Onko teil facebookissa omaa ryhmää?
5 posters
Sivu 1 / 1
Onko teil facebookissa omaa ryhmää?
Mulla kun on noit perskärpäsiä perässä niin mietin tuossa että onko facebookissa omaa suljettua ryhmää teil?
Hirveesti en uskalla täällä yleisesti kirjottaa kun kohta ne on koko kylän tiedossa kun eräs pääsee mun jäljille.
Tuol naamakirjas jos on suljettu ryhmä niin sitä ei löydä muut kun ryhmän jäsenet.
Hirveesti en uskalla täällä yleisesti kirjottaa kun kohta ne on koko kylän tiedossa kun eräs pääsee mun jäljille.
Tuol naamakirjas jos on suljettu ryhmä niin sitä ei löydä muut kun ryhmän jäsenet.
Johanna- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 06.02.2011
Vs: Onko teil facebookissa omaa ryhmää?
mä en ainakaan oo kuullu moisesta, mut ei muuta ku ryhmän tekoon vaan
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Kyllä siellä on suljettu leikattujen ryhmä... Tosin siellä on kovin hiljaista...
Anette- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Registration date : 12.12.2009
Miten siihen ryhmään pääsee?Mulla on naamakirja mutta en osaa käyttää sitä täydellisesti...
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
tigertytto Suljettuun ryhmään pitää saada kutsu perustajalta tai valvojalta jolla on kutsumis oikeudet.
Onhan se tietenkin niin että täällä ollaan nimimerkin takana ja tuolla naamakirjassa ollaan omalla nimellä esillä, niin porukka varautuneempaa.
Onhan se tietenkin niin että täällä ollaan nimimerkin takana ja tuolla naamakirjassa ollaan omalla nimellä esillä, niin porukka varautuneempaa.
Johanna- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 06.02.2011
Mulla on oma suljettu laihisteluporukka facessa, mutta mä olen ainoa joka odottaa leikkuuta. Muut on ihan normi laihistelijoita. Porukkaan pääsee mukaan kyllä. Laittakaa mulle YVtä niin katotaan asiaa eteenpäin jos joku haluaa tulla mukaan.
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa