Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuinka paljon kaloreita voi syödä leikkauksen jälkeen päivittäin?

5 posters

Siirry alas

Kuinka paljon kaloreita voi syödä leikkauksen jälkeen päivittäin? Empty Kuinka paljon kaloreita voi syödä leikkauksen jälkeen päivittäin?

Viesti kirjoittaja katamper Ma Tammi 24, 2011 6:11 am

Heipa, olen uusi täällä foorumilla ja minun suomi on huono, koska olen virolainen. Pystyn kuitenkin lukemaan suomen kieltä ja voin myös ymmärtää ja koska Virossa tällaista sotakuntoista foorumia ei ole, niin päätin tänne teille jengi tulla.
kun minä välillä kirjoitan englanniksi, älä pane pahakseen, voit vastata minulle vielä suomeksi.
nykyisin käyttää google kääntäjää - Toivon, että tämä teksti on ymmärrettävää.
Minut leikattiin 30 marraskuuta Kuopiossa ja toistaiseksi kaikki on edennyt hyvin. Mutta nyt on paino pysynyt jo kaksi viikkoa ja ei ole mennyt alas. se voi olla, että syön ehkä liian runsasta ateriaa - proteiinit antavat nimittäin myös paljon kaloreita? Tietääkö kukaan, mikä on toivottavaa kalori määrä päivässä?
katamper
katamper

Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 62
Registration date : 24.01.2011

http://www.karuema.wordpress.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka paljon kaloreita voi syödä leikkauksen jälkeen päivittäin? Empty Vs: Kuinka paljon kaloreita voi syödä leikkauksen jälkeen päivittäin?

Viesti kirjoittaja Fisu Ma Tammi 24, 2011 8:09 am

Fisu

Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 15.12.2010

Kuinka paljon kaloreita voi syödä leikkauksen jälkeen päivittäin? Empty Vs: Kuinka paljon kaloreita voi syödä leikkauksen jälkeen päivittäin?

Viesti kirjoittaja katamper Ma Tammi 24, 2011 8:17 am

Kiitos Fisu - will start to read! Täällä netissä on niin paljon mielenkiintoista luettavaa! ei voi edes mennä nukkumaan Very Happy
katamper
katamper

Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 62
Registration date : 24.01.2011

http://www.karuema.wordpress.com

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Tammi 24, 2011 2:06 pm

Tervetuloa palstalle! Täällä on pyörinyt sellainen tieto, et 1200-1500kcal ois suositeltavaa leikkauksen jälkeen. Minut on leikattu vasta viikko sitten, joten en saa menemään kuin vasta 500kcal, mutta eiköhän se tästä...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Tammi 24, 2011 3:35 pm

Teretulemast katamper palstalle mukaan Very Happy
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Tammi 24, 2011 3:55 pm

Hei katamper!
Tervetuloa palstalle vaihtamaan mielipiteitä ja kertomaan kokemuksistasi!
Olet onnellinen, kun olet jo ollut leikkauksessa! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa