LAIHDUTUSLEIKKAUKSEN JÄLKEEN
2 posters
Sivu 1 / 1
LAIHDUTUSLEIKKAUKSEN JÄLKEEN
Miten sitten leikkauksen jälkeen on niitä jälkitarkastuksia? Onko niitä millaisella aikavälillä?
Emäntä -65- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 06.01.2009
Vs: LAIHDUTUSLEIKKAUKSEN JÄLKEEN
Noi kontrollit leikkauksen jälkeen vaihtelee sairaanhoito piiristä riippuen. Toisissa paikoissa kontrollikäynnit kestää kauemmin ja on tarkempia ku toisissa.
Sitten on vielä joukko leikattuja jotka on osallistunu sellaseen tutkimukseen missä kartotettan leikkauksen tehoa ja vaikutuksia. Heillä kontrolli taitaa jatkua kymmenisen vuotta.
Mulla normi ohitusleikattuna tyksissä kontrolli käynnit meni seuraavasti: 3kk, ½v, 1v ja vimppa 1½vuotta leikkauksen jälkeen. Sen jälkeen saan hoitaa kontrollit itse lähinnä terveyskeskuksen kautta.
Se tarkottaa lähinnä sitä et noita verikokeita käyn säännöllisesti otattamassa ja jos jotai ongelmia ilmenee nii sitten terveyskeskus lääkärille josta ohjataan tarpeen vaatiessa eteenpäin.
Mut kuten sanottu käytäntö viell nykyään vaihtelee tosi paljon eri paikoissa.
Sitten on vielä joukko leikattuja jotka on osallistunu sellaseen tutkimukseen missä kartotettan leikkauksen tehoa ja vaikutuksia. Heillä kontrolli taitaa jatkua kymmenisen vuotta.
Mulla normi ohitusleikattuna tyksissä kontrolli käynnit meni seuraavasti: 3kk, ½v, 1v ja vimppa 1½vuotta leikkauksen jälkeen. Sen jälkeen saan hoitaa kontrollit itse lähinnä terveyskeskuksen kautta.
Se tarkottaa lähinnä sitä et noita verikokeita käyn säännöllisesti otattamassa ja jos jotai ongelmia ilmenee nii sitten terveyskeskus lääkärille josta ohjataan tarpeen vaatiessa eteenpäin.
Mut kuten sanottu käytäntö viell nykyään vaihtelee tosi paljon eri paikoissa.
möhrötti- Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa