavasti ollut kotona jo jonkun päivän ja nämä pelkoni tuntuu uskomattomilta.
Hei Maija!
"Enkeleitä onko heitä, päällä tämän maan? Enkeleistä omistasi nyt yhden sä mukaasi saat!"
Minä rauhoittelen itseäni sepittelemällä lauluja mieleisikseni. Lile-palstalla eräs oli laulellut itselleen ennen leikkausta= Mä annan sut pois, mä annan sut pois, vaikka sattuu. Mä annan sut pois, kaikkeen tottuu. Saa nähdä, mikähän sanoitus minulla on 4 vk:n päästä? Maija, mene rauhallisin ja levollisin mielin leikkaukseen, olet Jumalan kämmenellä, tiedäthän sen?!
"Enkeleitä onko heitä, päällä tämän maan? Enkeleistä omistasi nyt yhden sä mukaasi saat!"
Minä rauhoittelen itseäni sepittelemällä lauluja mieleisikseni. Lile-palstalla eräs oli laulellut itselleen ennen leikkausta= Mä annan sut pois, mä annan sut pois, vaikka sattuu. Mä annan sut pois, kaikkeen tottuu. Saa nähdä, mikähän sanoitus minulla on 4 vk:n päästä? Maija, mene rauhallisin ja levollisin mielin leikkaukseen, olet Jumalan kämmenellä, tiedäthän sen?!
Muistahhan tulla heti sitten kirjoittelemaan miten meni ja mikä on fiilis Voin kertoo, että parin päivän päästä (vaikka vähän turvottaa ym) niin olo on jo MAHTAVA. Sitä ei voi kun miettiä kokoajan, että kuinka pirun hyviltä me näytetään pian
Olette ihania Elämä edessä ja Minnie! Tuntuu että paniikki on jo helpottamassa. Kai se oli jotain rimakauhua loppu metreillä. Tulen kertomaan fiilareista heti sikäli kun kotiin pääsen ja kunto vain sallii. Syksyllä on varmaan munkin jaksaminen pienetyneillä kiloilla jo ihan toinen.
Päikkäreiden jälkeen alkaa uusi terveempi elämä.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Eräpena sulla kyllä on sanan säilä kohdillaan. Nyt hiljenee tämä tyttö muutamaksi päiväksi. Palailen kun pääsen kunnon päikkäreiltä kotiin.
Tsemppiä, Maija!!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Olet jo varmaan Kys:ssa tai ainakin lähellä, hyvää matkaa ja onnea leikkaukseen.Itse olin viime maanantaina näihin aikoihin saliin siirtymässä (Kys) ja kahdentoista jälkeen heräsin pettymykseen,leikkaus jouduttiin keskeyttämään.Nyt viikon ajan olen kotona "nuollut"haavojani....
Lähestyy,lähestyy- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 01.04.2011
Hei Lähestyy, lähestyy!
Saanko kysyä, miksi sinun leikkauksesi keskeytettiin?
Saanko kysyä, miksi sinun leikkauksesi keskeytettiin?
Maksan koko esti näkyvyyden, olisi seurannut hengenvaarallinen tila....
Kiitos vastaulsesta!
Tuota samaa minun kirurgini pelotteli minulle omalla kohdallani mahdolliseksi! Siispä sain uutta pontta pienentää painoani kuukauden päästä olevaan leikkaukseen!! Kiitos klun kerroit kokemuksesi!!!
Tuota samaa minun kirurgini pelotteli minulle omalla kohdallani mahdolliseksi! Siispä sain uutta pontta pienentää painoani kuukauden päästä olevaan leikkaukseen!! Kiitos klun kerroit kokemuksesi!!!
Hei Elämä edessä, jos ja vielä kerran jos menen uuteen yritykseen vaadin ehdottomasti ultrauksen juuri ennen toimenpidettä, saadaan vähän enemmän suuntaa antava tieto.En ymmärrä miksi en itse tullut asiaa hoksanneeksi aikaisemmin jo....edellisenä iltana kysyi eräs hoitaja että onhan uusi UÄ tehty vasta silloin tajusin.
Miten ihmeessä ihminen pääsee leikkuriin ja nukutukseen saakka, eikä olla varmistettu pystytäänkö leikkaamaan. En osaa edes kuvitella sun olotilaasi, miten pettynyt sitä voikaan olla, kun nukutetaan ja sitten ei tehdäkkään mitään. Miljoona kiloa tsemppiä pettymyksen ylipääsemiseen!!!
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Ikävä kuulla lähestyy, että sinulla kävin noin huono tuuri Itsellänikin maksa oli liian suuri ja vaikeutti leikkausta, mutta suorittivat sen silti. Ohan tuo tosi kurja juttu, mutta ei kai tuota voida millään oikein varmistaakkaan paitsi tietysti ultra antaa vähän osviittaa. Mutta ei mullakaan ultrassa kai näkynyt mitään ihmeempiä.
Toivottavasti saat uusintayrityksen ja kaikki menee putkeen! Harmittaa sun puolesta.
Toivottavasti saat uusintayrityksen ja kaikki menee putkeen! Harmittaa sun puolesta.
Kiitos tsemppauksesta Riski_iita, maanantai-iltana en suostunut edes keskustelemaan muiden kun mieheni kanssa.Projekti on kestänyt lähes kaksi vuotta ja viimeiset puolivuotta perheessä puheena vain minä ja minun maha...jos ei olisi näin vahva ja itsetunto ok niin en todellakaan osaa sanoa mitä olisi edessä.Voin todella sanoa että koville on ottanut mutta nyt alkaa jo vähän helpottamaan, syyttää ei voi ketään ENEILY meni ok ja painoakin putosi reilusti vaan ei riittävästi maksasta eikä ympäristöstä.Torstaina mietitään jatkoa...lääkityksestä sen verran että eka kerran menin saliin ilman esilääkitystä ja niin teen toistekin jos sinne vielä menen.Herääminen ja ennenkaikkea sen jälkeinen olo erittäin hyvä/virkeä, ei lainkaan tokkurainen olo,johtuu siitä ettei ole esilääk. ja nukutuslääkkeiden yhteisvaikutusta, kertoi anestesialääkäri.
Kiitos Lähestyy, lähestyy!
Pyydän siis ultraa sairaalassa!! Tätäkään en olisi tiennyt, jos et olisi tullut kertomaan kokemuksestasi!!! Toivon TODELLA, että pian pääset turvalliseen leikkuuseen!!!!
Pyydän siis ultraa sairaalassa!! Tätäkään en olisi tiennyt, jos et olisi tullut kertomaan kokemuksestasi!!! Toivon TODELLA, että pian pääset turvalliseen leikkuuseen!!!!
Elämä edessä, en tiedä miten Sinun kannattaa menetellä tosin kerroithan epäilyksen maksan suhteen olevan.Minulle sanoi jo röntgenlääk. epäilynsä onnistumisesta joten olisi pitänyt ymmärtää... otan asian esille nyt torstaina jolloin suunnitellaan jatkot.Tosin eihän sillä UÄ:llä saada varmaa tietoa mutta niinkuin sanoin suuntaa antava.Toista kertaa en lähde kokemaan tätä samaa,tästä kerrastakin jäi neljä haavaa joista otan kohta ompeleet pois.Niin tarkoitin tuolla juuri ennen esim. edellisellä viikolla ennen leikkausta.
tsemppiä.varmasti kaikki menee hyvin.
tiina73- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 11.04.2011
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa