Homma etenee... aika leikkausarviointiin
5 posters
Homma etenee... aika leikkausarviointiin
Viime viikolla omalääkäri soitti ja sanoi laittaneensa lähetteen sisätautikirurgiselle osastolle. Varauduin piiiiiiiiiitkääääään odotukseen seuraavasta vaiheesta, koska lääkäri sanoi, että siinä voi kestää vaikka kuinka kauan. Olen ollut aivan kuumilla hiilillä siitä asti. En malttais odottaa yhtään. Ja viikonloppukin oli hidastamassa asioden etenemistä, eilenkään ei tullu postista muuta kuin pari laskuu. Olin postilaatikolla kyttäämässä . Ei kirjettä sairaalasta No tänään olin rauhoittunut asian suhteen ja psyykkasin itteeni, että asiat nyt vaan ei mene sairaanhoidossa sillä nopeudella kuin itse haluasin.
Olin lähdössä ulos, postiluukusta oli tullut paksu kirje siinä ei kyllä lukeut lähettäjää. Revin kuoren palasiksi siltä seisomalta JA SIELTÄ SE TULI aika leikkausarviointiin ravitsemussuunnittelu puolelle ouuuujeeee!!!!! Siinä oli liitteenä alkoholinkäytön oma-arviointi, ilmeisesti ( ? ) syömishäiriötesti ja ruokapäiväkirjanpito materiaalia.
Ruokapäiväkirjaa tulisi nyt pitää, vain kolme päivää tosin. Se paperi herätti vähän aihetta itsetutkiskelulle, pitänee nyt oikeasti jo tässä vaiheessa ( oikeasti noin 10 vuotta sitten olisi pitänyt ) säännöllistämään syömistä, niin ei tarvi sitten valehdella siinä "kuulustelussa" mikä siitä päiväkirjasta saattaa tulla. Aamupala siis pitää ottaa käytäntöön ja lounas! Ja kaivaa ruokavaaka hämähäkinseittien alta. Juu juu kyllä kyllä No ei kyllä oikeesti olen nyt ruokieni kanssa ihmisiksi.
Hitsi että on hyvä fiilis nyt
Olin lähdössä ulos, postiluukusta oli tullut paksu kirje siinä ei kyllä lukeut lähettäjää. Revin kuoren palasiksi siltä seisomalta JA SIELTÄ SE TULI aika leikkausarviointiin ravitsemussuunnittelu puolelle ouuuujeeee!!!!! Siinä oli liitteenä alkoholinkäytön oma-arviointi, ilmeisesti ( ? ) syömishäiriötesti ja ruokapäiväkirjanpito materiaalia.
Ruokapäiväkirjaa tulisi nyt pitää, vain kolme päivää tosin. Se paperi herätti vähän aihetta itsetutkiskelulle, pitänee nyt oikeasti jo tässä vaiheessa ( oikeasti noin 10 vuotta sitten olisi pitänyt ) säännöllistämään syömistä, niin ei tarvi sitten valehdella siinä "kuulustelussa" mikä siitä päiväkirjasta saattaa tulla. Aamupala siis pitää ottaa käytäntöön ja lounas! Ja kaivaa ruokavaaka hämähäkinseittien alta. Juu juu kyllä kyllä No ei kyllä oikeesti olen nyt ruokieni kanssa ihmisiksi.
Hitsi että on hyvä fiilis nyt
Saara-79- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 45
Registration date : 20.01.2012
Vs: Homma etenee... aika leikkausarviointiin
Hyvä että juttu etenee! hieno homma! Kauan sulta meni aikaa siihen kun lähete perusterveydenhuollosta lähetettiin leikkaavaan sairaalaan ja tuli tuo kirje? Mäkin odottelen nyt tuota paksua kirjettä mutta eipä ole vielä tullut. tosin vasta maanantaina lähetteen sain =)
pumpulissa- Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 16.12.2011
Vastaanpa tähänkin...
Mulla laitettiin lähete TK:sta Seinäjoelle 1.12.10 ja postia taisi tulla reilun kk:n päästä ja aika oli lääkärille helmikuun puolenvälin paikkeilla.
Mulla laitettiin lähete TK:sta Seinäjoelle 1.12.10 ja postia taisi tulla reilun kk:n päästä ja aika oli lääkärille helmikuun puolenvälin paikkeilla.
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
kiitos krisu75..mulla on vielä hieman opettelemista tän palstan kanssa kunnes opin tätä kunnolla käyttämään. välillä en löydä joitain ketjuja mitä aiemmin luin tai vastauksia löydän kysymyksiini vähän sattumalta eiköhän tämä tästä kun harjoittelen..
pumpulissa- Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 16.12.2011
Kyllä se siitä!
Harjoitus tekee mestarin.
Harjoitus tekee mestarin.
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Pumpulille... 12.1.12 kävin omalääkäril ja 17.1 se soitti että on laittanu sen lähetteen. Aika nopeeta toimintaa
Onnittelut Saara! Sulla etenee hienosti!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Onnittelut Saara!!! Se odottaminen on niiiiiiin piinaa, onneks et joutunut kauan odottelemaan. Muistan vielä kuin eilisen päivän sen hetken, kun se paksu kirje postilaatikossa odotti...aivan täpinöissä meni monta aikaa!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Lispetille, miten ihmeessä sä oot saanu tota painoo noin paljo pois ennen leikkausta. Käsittämätöntä onnittelut
No kiitos Saara! Omatoimi enellä aloitin 7vkoa terveydenhoitajan valvonnassa ja sen jälkeen merkkasin kiloklubiin kaiken mitä suuhuni laitoin. Nyt kun ajattelen, en tiedä itsekään miten se oikein onnistui...motivaatio, halu laihtua ja voida paremmin oli ja on vaan niin suuri!!
Tsemppiä sullekin!!!!
Tsemppiä sullekin!!!!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Kiitos =) pitänee lähtee ostaa ruokavaakaan patterit harkitsen nyt jo ruokapäiväkirjan pidon alotamista vaik ei viel o PAKKO
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa