Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hengissä ollaan!

+4
Minnie
eräpena
Jonsku
*Aurinko83*
8 posters

Siirry alas

Hengissä ollaan! Empty Hengissä ollaan!

Viesti kirjoittaja *Aurinko83* Pe Huhti 08, 2011 5:24 pm

Pikasesti tulin päivittään Smile Leikattiin 6.4, kotio pääsin eilen eli suraavana päivänä. Kaikki meni hyvin, victorzon leikkas (VKS)ja eka päivä meni makoillessa. Muutamia askeleita pysty ottaan mutta sit äkkiä takas maaten kun yrjö meinas lentää.. pale Seuraava Päivä meni jo paremmin mutta olo oli heikko. Nukkumaan pystyy vaan selällään ja kaikki istumiset yms tuottaa kipua.. Mutta päivä päivältä kipu helpottaa.. cheers lääkkeitä sai vinon pinon ja syöminen on vaikeeta ja tuskaista.. Ei tee mieli mitään ja määrissä pitää olla tarkkana ja sitä vettäkin pitäs muistaa joka väliin tunkea.. Mut eiköhän ala sujuun.. Ei oo mitään negatiivista sanottavaa henkilökunnasta tai hoidosta.. Semmosia tuli nyt mieleen sunny Kyselkää jos jotain tietoja uupuu..
*Aurinko83*
*Aurinko83*

Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 28.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hengissä ollaan! Empty Vs: Hengissä ollaan!

Viesti kirjoittaja Jonsku Pe Huhti 08, 2011 5:46 pm

Moikka! Onnea uudelle mini massulle..Smile ja kuulostaa toi sun kertomus ihan normilta Smile mul 4viikkoa takana ja nyt ihan normaali olo ollu jostain 3viikosta.Ei kipuja,ainoo et herätes on paha maku suus. Tsempii sulle.
Jonsku
Jonsku

Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011

Viesti kirjoittaja eräpena Pe Huhti 08, 2011 6:01 pm

Voimia uuden opetteluun. Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja Minnie Pe Huhti 08, 2011 10:43 pm

Hihii <3 Joo hoito oli kyl erinomaista. Onneksi mäkin pääsin nyt jo kotiiin Smile On se jännä kun ei ruoka millään meinaa upota! Yök kun kuvottaa. Tänään oon saanut jo vähän jotain kurkusta alas sentään. Vielä kun alkais se vatta toimimaan Very Happy
Minnie
Minnie

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 15.03.2011

Viesti kirjoittaja *Aurinko83* La Huhti 09, 2011 12:42 am

Hyvä et pääsit pihalle sieltä vihdoin <3 Voimia nyt kaikkeen.. Vetäsin tossa just väkisin pinaattikeittoa ja maha on muka täynnä Smile Maha pulputtaa iloisesti Very Happy Mut ei vielä toimi kunnolla.. ollaan yhteyksissa Wink
*Aurinko83*
*Aurinko83*

Viesti kirjoittaja Minnie La Huhti 09, 2011 2:46 pm

Onko toiminut ollenkaan? Ite stressasin sitä kovasti. Hoitajat sanoi et kuudentena päivänä viimeistään pitäis alkaa tulla jotain tavaraa tulla pihalle, mulla tuli eilen, eli neljäntenä.. Tosin voin kertoa, et pieneltä pupultakin tulee tavaraa enemmän.. Very Happy

Hehee sanoinkin sairaalas, et on se hauskaa kertoa tuntemattomille miehille/naisille et wuuuhuuu tänään mulle tuli vihdoinkin pieru! xD
Minnie
Minnie

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 15.03.2011

Viesti kirjoittaja Lyltsy La Huhti 09, 2011 4:17 pm

Ei vatsan toiminnasta kannata stressata alkuun, se syöminen muuttuu niin totaalisesti että vatsa toimii paaaljon harvemmin ja alkuun varsinkaan kun ei paljoa menekään niin ei tule juuri mitään uloskaan.

Vatsan toiminta sitten myöhemmin vakiintuu kyllä.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja Niinuli Su Huhti 10, 2011 3:49 pm

Samaa sanoin Minnie ukolle kun olin niin iloinen ekasta kakkauskerrasta, teki mieli päivittää facebookiin että multa tuli kakka ;o) mutta jätin kuitenkin tekemättä sen. Nyt ei enään kivaa kun peräpukamat äityny tosi kipeiksi.
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.10.2010

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Huhti 10, 2011 3:59 pm

Veden juomisen lisääminen auttaa vatsan toimintaan. Mä syön noita Valion Olo-jugurtteja että pysyisi vatsa sopivana. Aktiviat oli mulle ainakin alussa liian tehokkaita, meni vatsa aivan sekaisin.

Mulla oli laiska suoli jo ennen leikkausta, silloin hapankorput oli sisätautilääkärin neuvo vatsan pitämiseksi löysänä. Kannattaa kokeilla.

Kannattaa muutenkin jutella ravitsemusterapeutin kanssa jos on ongelmia vatsan toiminnassa, jotain laksatiivisia tuotteitakin kannattaa ottaa enemmin kuin saada pukamia tms. ja ravitsemusterapeutti osaa suositella meille sopivia.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja *Aurinko83* La Maalis 24, 2012 5:58 pm

Heipparallaa pitkästä aikaa! Very Happy Elämä hymyilee ja kevättä rinnassa. Kohta vuosi päivä ja 45 kg kevyempi... Kaikki on niin paljon helpompaa ja itseluottamuskin on hippusen edes noussut. Ihanaa kun ei tarvi stressata laihduttamisesta ja ihmisten ilmoillekkin jo kehtaa mennä. Kuntosalillakin on tullu käytyä. Jotenkin pää ei oo oikeen mukana tässä uudessa kropassa. Very Happy Aina katson automaattisesti ravintolassa tai virastoissa sellasen penkin missä ei oo käsinojia ja liian isoja vaatteita kattelen ennenkun tajuan että niin joo... Voi ottaa ihan normaali osastolta ja peppu mahtuu ihan normaaliin tuoliin Very Happy Mitään negatiivista ei oo ilmaantunut leikkauksen myötä... Nahka vähän roikkuu mutta eiköhän sen sitten saa leikattua pois kun on sen aika. Olen muuttanut Tampereelle niin miten täällä noi korjausleikkaukset sujuu ja mitä suostuvat korjaamaan? Tietääkö joku?
*Aurinko83*
*Aurinko83*

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Maalis 24, 2012 7:22 pm

Hei Aurinko! Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa!! Hyvin samantyyppiset ajatukset myös minulla!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja suski76 Su Maalis 25, 2012 1:04 am

Mut on leikattu 10 päivää sitten ja vatsa on toimien noin 2-3 päivän välein Smile Syötyä olen saanut ihan suht hyvin, eikä tee pahaa. Minäkuulun niihin, joilla eivätmieliteot ole kadonneet mihinkään Sad eilen ABC:lla katsoin kuola valuen, kun muut söivät hesen hamppareita Sad

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa