Maisa leikkaukseen
+2
Bulla65
Maisa77
6 posters
Maisa leikkaukseen
Huh, nyt sitten on päivä tiedossa eli 23.3. tehdään masuun isoja reikiä. Voi kamala, kyllä jänskättää kovasti!
Viimeinen muokkaaja, Maisa77 pvm La Helmi 19, 2011 7:17 pm, muokattu 1 kertaa
Maisa77- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 16.01.2011
Vs: Maisa leikkaukseen
Onnea leikkauspäivästä! Ei kai ne reiät niin kovin isoja ole, syviä ainoastaan ellei sinua sitten jostakin syystä leikata avoleikkauksena..??
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Hei Maisa.... missäs sut leikataan? Mulla sama leikkauspäivämäärä Joensuussa. Tsemppiä prosessiin!
dooris- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2010
Kiitos!
Totta, ei ne reiät nyt kovin isoja taida olla. Tuli vaan mieleen kun tuossa katselin youtubesta leikkausta käytännössä. Aika mielenkiintosta, miten ne tuolla munkin mahassa sitten tulee operoimaan. Eikä onneksi ole avoleikkaus kyseessä. Se jännäis vielä enemmän.
Dooris: tsemppiä sulle kanssa! Mä meen ohi jonojen eli yksityisenä Tallinnaan asti.
Totta, ei ne reiät nyt kovin isoja taida olla. Tuli vaan mieleen kun tuossa katselin youtubesta leikkausta käytännössä. Aika mielenkiintosta, miten ne tuolla munkin mahassa sitten tulee operoimaan. Eikä onneksi ole avoleikkaus kyseessä. Se jännäis vielä enemmän.
Dooris: tsemppiä sulle kanssa! Mä meen ohi jonojen eli yksityisenä Tallinnaan asti.
Onnittelut leikkaus ajasta Mulla jännitys jatkuu vielä maaliskuun alkuun
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tiger: oli pakko hieman editoida leikkauspäivää. Nuhan takia ilmeisesti pääkoppa meni kuukausissa sekaisin. Vasta/jo maaliskuun 23. aika leikkaukseen. Sulla on ihan kohta leikkaus, tsemppiä!
Tsemppiä Maisa77, hyvin se menee!
Dooris, ymmärsinkö oikein et sut leikataan 23.2 Joensuussa! jos niin eihän sitä tiedä vaikka oltais huonekavereita, mulla toi päivä joten aivan oven takana.
Dooris, ymmärsinkö oikein et sut leikataan 23.2 Joensuussa! jos niin eihän sitä tiedä vaikka oltais huonekavereita, mulla toi päivä joten aivan oven takana.
Piijju- Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 42
Registration date : 04.02.2011
Tsemppiä kaikille leikkaukseen lähikuukausina meneville!
Myös minä saatan olla vielä tänä keväänä vuorossa...
Myös minä saatan olla vielä tänä keväänä vuorossa...
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa