Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rutturuusun kuulumisia...

2 posters

Siirry alas

Rutturuusun kuulumisia... Empty Rutturuusun kuulumisia...

Viesti kirjoittaja rutturuusu Ma Tammi 17, 2011 7:33 pm

Peijaksen asiakkaana ollaan. Miten minun käykään?
Itse "pääsin" ja jouduin myös kokemaan vatsalaukun tähystyksen. Jumakaut`mikä kokemus. Pyysin esilääkityksen. Sanoi, että on vahva 10mg diapami. Hah! Jos se on vahva niin mikä on mieto?
Anyway. Oli kuin kauhufilmissä. Vilaukselta näin siilipäisen miehen joka veti kumihanskoja...sitten vilahti musta letku silmien edessä (joka ei ole ohut!)...putkilo suuhun...kuulin, että: "rentoudu"... OMG! Sitten tunne kun samalla tukehdut, oksennat, pelottaa, itkettää tai mitä se olikaan, mutta silmät peittyi kyynelistä ja ajattelin ensimmäisenä jotain kiinalaista kidustus kammiota. Näytepaloja nappailtiin kaipa kun lääkäri sanoi: kiinni-auki-kiinni. Ei siinä lopulta mennyt kuin ehkä 10min jos sitäkään. Mutta olin todella järkyttynyt.

Hoitaja ehdotti, että istuisin kun oli se "vahva lääkitys annettu". Kysyi onhan sulla saattaja, onhan sulla joku kotona?
Olen totaalisen yksin tämän asian kanssa. Sitten vasta alkoikin ahdistaa, että olen vielä yksinäinen.... snif.
Ja taas itketti. Söpötin vain; "että kyllä tämä tästä tahdon vain äkkiä pois täältä!" "Kunhan saan raitista ilmaa niin tämä ahdistus helpottaa!"

Huomenna 18.1.2011 on sitten sisuksen ultraus. Ja taas odotetaan viikko. Kun sisätautiylilääkäri soittaa tuloksista. Mitä sitten tapahtuu? Eteneekö tämä asia? Kumpa edes armoa olisi ilmassa, että ei antibiootti kuuria, ja ene-ryhmiä joutuisi käymään?

Kun töissä EN VOI kertoa miksi käyn Peijaksessa.

Antaa esimiehen vähintään kuvitella, että olen kuolemassa. Ei se tosin välittäisi vaikka kuolisin, kunhan joku on häntä passaamassa.

Odottaminen, ilman, että voi purkaa oloaan on ahdistavaa. Syön kyllä EPA:aa ja kalaöljyä, että aivot kestäisi. Luovuin mielialalääkkeistä. Varsinkin kun mirtzapin aiheuttaa oikeasti lihomista tai onko aineenvaihdunnan pysähtyminen sitten? Ei mikään mielialalääke vie ahdistusta. Vain rauhottavat pahassa tilanteessa vrt. paniikkihäiriössä on avuksi. Mutta mielialalääkkeet ei ole lievissä huolissa mikään apu. On vuosien kokemus. Mutta jos ulkopuolelta tulee ahdistusta ja vrt. työpaikka kiusaamista ei mikään esim. Sepram auta.

Unettomuudesta kärsivänä... ja nyt vieläpä diagnosoitu uniapnea ei helpota, että joutuu ajattelemaan asioita.... "Kauan tämä kestää? Voi kun voisi edes illalla deletoida aivot niinkuin tietokoneen?

Ajattelee väkisin: Pääsenkö leikkaukseen, että en lihoisi takaisin kuin normaalin pelkän laihdutuksen jälkeen on aina käynyt kymmeniä kertoja! Eihän minua olisi olemassa jos laihdutetut kilot laskettaisiin yhteen. Olisin itse asiassa miinuksen puolella.
rutturuusu
rutturuusu

Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 57
Registration date : 10.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Rutturuusun kuulumisia... Empty Vs: Rutturuusun kuulumisia...

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ti Tammi 18, 2011 4:29 pm

Ohjeita, neuvoja enkä oikein muutakaan en osaa sulle antaa, mutta Laughing kiitti kuvailusta millainen gastropo on..... Mulla se on ensi viikon maanantaina, eli nyt jännittää VIELÄ enemmän kuin aikaisemmin.

Voimia sulle Exclamation

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa