Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Olis jo kiirekiire...

+3
dooris
MRA123
Elämä edessä
7 posters

Siirry alas

Olis jo kiirekiire... Empty Olis jo kiirekiire...

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Pe Helmi 25, 2011 10:07 pm

Lähetteeni lähti Mikkelistä 15.2, mutta ei vielä tänään ollut tullut perille Joensuuhun! Sitä se on tämä nykytekniikka, vaikka kaiketi lähete menee sähköisessä muodossa. Okei, onhan se ensin lääkärin sanelusta purettava ja kirjoitettava ja sitten sinne ja tänne varmistuksen varmistus ja viivytyksen viivytys, kahvillakin pitäisi käydä ja sitten vasta eteenpäin. Nyt meinaa mennä pelkäksi marmatukseksi minulla, kiitos kun sain purkaa pettymyksen täällä...
Jatkan molempien sairaaloiden pommittamista, sillä olen jo niin lähellä kalkkiviivaa kuin olla voi! confused
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Olis jo kiirekiire... Empty Vs: Olis jo kiirekiire...

Viesti kirjoittaja MRA123 La Helmi 26, 2011 3:11 pm

Elämä edessä, hienosti olet jaksanut tätä odottelua, helicon kanssa kun jouduit "painimaan" ihan tosissaan.

Anna tulla tänne vaan, täällä saa purnata ja todellakin sulla on siihen aihetta Wink on varmasti turhauttavaa enää odottaa....

Voimia sinulle!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja dooris La Helmi 26, 2011 3:35 pm

Tsemppiä Elämä Edessä!
Jatka vaan "pommiitusta". Jononhoitaja oli viimeviikon pois Joensuusta... sairasta lasta hoitamassa. Itse kotiuduin eilen leikkauksesta ja olo on hämmentynyt, mutta varmasti onneksi vielä muutuu Very Happy
dooris
dooris

Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2010

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Helmi 26, 2011 8:49 pm

Hei Dooris ja kiitos viestistä!
Sinä olet jo palannut! Kunhan jaksat kertoilla kuulumisiasi, niin olisimme kaikki täällä niitä mielenkiinnolla lukemassa!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viesti kirjoittaja Tupsukka La Helmi 26, 2011 10:11 pm

Hei Elämä edessä!
Jaksamista. Olehan topakkana.

Tupsukka

Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 22.01.2011

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Helmi 28, 2011 9:50 pm

No niin!
Lähete on lähtenyt Mikkelistä jo 17.2, mutta vieläkään 28.2 se ei ole mennyt perille Joensuuhun! Molemmista sairaaloista ovat ystävällisesti selvittelemässä asiaa... Vastaanottavassa päässä on kirurgi ensi viikon lomalla, joten väkisinkin lähetteen käsittelyn aloittamiseen menee kokonainen kuukausi! No malttia, malttia.. Sad
Elämä edessä
Elämä edessä

Viesti kirjoittaja Sun Ti Maalis 01, 2011 1:41 am

Elämä edessä, tsemppiä, tsemppiä ja vielä kerran tsemppiä! Olen itsekin aikas kärsimätön luonne, ja en edes uskalla ajatella koko leikkausta tai aikatauluja vielä, menisi hermo kokonaan! Tai no ajattelen minä sitä niin, että ei ainakaan vuoteen tapahdu mitään. Mutta tuo sinun tilanne, kun kalkkiviiva melkein näkyy jo, mutta sitten tuntuu, että ovat hukanneet tai peräti piilottelevat sitä kalkkiviivaa... Voi itku, tsemppiä ja hermoja odotteluun. Kyllä se aika sieltä tulee, ja loppujen lopuksi juuri oikeaan aikaan, uskotaan siihen!

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011

Viesti kirjoittaja dunbar Ti Maalis 01, 2011 2:46 am

Elämä edessä- mun paperit löytyi viime syksynä Jorvin arkistosta. Niiden olisi pitänyt päätyä jo 4kk aikana Peijakseen, mut toisin kävi. Onneksi olin aktiivinen ja soittelin ainakin 10 eri puhelua. Löytyihän ne kadonneet paperit ja olen jo onnellisesti leikattu.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Krisu75 Ti Maalis 01, 2011 4:08 am

No huh huh ku kestäää!!!!

No on mullaki kokemusta tuosta hitaudesta.... Kävin tässä taannoin tk-lääkärin puheilla olkapäästäni ja hän laittoi lähetteen ortopedille.... meni 2 viikkoa ja kirje saapui, jossa ilmoitettiin lähetteen saapumiesta.... Eihän siinä mitään, jos olisi ollut useita kymmeniä kilometrejä välissä, mutta kun sattui olemaan samassa rakennuksessa tuo erikoislääkärin vastaanotto kun tk!!! Että näin.
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa