8 kk leikkauksesta/ Meilahdessa käynti
+9
Lovely
tiikos
tigertytto
MRA123
Helka
Lyltsy
Piitu
Aloittelija
Poutapilvi
13 posters
Sivu 1 / 1
8 kk leikkauksesta/ Meilahdessa käynti
8kk tuli tänään leikkauksesta täyteen ja kävin vihdoin 6 kk tarkastuksessani Meilahdessa. Lääkärinä oli ylilääkäri (joku vanhempi mies). Oli huomattavasti antoisampi käynti kuin aikoinaan Peijaksessa, josta olin ulkona alle 2 min.
Kovasti jaksoi olla kiinnostunut miten on sujunut, mitä olen tehnyt painoa pudottaakseni, miten olen matkan kokenut jne. Olin kuulemma uskomattomman suuren määrän saanut pudoitettu ja heidän historiansa suurin pudotus. Tarkoitti ilmeisesti BMI:tä, joka nyt alle 28. Antoisa 30min. käynti kaiken kaikkiaan ja kaikki veriarvot hemppaa lukuunottamatta erinomaiset(tämä vanha vaiva).
Vuoden tarkastuksessa laittaa lähetteen nahankiristykseen, jos haluan. Tosin juttelimme raskaudestakin ja näytti sille vihreää valoa joskus vuosi leikkauksesta... no en varmaan niin pitkään odota, mutta katsotaan. Kuulemma tärkeitän raskauden ja leikkauksen välissä on se, että paino ei enää laske jyrkästi alaspäin vaan on tasoittunut eikä laskua juuri olisi.
Tänä aamuna vaaka näytti tasan 80kg ja lääkäri tykkäsi, että muutaman kilon voin pudottaa vielä niin halutessani, mutta sitten saa riittää. Sanoinkin, että nälkä on kasvanut syödessä ja haluan olla normaalipainossa seuraavan kerran tavatessamme, jota piti täysin realistisena. Sen alle ei sitten pitäisi mennä enkä myöskään sitä itse halua, korkeintaan se mikä otetaan sitten mahankiristyksessä pois. Sen yhteydessä ottavat myös rasvakudosta pois. Oli uusi tieto ja tervetullut. Luulin, etteivät ime rasvaa yleisellä puolella, mutta hyvä niin.
Käsissä ei ole pahoja purjeita lääkärinkään mukaan, joten se on hyvä juttu.
Lääkäri myös mainitsi, että tutkimusten mukaan ennen leikkausta laihdutettu paino on suoraan verrannollinen saavutuksiin leikkauksen jälkeen. Sanoi, että minun reilun 10% painonpudotus ennen leikkausta oli normaalia suurempi. Joten kannusta kaikille eneilijöille, kyllä se vaiva palkitaan!
Kovasti jaksoi olla kiinnostunut miten on sujunut, mitä olen tehnyt painoa pudottaakseni, miten olen matkan kokenut jne. Olin kuulemma uskomattomman suuren määrän saanut pudoitettu ja heidän historiansa suurin pudotus. Tarkoitti ilmeisesti BMI:tä, joka nyt alle 28. Antoisa 30min. käynti kaiken kaikkiaan ja kaikki veriarvot hemppaa lukuunottamatta erinomaiset(tämä vanha vaiva).
Vuoden tarkastuksessa laittaa lähetteen nahankiristykseen, jos haluan. Tosin juttelimme raskaudestakin ja näytti sille vihreää valoa joskus vuosi leikkauksesta... no en varmaan niin pitkään odota, mutta katsotaan. Kuulemma tärkeitän raskauden ja leikkauksen välissä on se, että paino ei enää laske jyrkästi alaspäin vaan on tasoittunut eikä laskua juuri olisi.
Tänä aamuna vaaka näytti tasan 80kg ja lääkäri tykkäsi, että muutaman kilon voin pudottaa vielä niin halutessani, mutta sitten saa riittää. Sanoinkin, että nälkä on kasvanut syödessä ja haluan olla normaalipainossa seuraavan kerran tavatessamme, jota piti täysin realistisena. Sen alle ei sitten pitäisi mennä enkä myöskään sitä itse halua, korkeintaan se mikä otetaan sitten mahankiristyksessä pois. Sen yhteydessä ottavat myös rasvakudosta pois. Oli uusi tieto ja tervetullut. Luulin, etteivät ime rasvaa yleisellä puolella, mutta hyvä niin.
Käsissä ei ole pahoja purjeita lääkärinkään mukaan, joten se on hyvä juttu.
Lääkäri myös mainitsi, että tutkimusten mukaan ennen leikkausta laihdutettu paino on suoraan verrannollinen saavutuksiin leikkauksen jälkeen. Sanoi, että minun reilun 10% painonpudotus ennen leikkausta oli normaalia suurempi. Joten kannusta kaikille eneilijöille, kyllä se vaiva palkitaan!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Vs: 8 kk leikkauksesta/ Meilahdessa käynti
Upeita uutisia Poutapilvi!
Tuo etukäteen laihdutetun painon suhde pudotukseen leikkauksen jälkeen oli kiva kuulla. Antaa tsemppiä tähän urakkaan ennen leikkausta.
Aloittelija
Tuo etukäteen laihdutetun painon suhde pudotukseen leikkauksen jälkeen oli kiva kuulla. Antaa tsemppiä tähän urakkaan ennen leikkausta.
Aloittelija
Aloittelija- Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 29.07.2010
Hienoja uutisia Poutapilvi! Onnea kovasti! Tällaset jutut on just niitä epäilyn lannistajia ja tosi isoja tsemppareita!!!
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Onnea Poutis, NRO1! Mahtava tulos! Sä olet ollut mulle sellainen "kilpasisar" ja kannustin, kun meidät taidettiin leikata suurinpiirtein samaan aikaan ja tuntuu että monessa suhteessa suhtaudumme elämään samoin.
Kaikkea hyvää myös jatkossa!
Kaikkea hyvää myös jatkossa!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Aivan MAHTAVAA Poutapilvi!!! Et edes tajua miten kannustavaa oli lukea tuo viestisi!:-D Mulla alkaa 10vko ene-kuuri ensi viikolla ja BMI nyt suunnilleen sama kuin sulla projektin alussa eli toivoa on mullakin! Siis niiiiiin mahtava saavutus, olen tosi iloinen puolestasi!:-)
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
MAHTAVAA POUTAPILVI, olet kehusi todellakin ansainnut!!!!
Aivan uskomaton suoritus, olen todella onnellinen puolestasi !!!!
Aivan uskomaton suoritus, olen todella onnellinen puolestasi !!!!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Wauuuu poutis todella hienoja kuulumisia,yhdyn edellisiin on todella kannustavaa luettavaa ja ihana lukea kun jollain menee noin hienosti
Onnittelut siitä
Onnittelut siitä
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Aivan mahtavaa Poutapilvi(=: Onnea,onnea.
Tuo oli tosi kiva kuulla, että ennen leikkausta pudotettu paino on verrannollinen leikkauksen jälkeen putoavaan. Ihanaa, mullakin on toivoa, vaikka nyt menee hitaasti.
Toivottelen sulle kaikkea hyvää(=:
Tuo oli tosi kiva kuulla, että ennen leikkausta pudotettu paino on verrannollinen leikkauksen jälkeen putoavaan. Ihanaa, mullakin on toivoa, vaikka nyt menee hitaasti.
Toivottelen sulle kaikkea hyvää(=:
tiikos- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 09.06.2010
Kiitos kaikille kauniista sanoistanne Saatte mut ihan punastumaan
Lyltsy sä olet mulle ollut kanssa kilpasisar. Leikkauksissamme oli eroa 1 vk verran ja sulla muistaakseni 4 cm enemmän pituutta (mä olin 170cm). Kovin samoissa ollaan menty! Onko sulla minkä verran painoa pudonnut viime aikoina? Mä huomaan, että keho muuttuu jatkuvasti vaikka painoa ei enää hirmuisasti putoakkaan.
Lyltsy sä olet mulle ollut kanssa kilpasisar. Leikkauksissamme oli eroa 1 vk verran ja sulla muistaakseni 4 cm enemmän pituutta (mä olin 170cm). Kovin samoissa ollaan menty! Onko sulla minkä verran painoa pudonnut viime aikoina? Mä huomaan, että keho muuttuu jatkuvasti vaikka painoa ei enää hirmuisasti putoakkaan.
Pari viikkoa pyöri paino tuossa 86 ympärillä, sitten putosi pari kiloa kerralla.
Joo, eikä haittaa vaikka tahti hidastuu, koska viihdyn jo nykyiselläni, enkä muista koskaan olleeni kokoa 42 pienempi(ja siis olen 174 cm, kuten muistit), nyt olen kutakuinkin koossa 44. Nyky-ihanteiden mukaista hoikkuutta en siis tavoittele, vaan BMI 25 voisi olla mulle hyvä. säilyy kurvit pehmeinä.
Kiva kuulla lähes päivittäin positiivista palautetta uudesta ulkoisesta olemuksesta. Pukeutumistyylin muutoskin varmaan osaltaan vaikuttaa.
Kyllä elämä on ihanaa! Hyvä me!
Joo, eikä haittaa vaikka tahti hidastuu, koska viihdyn jo nykyiselläni, enkä muista koskaan olleeni kokoa 42 pienempi(ja siis olen 174 cm, kuten muistit), nyt olen kutakuinkin koossa 44. Nyky-ihanteiden mukaista hoikkuutta en siis tavoittele, vaan BMI 25 voisi olla mulle hyvä. säilyy kurvit pehmeinä.
Kiva kuulla lähes päivittäin positiivista palautetta uudesta ulkoisesta olemuksesta. Pukeutumistyylin muutoskin varmaan osaltaan vaikuttaa.
Kyllä elämä on ihanaa! Hyvä me!
Hienoo upeet Ladyt
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Onnea Poutis mahtavasta suorituksesta. Mihin perustuu se juttu että ennen leikk. pudotettu paino suoraan verrattavissa leik. jälkeisiin tuloksiin? Kertoiko se lääkärisi syytä tähän? Tarkoittaako se vain itsekuria vaiko mitä?
Onko kukaan 45v ja siitä vanhempi huomannut että ois naama rupsahtanut kun paljon laihtuu? Itse pelkään että alkaa kaksoisleuka heilumaan kalkkunan helttana, ja että naama valahtaa ja vanhenee. Näin kävi yhdelle ystävättärelle joka laihtui reilusti. En ollut tunnistaa, kun oli niin vanhentuneen näköinen.Itse oon jo yli 50 v eli taidatte kaikki olla nuorempia...vai löytyykö näin vanhaa vuosikertaa joukostanne?
Mutta eipä se pärstäkerroin niin tärkeä ole, tules-vaivat jos vähenisi niin oisin tyytyväinen.
Onko kukaan 45v ja siitä vanhempi huomannut että ois naama rupsahtanut kun paljon laihtuu? Itse pelkään että alkaa kaksoisleuka heilumaan kalkkunan helttana, ja että naama valahtaa ja vanhenee. Näin kävi yhdelle ystävättärelle joka laihtui reilusti. En ollut tunnistaa, kun oli niin vanhentuneen näköinen.Itse oon jo yli 50 v eli taidatte kaikki olla nuorempia...vai löytyykö näin vanhaa vuosikertaa joukostanne?
Mutta eipä se pärstäkerroin niin tärkeä ole, tules-vaivat jos vähenisi niin oisin tyytyväinen.
saimaannorppa- Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 06.01.2011
Kyllä on huomattu että rajulaihtuminen rupsahduttaa ja vanhentaa ainakin itse olen huomannut ja suoraan sanottu ystävien taholta jotka onneksi ilmoittaa missä mennäät että sustapa tullut vanhan ja kurjan näköinen ainakin kymmenen vuotta ikää tullut näköön lisää.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Hei Ritu!
No eipä sinun ystäväsi ole tuolta osin kovin kannustavia...
Onhan se niin, että varmin tapa estää rypistyminen on tasainen lihominen! Minäkin olen sitä keinoa käyttänyt viime tammikuuhun asti. Siitä lähtien olen pikkuhiljaa tiputtanut painoa. Jos/kun pääsen leikkaukseen, painon putoaminen on reippaampaa, jolloin rupsahtaminenkin näkyy naamasta. Aion ottaa sen vastaan pää pystyssä (ans kattoo nyt).
No eipä sinun ystäväsi ole tuolta osin kovin kannustavia...
Onhan se niin, että varmin tapa estää rypistyminen on tasainen lihominen! Minäkin olen sitä keinoa käyttänyt viime tammikuuhun asti. Siitä lähtien olen pikkuhiljaa tiputtanut painoa. Jos/kun pääsen leikkaukseen, painon putoaminen on reippaampaa, jolloin rupsahtaminenkin näkyy naamasta. Aion ottaa sen vastaan pää pystyssä (ans kattoo nyt).
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Kyllä se vaan niin taitaa olla, että heltat jää roikkuviksi pusseiksi naamaan. Minulla ei painosta huolimatta ollut kuin pieni kaksoisleuka, joka nyt huomaamaton. Ei se venynyt iho mihinkään kuroudu, jos sitä on kovin paljon. Tosin, jos yleisellä leikataan, niin säästäähän siinä ihan mukavasti rahaa vrt. yksityispuolen leikkaukseen ja leikkauksen jälkeen säästää taas ruuissa, joten voisitko kenties miettiä aikaa myöten yksityistä plastiikkakirurgista operaatiota? Ei liene hinnaltaan kovin kallis edes Tallinan puolella (täällä varmaankin 5000-7000€ välillä ja siellä puolet vähemmän).
Mä oon 41 ja mulle on sanottu että 10 vuotta ikää lähtenyt 35 kilon laihtumisella, että kuin nuorennusleikkauksessa olisi käynyt. Ei se siis välttämättä vanhenna vaikka tietysti ihon rypyt näkyvät selvemmin. Mutta kyllä mullakin aataminomenan kohdalla on sellaisia "vanhan naisen kaularyppyjä". Ei paljoa paina kyllä.
Minä kannan mielummin löysät nahat, kun suuret mahat. Ilmeisesti alan näyttää ikäiseltäni, kun vielä paino laskee lisää. Eiköhän se terveys ole tärkeämpi kuin ulkonäkö? Jos ikää riittää, niin sit voi tehdä jotain ulkonäöllekin.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Ei minua haittaa vaikka ystävät jotka ovat onneksi rehellisiä sanovat että missä mennään ettei nouse pissapäähän eikä minua haittaa nämä löysät nahkat ei vartalossa eikä naamassa sillä olen nyt paljon terveempi kuin ennen laihtumista ja ennenkaikkea pääsen liikkumaan.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa