Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hiplakka kyllästyi turhaan eneilyyn, haluan leikkaukseen!

5 posters

Siirry alas

Hiplakka kyllästyi turhaan eneilyyn, haluan leikkaukseen! Empty Hiplakka kyllästyi turhaan eneilyyn, haluan leikkaukseen!

Viesti kirjoittaja Hiplakka Ma Tammi 24, 2011 7:51 am

Hämeenlinnassa asun, joten mistä kannattaa kysellä yksityisiä klinikoita, jotka lihavuusleikkauksia tekevät lähistöllä?

Onko klinikoiden väleillä suuria eroja esim. hinnoissa, jonoissa tai onnistuneiden leikkausten välillä? Vaikuttaako hintaan, tehdäänkö sleeve vai ohitus?

Kuinka olette rahoittaneet yksityisen sektorin leikkauksenne, saako maksuaikaa vai pitääkö soitella tuttuun pankkiin?

Hetimullekaikkitänne-Hiplakka BMI 46+

P.S. Kai yksityisesti leikatut kuitenkin pääsevät julkisella puolella leikkauttamaan ylimääräiset nahkaretaleet pois?!

Hiplakka kyllästyi turhaan eneilyyn, haluan leikkaukseen! Weight
[/url]

Hiplakka

Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 48
Registration date : 18.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiplakka kyllästyi turhaan eneilyyn, haluan leikkaukseen! Empty Vs: Hiplakka kyllästyi turhaan eneilyyn, haluan leikkaukseen!

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ma Tammi 24, 2011 12:46 pm

Mä en tiedä miten hämeenlinnan lähellä on noita yksityisiä, jotka leikkauksia tekee. Helsingissä on ainakin tilkka, terveystalo ja eiran sairaala. Minut leikattiin eiran sairaalassa ja hintaa operaatiolle tuli 12600€ sis. leikkausta edeltävät käynnit, leikkauksen, sairaalapäivät ja leikkauksen jälkeiset rt:n tapaamiset (2kpl) ja kirurgin jälkitarkastuksen ja soittaa saa tai siis pitää jos on jotain kysyttävää eli hintaan kuuluu myös puhelintuki Smile Muiden paikkojen taksoista minulla ei ole käsitystä. Eiraan "jonotin" 5viikkoa, ekalla viikolla tehtiin tutkimukset ja 4 viikkoa meni eneen eli siis jonoa ei oikeasti ollut ollenkaan. Minulle tehtiin ohitus, joten en osaa sanoa miten vaikuttaa hintaan jos tehdään sleeve. Minä maksoin koko summan kerralla, mutta sen voi maksaa myös osissa kuulemma. Pankkiin ei siis tarvinut marssia.

Roikkoleikkauksiin (julkisella ei korjata kuin mahareppu) pääsee jos siihen on terveydellisten syiden varjolla aihetta esim. ihorikot, esteettisten syiden takia niihin ei pääse julkiselle puolelle kukaan. Ja BMIn pitää olla 30 tai alle ja pysyä siinä väh.2v niin sitten voi päästä julkiselle puolelle maharepun poistoon, allit, reidet, rinnat voi sit korjautella yksityisellä jos kokee sen olevan tarpeellista...
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010

Hiplakka kyllästyi turhaan eneilyyn, haluan leikkaukseen! Empty Vs: Hiplakka kyllästyi turhaan eneilyyn, haluan leikkaukseen!

Viesti kirjoittaja hansu Ma Tammi 24, 2011 3:30 pm

Minut leikattiin Tilkassa. Hinta silloin sen 10 300 euroa. Mulla jo edeltävästi tehtynä vatsan ultra+ gastro. Maksu kertaluonteisesti. Ravitsemusterapeutin juttusilla kävin omassa sairaanhoitopiirissä ennen leikkausta. Työterveys huoltaa jatkoseurannan.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Ann Ma Tammi 24, 2011 4:25 pm

Sleeve-leikkausta tehdään ainakin Turun Pulssissa. Olen itse leikattu (GBP) Terveystalossa ja hintaluokka samaa kun Erirassakin. Jonoja ei ainakaan kesällä ollut paria viikkoa enempää. Kaikinpuolin hyvä kokemus Terveystalosta, ei valittamista ja eneilyyn ei pakkoa Smile
Ann
Ann

Viestien lukumäärä : 94
Registration date : 02.08.2010

Viesti kirjoittaja sannikaarina Ti Tammi 25, 2011 9:06 pm

Eirassa on myös säätiö, jolta voi anoa tukea leikkaussummaan. Koordinoivalta sairaanhoitajalta voi kysyä neuvoa.
Yksityisellä puolella taidetaan tehdä pääsääntöisesti vain ohituksia. Korjatkaa jos olen väärässä.

t. Eirassa leikattu
sannikaarina
sannikaarina

Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 15.08.2010

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Pe Tammi 28, 2011 4:14 am

Eirassa tehdään myös sleeve-leikkauksia nykyään
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa