Näin se homma etenee...
+7
ritu
tigertytto
Poutapilvi
MRA123
Balint
eräpena
Niinuli
11 posters
Sivu 1 / 1
Näin se homma etenee...
Tulin juuri sairaalasta kokeista herti jee ottivat 18 näytepurkkia verta! Mitä kaikkee ne oikeen tutkiikaan? Sitten oli vatsaultra maksassa hiukan rasvaa ja munuaisessa vettä joka kuulemma normaalia. Etsi ja etsi jotain sitten sanoi ettei hän löydä onko sappikiviä..no ei varmaan ku sappi poistettu vuonna 1998 (ja vissiin turhaan ku myöhemmin selvisi närästykseen syyksi raskaus ;o)). Sitten menin sprirometriaan ja kun opin tekniikan niin tulos oli normaali. Vielä sairaanhoitajan kanssa tapaaminen no sain aamulääkkeet ja peräruiskeen leikkausta edeltäväksi päiväksi sekä energiajuomaa joka juotava 2 tuntia ennen leikkausta. Nukkumatille ei ollut asiaa ja leikkaava lääkäri Victorzon oli tämän viikon koulutuksessa joten en tavannut häntäkään. Mutta kysymyksiin sai vastaukset hoitsulta ja tällä palstalla selvinnyt paljon asioita kiitos siitä teille! Nyt vaan viikko vielä eneillään niin kyllä se siitä. Tuntuu jo paljon konkreettisemmalta koko leikkaus kun näki nimilapunki jo kansiossa odottamassa.
Niinuli- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.10.2010
Vs: Näin se homma etenee...
Sulla homma on hyvin. Minä vaan ootan,,,
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Kyllä se aika sieltä tulee...toivotaan että pian "eräpena"
Jospa tuo ennen kesää... olis mukavampi ku pääsis paremmin liikkeelle.
Pidetään peukut ylhäällä!
Moi!
2 vko leikkauksesta ja olo mitä mainioin,pikkuhiljaa oppii rytmittämään ruokailua ja muistaa syödä hitaasti että välttyy kuvottavalta pahalta ololta eli mä olen se Balint joka epäili leikkaukseen menoa ja sen järkevyyttä ja syömisin oppimista uudelleen,aloitin sose vko tänään ja hyvin upposi 200g kasvis-lihamössöä ja juomat päälle 6 dl.Pahaolo syntyy aina vain liian nopeasta syönnistä tai että syö liian isoja paloja kerrallaan.Liikunta lähti heti käyntiin seuraavana päivänä kun palasin sairaalasta eli sauvakävelyä joka päivä on tullut harrastettua,myös pyöräilyä ja tänään 2 t lumitöitä,jos aikasemmat viestit eivät ole teitä mun tsempaajija tavoittaneet niin nyt kiitän ja kumarran vielä kerran teitä,kaikkia nimim.en muista mutta ainakin eräpena ja oliko se Lytsy? KIITOS.
T.Balint Keravalta
2 vko leikkauksesta ja olo mitä mainioin,pikkuhiljaa oppii rytmittämään ruokailua ja muistaa syödä hitaasti että välttyy kuvottavalta pahalta ololta eli mä olen se Balint joka epäili leikkaukseen menoa ja sen järkevyyttä ja syömisin oppimista uudelleen,aloitin sose vko tänään ja hyvin upposi 200g kasvis-lihamössöä ja juomat päälle 6 dl.Pahaolo syntyy aina vain liian nopeasta syönnistä tai että syö liian isoja paloja kerrallaan.Liikunta lähti heti käyntiin seuraavana päivänä kun palasin sairaalasta eli sauvakävelyä joka päivä on tullut harrastettua,myös pyöräilyä ja tänään 2 t lumitöitä,jos aikasemmat viestit eivät ole teitä mun tsempaajija tavoittaneet niin nyt kiitän ja kumarran vielä kerran teitä,kaikkia nimim.en muista mutta ainakin eräpena ja oliko se Lytsy? KIITOS.
T.Balint Keravalta
Balint- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 24.11.2010
Olepa hyvä, siksihän täällä ollaan, kun kuka se meidät paremmin tuntee ku kohtalotoverit.
Oli kiva huomata teatteriin mennessä että housut putoo jos en pidä käsiä taskussa! ...ja mä kun tykkäsin että ei toi maha vaan mihinkään lähde ;o)
Onko teillä jo leikatuilla lähteny esti muualta ja vasta sitten mahasta -siitä niin piiiitkä kun oon laihtunut?
Onko teillä jo leikatuilla lähteny esti muualta ja vasta sitten mahasta -siitä niin piiiitkä kun oon laihtunut?
Maha on mulle tullut ensiks ja näköjään lähtee viimeiseksi
vyötäröltä on kyllä lähteny 20cm pois mut mullapa onkin vyötärön yläpuolella "toinen ylimääräinen" ihrarengas, sitä tässä sulatellaan
vyötäröltä on kyllä lähteny 20cm pois mut mullapa onkin vyötärön yläpuolella "toinen ylimääräinen" ihrarengas, sitä tässä sulatellaan
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
MRA123 mulla ihan sama juttu. Mahamakkara tai pelastusrengas on ja pysyy ja selvästi katooaa viimeisenä, jos on kadotakseen. Meikussa tykkäsi lääkäri, että plastiikkakirurgi mahakiristyksen yhteydessä ottaa rasvat pois siitä eli voi hyvin olla ettei sulakkaan itsekseen.
Takapuolikin on jonkin verran kookas vielä. Kaikki muu onkin sitten paljon pienempää kuin viimeksi tämän painoisena.
Takapuolikin on jonkin verran kookas vielä. Kaikki muu onkin sitten paljon pienempää kuin viimeksi tämän painoisena.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Ai kauhiaa jos mulla ei toi perälisto laihdukkaan on meinaan sen verran ääretön takapiha mulla
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Eikös iso pylly ole seksikäs
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
ei ainakaan tämä minun mallini
Muuten tuli mieleeni tälläinen kysymys...te jotka olette jo laihtuneet todella paljon niin onko se "Appelssiiniiho"se sellainen kuoppainen kadonnut??vai jäääkö se laihtumisesta huolimatta??
Mulla appelsiini-iho on kyllä kanssa vähentynyt aikatavalla. Tiedä sitten antaako ekstraiho sille suojan ettei näy vai voiko selluliitti oikeasti kanssa kadota.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Kiitos kaikille kommenteista ja tiedoista- se on menoa huomenna iltapäivällä -eiku häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!
Onnea leikkaukseen , jäämme odottamaan kuulumisia
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
ONNEA !!!
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Onnea leikkaukseen täältä tois puolt jokkee
Täällä peukut pystyssä kans!
Sarppa- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 16.01.2011
Noniin kotiuduin klo 14 aikaan -kaikki meni hyvin mitä nyt unta en saanut yöllä sairaalassa kun seurantaa oli paljon ja aamulla just ku ois nukahtanu tuli kaivinkone ikkunan alle... pääsin leikkauspöydälle jo toisena kun eka oli peruuttanut ajan. Oli outoa kun kipu ei niin hirvee ku heräsin asteikolla 0-10 sanoin 3-4 hoitsullekin Lääkärin näin aamulla rento ja mukavanoloinen tuo Victorzon (kai se noin kirjotettiin ). Työtoverilta olen saanut tukea ja apua hänelle tehty sama vuosi sitten ja on nyt missin mitoissa ja näkönen!
Vuodessa ohjeet oli muuttuneet radikaalisesti joten älkää luottako niihin jos kuulette että ensimäinen 1 kk juotavaa ja 2 kk mössöjä. Nyt tahti omaan tahtiin ja nopeassa tahdissa -tietysti jos ollut vuotoa ym. niin saa omat ohjeet.
Joten eiku menoksi kaikki ilman huolenhäivää - me ollaan vahvoja yhdessä!
Vuodessa ohjeet oli muuttuneet radikaalisesti joten älkää luottako niihin jos kuulette että ensimäinen 1 kk juotavaa ja 2 kk mössöjä. Nyt tahti omaan tahtiin ja nopeassa tahdissa -tietysti jos ollut vuotoa ym. niin saa omat ohjeet.
Joten eiku menoksi kaikki ilman huolenhäivää - me ollaan vahvoja yhdessä!
vaude,kaikki kävi nopsaa kun olet jo kotiutunutkin!onnea uudelle masulle ja elämälle
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Hienoaa sinäkin hyvissä voimissa ja kotona jo
Hienoa.
Kiva kuulla, että sulla meni kaikki kuten piti . Onnea uuteen elämään!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa