Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Misu77 esittäytyy =)

+5
Elämä edessä
eräpena
Tuikku68
tigertytto
Misu77
9 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Misu77 esittäytyy =) - Sivu 2 Empty Vs: Misu77 esittäytyy =)

Viesti kirjoittaja Misu77 Ti Kesä 28, 2011 4:20 am

tänään oli sitten kauan pelkäämäni tähystys ja kyllähän se oli kokemuksena ihan just niin kamala kun olin pelännytkin affraid , nukuttua en saanut edellis yönä Sad mulla alkoi yökkimiset jo siinä vaiheesa kun laittoivat sen hammassuojan suuhun... No
Pääasia että se on nyt ohi! Osaako kukaan sanoa mikä on seuraava vaihe, joko uskaltaa ruveta odottelee leikkausaikaa vai onko vielä mitä ennen sitä? Pari vkoa tietysti ootellaan ensin tuloksia ottivat koepalat helikobakteerista ja keliakiasta ainakin... odottavan aika on pitkä.... Evil or Very Mad
Misu77
Misu77

Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 46
Paikkakunta : Imatra
Registration date : 26.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Misu77 esittäytyy =) - Sivu 2 Empty Vs: Misu77 esittäytyy =)

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ti Kesä 28, 2011 5:03 am

Onneksi olkoon tähystyksestä selviämisestä. Se pahin homma koko leikkauksessa on siis takana!

Tulin itse asiassa ilmoittautumaan heppailijaksi tänne! Mä olen harrastanut ratsastusta nuorena aktiivisestikin ja päätin jo joskus kauan sitten, että kun vaakalukema on kaksinumeroinen, palkitsen itseni varaamalla ratsastustunnin. Ja tuota palkintoa kannatti odottaa! Pääsin nyt keväällä pitkän tauon jälkeen ratsastamaan ja muutamia kertoja on nyt tullut tunneilla käytyä. Maastoon menoa odottelenkin jo kovasti, se on todella ihanaa!

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Misu77 esittäytyy =) - Sivu 2 Empty Vs: Misu77 esittäytyy =)

Viesti kirjoittaja Misu77 Ti Kesä 28, 2011 5:23 pm

Me astutettiin tuo minun tamma nyt,, kun en itse oikein vielä tällä painolla tohdi ratsastaa Sad pari kertaa maastossa kävin, itse kun en kentällä menosta oikein välitä :/ humma on kaverini tallissa ja hän ratsastelee sillä ja pitää kuin omanaan Very Happy

Juu tosiaan nyt ootellaan mitä tuleman pitää, toivoo vaan että pääsis pöydälle mahdollisimman pian =)
Misu77
Misu77

Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 46
Paikkakunta : Imatra
Registration date : 26.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Misu77 esittäytyy =) - Sivu 2 Empty Vs: Misu77 esittäytyy =)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa