Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaukseen flunssaisena

4 posters

Siirry alas

Leikkaukseen flunssaisena Empty Leikkaukseen flunssaisena

Viesti kirjoittaja dunbar To Tammi 13, 2011 5:19 pm

Mulla menee hermot. Olen kaksi vuotta suunnitellut lihavuusleikkausta ja nyt kun se maanantaina sit ois, olen kipeänä. Evil or Very Mad Sairastin viime viikonloppuna kunnon influenssan. Kuumetta 39 astetta jne. Kuumetta oli viimeksi maanantaina. Nyt mulla on enää kurkku kipeä ja yskä. Limaa irtoaa jonkin verran varsinkin makuuasentoon käydessä. Uskallanko mennä leikkaukseen ja kuinka kipeänä ne alkaa leikkaamaan? Kuumetta ei tietty saa olla, mutta entäs yskä, kurkkukipu? Mun ajatus alkaa tällä hetkellä leikkaukseen pääsystä ja loppuu siihen pääsyyn... En osaa muuta ajatellakaan ja hermot menee... Lääkärissä olen käynyt maanantaina ja tiistaina. Kumpikin sanoi, että viruksen poistumista ei voi nopeuttaa... Crp oli tiistaina normaali. Mites te muut jotka ootte sairastelleet ennen h-hetkeä?

affraid

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen flunssaisena Empty Vs: Leikkaukseen flunssaisena

Viesti kirjoittaja Elämä edessä To Tammi 13, 2011 6:06 pm

Hei dunbar!
Tosi harmillista! Mutta kuitenkin leikkaukseen on monta päivää. Hyvällä tuurilla parannut siihen mennessä!! What a Face
Miten yleensä olet hoitanut flunssia? Minä itse tekisin niin, että pitäisin itseni hellässä huomassa höyryhengitellen, C-vitamiiniä popsien ja lepäillen. Sitten leikkausaamuna sairaalassa kertoisin lääkäreille sen hetkisen olotilani. Jättäisin sitten heidän harkintaansa leikkaavatko. Olen kuullut, että pikkuflunssa ei ole haitannut leikkausta, itselläni ei ole faktatietoa! Basketball
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja MRA123 To Tammi 13, 2011 6:24 pm

Mun kohdalla ei haitannut pieni flunssa, pääasia oli ettei ollut kuumetta. Yskää oli ja se oli tietty vähän keljua kun sai yskänpuuskan leikkauksen jälkeen, sairaalassa. Tyyny mahaa vasten, kyllä se meni mut olo oli kyl kuin jyrän alle jääny, sain kuumeettoman keuhkokuumeen leikkauksen kylkiäiseksi, sitä en osaa sanoa tuliko leikkauksesta vai oliko jo piilevänä, mutu tuntumalla et ihan vaan flunssan jälkiseurausta.
Samaa mieltä elämä edessä kanssa; paranna niin paljon kuin pystyt ja jätä asia kirurgien päätettäväksi.
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja dunbar To Tammi 13, 2011 8:42 pm

Rasittaa sekin, et töihin olen tietty ilmoittanut leikkauksesta ja jos eivät voikaan tehdä sitä, niin mitäs mun sijaisille tehdään? Eihän tämä flunssa tietty mun vika ole... Mutta onhan se kumma, kun yleensä en sairastele näin pahasti. Mieskään ei ole ollut tuollaisessa influenssassa moneen vuoteen kuin nyt.

MRA123, kyllähän se keuhkokuume voi tulla just tuon sairastelun takia helpommin, koska keuhkokuume on yleinen jälkisairaus.

Pitäkää peukkuja, et selviän leikkaukseen...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja 2FatToFly To Tammi 13, 2011 9:07 pm

**pitää peukkua niin, että kramppaa kohta**

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010